איזו הפתעה, שוב הפסדנו

Cade Foster

New member
איזו הפתעה, שוב הפסדנו

איזו הפתעה, הקבוצה מגיעה למצבים, כולל פנדל, ולא מנצלת אותם.

איזו הפתעה, הטאלנטים בחלק הקדמי ממשיכים לשחק כאילו הם היחידים בעולם שרשאים להחזיק בכדור.

הפכנו למכבי תל אביב של העשור הקודם באופן רשמי.
 

אסף Day

New member
הפסדנו ל-2 עולות חדשות, ממשיכים לשבור שיאים.

והקשיש הזה נשאר יהיר.
 

Benedictus3

New member
אכן הפתעה...

כמה עצוב שאין שום תקוה באופק... כמה עצוב שעיתונאי החצר של שחר ממשיכים ליח"צן אותו במקום לשמש שופר לביקורת הנכונה של האוהדים.... כמה עצוב שאנחנו שוב רוכשים מנוי, ממלאים את הכיסים של המניפולטור ושומעים אותו מטיף לנו מוסר!!!
יעקב שחר נתן, יעקב שחר לקח....
 

עמית123

New member
רציתי לפתוח פה סקר על התוצאה לפני המשחק

ולראות אם נשארו עדיין אוהדים שמאמינים שפניית פרסה מהירה היא אפשרית - ויציאה מהמשבר נמצאת ממש מעבר לפינה.
חבל שלא פתחתי.

אנחנו בשיאו של משבר שנמשך 5 שנים.
זהו משבר שאי אפשר לצאת ממנו. כל השקעת כספים בשלב הזה היא מיותרת
יכול להיות שהפיטורים של רוני לוי והגעתם של קלינגר או רב"ש יעשו טוב לטווח הקצר. אבל זה לא רק המאמן אשם.. מי שלא יודע ששכטר זה עגל צולע (למעט עונה אחת טובה) אז מישהו כזה לא אמור לשבת על הברז של מכבי חיפה.

צריך לרוקן את המועדון מבעלים לא טוב. מאמן לא טוב. וכ15 שחקנים לא טובים.
למצוא רוכש זה האתגר הגדול. אחכ נצטרך צוות מקצועי מחו"ל שישקיע בצעירים שלנו או שחקנים זרים צעירים. ירידת ליגה לא מפחידה אותי, ההפך - זה הפתרון היחיד לטווח ארוך.
 
מעניין מי יואשם הפעם בהפסד לדעת רס"ר המשמעת ה"מהולל" שלנו

אחרי שאותו מאמן שוטה ופנקסן זרק את אלירן עטר ליציע, ושם את יהבו בחלוץ המבטיח אלון תורג'מן - וקיבל בתמורה שבע החמצות בטוחות של גול ממצב אפס, ועוד עשרות איבודי כדור.
ואחרי שאותו מאמן כסיל החזיר להרכב את הבלם הפנסיונר והאיטי דקל קינן - וקיבל בתמורה גול על הפרצוף של דקל קינן מתוך מרכז הרחבה, כשדקל נזרק בקלילות לרצפה כמו שק תפוחי אדמה.
ואחרי שאותו אוויל נרגן ונבער בחר לעלות עם קישור נרפה שמתאים לליגת החופים בימי שישי, וקיבל מרבעיית הקישור בתמורה - שימו לב לנתון בתום המחצית הראשונה - 53% אחזקה בכדור לקבוצה האומללה מכפר סבא שרק עכשיו עלתה לליגה הראשונה אחרי שנים בשולי הליגה הלאומית.
וכל זה אחרי שבוע שהוא גער ונזף בשחקנים, והקישור כאילו היה אמור לטרוף ולשרוף את הדשא למול קבוצת תחתית עלובה. ועדיין 53% החזקה בכדור ליריבה החלשה מכפר סבא.

רוני לוי היה ונשאר מאמן מעצבן ועיוור, כישלון סדרתי בכל קבוצה שהוא עובר בה.
ובנוסף, מקובע על שיטה אחת (4-4-2), חסר הבנת משחק בסיסית וחסר הבנה בפסיכולוגיה של שחקנים.
ובשונה ממרקו בלבול, מאמן נפוח ומלא כבוד עצמי, שמביא איתו עקשנות בגודל של פיל, ואחד שעושה דווקא למרות שכולם מסביבו מנסים להסביר לו שהוא טועה.
אז דווקא הוא ישים כל שבוע את דקל קינן במרכז ההגנה, ודווקא כל שבוע אלון תורג'מן יקבל עוד הזדמניות, ודווקא הוא יריב עם אלירן עטר, ודווקא הוא יחרבן לנו את העונה עם הפרצוף המעצבן שלו.

כי זה רוני שלנו, פנקסנות היא לחם חוקו.
כמה עצוב שהוא המאמן שלנו.
 

DRORIKO8

New member
השיטה עצמה לא רע

וחיפה שיחקה שוטף וטוב. אבל כשתקוע לך במרכז הרחבה נגר כמו איתי שכטר זה כבר לא משנה באיזה שיטת תשחק.
 
אתה יודע, הייתי מסכים איתך לו היה מתקיים תנאי אחד השנה

וזה שרוני לוי חירב מועדון הישגי, שרץ לתואר שנה שעברה, עם שחקנים בעלי אופי חזק וביטחון עצמי בשמיים. אבל לא. לא היינו מועדון כזה מאז העונה האחרונה של רוני לוי. אז לא, אין לי שום תלונות, עדיין, לרוני לוי.

בנוגע ליחסו לשחקנים - אם השחקנים שלנו לא מסוגלים לשחק כדורגל כי המאמן לא מלטף אותם, הם רשאים לחפש לעצמם מקצוע אחר - אולי מפעיל מתקנים במשחקיה ביגור, כי כדורגלנים עם אופי לקבוצת צמרת, הם בטוח לא. ואם אתה בא בטענות שרוני לוי הרס את נפשו העדינה של אלירן עטר, אתה בעיקר צוחק על עצמך, כי אין יקום בו המשפט הזה צריך להתקיים עם סמל של מכבי חיפה על הקבוצה.

יש לי טענה אחת לרוני לוי והיא שהוא עלה היום לשחק עם אוראל דגני שבישל אחלה שער לקבוצה היריבה ששים לב - תקפה פעמיים את השער שלנו כל המשחק! לא רוצה את משומר (הגיוני), תשחק עם יוספוביץ'. דגני עשה טובה שהוא בכלל רץ היום.

אין לי שום תלונות למאמן שבסגל שלו נמצאים שכטר, תורג'מן וגוזלן ואף אחד לא מצליח לכבוש באין ספור הזדמנויות שעזרא (שאני בטוח לא מחסידיו), ודריניצ'יץ' סידרו להם. בחיאת, איך אני יכול לבוא למאמן בטענות כשריאן מקבל כדור חופשי ברחבה ומתבלבל ברגליים.

לא אכפת לי מה איכות יחסי האנוש של רוני לוי. אכפת לי יותר שהסגל שלנו יושלם לפני מחנה האימונים באוסטריה, ולא במחזור הרביעי. ולזה, לא אתה, לא אני ולא אף אחד יכול לבוא לרוני לוי בטענות.

ולצורך המשחק עצמו - קבוצה שמצהירה שיש לה זמן להתחזק עד המחזור החמישי בגלל ההגרלה הקלה- מגיע לה שתפסיד כל משחק עד לאותו המחזור. תזלזלו ותחטפו.
 

Cade Foster

New member
תודה שחסכת לי תגובה


 
צודק, אין ברירה. רס"ר המשמעת המהולל יצטרך לפטר את האפסנאי

כי אם הבנתי אותך נכון, כל הבעיות המקצועיות הטהורות שמנית מעלה אינן בתחום האחריות של המאמן, אלא באחריותו של האפסנאי, ומכאן אני קורא לרס"ר המשמעת שלנו למצות עימו את הדין ובהקדם!

אותו אפסנאי עיוור שבמשך ארבעה חודשים של הכנות קדחתניות לעונה לא הצליח להבין שיש לו בקבוצה ערימת חלוצים לא יוצלחים וכושלים, שאינם מסוגלים לתת גול גם מעשרה מצבים פשוטים.
אותו אפסנאי שוטה שהוציא אחרי חצי שנה ביציע הכבוד את המגן הצולע אייל משומר, היישר להרכב הראשון, ואחר-כך אץ-רץ ללקק לעיתונאי החצר ולהכתיר את המגן העלוב בתואר "המגן הימני הטוב ביותר בישראל".
אותו אפסנאי יהיר ומלא בעצמו שוויתר ללא מחשבה נוספת על בלם רגוע ושקט כאברהם פס, והוציא מהנפטלין את הפנסיונר הקשיש דקל קינן למרכז ההגנה.
אותו אפסנאי זחוח ונפוח שנפנף כלאחר יד את הקשר היחיד שהיה בקבוצה, רובן ראיוס, ושם את מבטחו בצמד הליצנים חן עזרא ויוסי בניון לניהול הקישור הקדמי של הקבוצה.

אז מצטער, גבר. אנחנו חלוקים בתפישה הבסיסית של אחריות המאמן לנעשה במגרש.
אם ארבעה חודשים של הכנות לעונה, בהם הוא נמצא אימון אחרי אימון עם השחקנים ומרגיש אותם, והמאמן לא מצליח לראות את מה שכל עובר אורח בפורום יכל לקרוא שבוע אחרי שבוע בהודעות של כולנו – אז מדובר במאמן עיוור.
אז עכשיו המאמן מתרץ שהשחקנים שלרשותו הם דרעק, אבל היי, איפה היית אדון מאמן כל הקיץ? לא הביאו אותך בשביל שתדע להעיף את אותם עגלות כבר בשבוע הראשון של מחנה האימונים?
ועכשיו העקשן הנפוח מוסיף חטא על פשע, ויריץ בכל שבוע את אלון תורג'מן ודקל קינן. כי זה רוני שלנו, הוא יותר חכם מכולם. איש קטן של פרנציפים ומריבות.

אז מספיק לרחם על האיש המעצבן והנפוח הזה, שבשני מחזורים הספיק להוכיח שגם כדורגל בראש אין לו.
הבן-אדם הרס את המועדון ב- 2008 עם האגו המחורבן שלו בגודל של פיל, והבן-אדם בדרך להרוס את המעט טוב שעוד יכל להיות כאן בעונה הקרובה.
 
שמע, זה לא שאני לא מבין את התסכול,

אני בהחלט מבין אותו. אבל אין מצב שרוני לוי בא להעיף מהקבוצה עגלות. אין. זה משהו שפשוט לא קיים במכבי חיפה מודל 2007 ואילך.

רוני לוי עזב את מכבי חיפה בבושת פנים כי יעקב שחר שם את השחקנים לפניו. זה הוביל למינוי של אלישע לוי שזרם עם כל השגעונות של כולם עד שהמערכת הכריעה אותו גם כן. עטר בא לבצע מהפכות אבל השחקנים היו חזקים ממנו. בנאדו זרם עד שגם אותו המערכת הכריעה. סטנוייביץ' לקח את הרגליים שלו וברח ברגע שהבין שאין לו סיכוי לקבל שחקנים שהוא אשכרה רוצה ובלבול עשה מה שהוא רוצה כי גם ככה הוא היה פה לחצי שנה.

אז אתה ואני מבינים את האחריות של המאמן בדיוק אותו הדבר. אני פשוט בטוח במליון האחוזים שכשרוני לוי קיבל את הקבוצה שחר אמר לו - "היי רוני, ברוך השב. שמע, יש לנו אחלה שלד וסגל מצויין. כל מה שחסר לי זה מאמן. אני מוכן לחזק את הסגל רק אם במקרה אחד מכל חמשת היועצים שלי יתקל במקרה בפוטנציאל או שחקן חופשי אני אשקול. טוב? אם יש בעיות דבר עם יוסי, הוא בחפיפה."

אז אני בהחלט חושב שהמערך ששיחקנו בו בשני המשחקים האחרונים הוא דפוק. ואני גם חושב שרוני לוי, עם כל האגו שלו, ראה במכבי חיפה הנוכחית אתגר. אבל קשה לי להאשים מאמן שמאמן בסיטואציה כזאת. אני מסתכל על המשמעת הטקטית בקבוצה ולראשונה מזה שנים אני אשכרה רואה כזאת - זה קרדיט למאמן.

יש כל כך הרבה זבל בקבוצה הזאת שצריך לזרוק ובעלים שבחיים לא יתן לזה לקרות. מצדי, שכל משחק ניראה כמו חרא ושעוד ועוד שחקנים יבכו על זה שהם לא מקבלים ליטוף וישנים כפיות עם המאמן עד שלשחר ימאס מהם והוא יתחיל להעיף פרימדונות על טיל.
 

arieciub

New member
סליחה, אבל לטעון כי רוני עזב בסיבוב הראשון כי שחר שם את

השחקנים לפניו, זה בושה לאינטיליגנציה ולבנות על הזכרון הקצר של האוהדים.
רוני בשנתיים האחרונות שלו השאיר אדמה חרוכה, וזאת לאחר שקיבל כל שחקן שרצה ולא ידע להפיק מאותם שחקנים תוצאות.
קיבל שחקנים למכביר, לא מרכיב אותם ואז טוען שהם לא מתאימים.
מי החליף את דירסאו בפאוליניו? מי קנה בלמים במליונים עם שכר אסטרונומי?
מי העיף את בן בסט ואת ערן לוי מהקבוצה? מי לא בנה על עומרי אפק ודאג שיעזוב?
גם רפאלוב לא פרח אצלו.
איזה משמעת טקטית אתה רואה? מול כפר סבא?
בוא נראה אותה מול ה"גדולות".
השנים היחידות שרוני הצליח היו כשהיה לו את הסגל הכי נוצץ בישראל עם שחקנים שמתים לשחק בחיפה. כשלקחו לו 3 שחקנים ( זנדברג, בנאדו לבית"ר. עידן טל לחו"ל) ראינו איך הקבוצה נראתה.
גם בחו"ל הוא לא הצליח בלשון המעטה.
הדבר הראשון שרוני עשה כשהגיע לסיבוב הנוכחי זה להעיף את הבלם פאס שהיה מעוז ההגנה בעונה שעברה ולהביא בלם אחר שעדיין אחרי 3 חודשים עדיין לא משחק.
רוני טורח להסתכסך עם שחקנים ואנשי מנהלה.
אז אל תדבר על משמעת טקטית, שאני בניגוד אליך לא ראיתי. איפה היה הקשר האחורי בגול הראשון של בני יהודה? איפה הוא היה בגול של כ"ס (לפני המסירה לכובש).
נכון, אם שכטר היה כובש אז הכל היה נראה אחרת, אבל הבסיס היה נשאר אותו דבר והיו חושבים שיש עתיד.
אין עתיד משתי סיבות, המאמן הנוכחי והסגל הרעוע.
 

Benedictus3

New member
אפשר אולי לסכם ולומר

שכולנו צודקים:
שחר מנהל קבוצה ב 2015 עם ראש וכיס שתקועים ב 2003
לוי הולך עם הראש בקיר
יוסי בניון מנהל סוכנות שחקנים מחדר ההלבשה (אגב - הידעתם שהוא משחק באותו הרכב עם שחקן שאותו הוא מייצג - חן עזרא למי שתוהה)
אלירן עטר הוא שחקן של נמני שמנהל את יוסי - בקיצור - חדר הלבשה נפלא...
&nbsp
כל אלה מחרבים את הקבוצה שלנו ועד שכל אלה לא יתיישרו - נמשיך להיראות כמו שאנחנו נראים
אבל רק כשהראש יחליט להחזיר את המפתחות לעמותה הרשומה "מועדון ספורט מכבי חיפה" אפשר יהיה לנקות את כל האורוות..
 
שמע, הטיעונים על זיכרון קצר ובושה לאינטיליגנציה

מוזרים כשהם עולים בפוסט אחד עם "מי העיף את בן בסט ואת ערן לוי מהקבוצה?"...

בכל מקרה:

"רוני בשנתיים האחרונות שלו השאיר אדמה חרוכה, וזאת לאחר שקיבל כל שחקן שרצה ולא ידע להפיק מאותם שחקנים תוצאות." אתה לא יודע את זה. זה טיעון קצת בומבסטי במיוחד אחרי שזה כבר די ברור שמי שנשאר אחרי רוני לוי די חירב את הקבוצהת כיחכוך בגרון - יניב קטן.

"מי החליף את דירסאו בפאוליניו? מי קנה בלמים במליונים עם שכר אסטרונומי?" - יעקב שחר.

"מי העיף את בן בסט ואת ערן לוי מהקבוצה? מי לא בנה על עומרי אפק ודאג שיעזוב?" נותן לו קרדיט ענק על שלוש פעולות מצויינות.

"גם רפאלוב לא פרח אצלו." לא, כי ברגע שרוני לוי עזב ואלישע הגיע ללטף, להחזיק את היד ולישון כפיות ביחד אחרי משחקים, הוא פשוט הפך למסי. רפאלוב פרח אחרי עונה בקלאב ברוז'. לפני זה הוא היה נער הפוסטר של הנוער הקלוקל שלנו.

"השנים היחידות שרוני הצליח היו כשהיה לו את הסגל הכי נוצץ בישראל עם שחקנים שמתים לשחק בחיפה. כשלקחו לו 3 שחקנים ( זנדברג, בנאדו לבית"ר. עידן טל לחו"ל) ראינו איך הקבוצה נראתה." אתה מודע לכך שפה אתה סותר לחלוטין את כל הטיעון שלך שהוא שולט במי בא ומי הולך, כן?

"רוני טורח להסתכסך עם שחקנים ואנשי מנהלה." ואולי זה - שחקנים ואנשי מנהלה טורחים להסתכסך עם מאמן שאשכרה מצפה מהם להתנהל במקצוענות? זה לדעתי, הרבה הרבה הרבה יותר חמור ממה שאתה כותב.

"איפה היה הקשר האחורי בגול הראשון של בני יהודה? איפה הוא היה בגול של כ"ס (לפני המסירה לכובש)." בנוגע לבני יהודה - המערך בהחלט היה טיפשי. בנוגע לכ"ס - הקשר האחורי (עטאא ודריניצ'יץ') התחיל תנועה קדימה בכדי לפתח התקפה ברגע שהם ראו שהכדור אצל דגני. שזה בדיוק מה שאני מצפה מהם לעשות. אף אחד (חוץ מהאוהדים למודי הסבל) לא חשב באותו הרגע שדגני ימסור את הכדור להתקפת כ"ס.

"אין עתיד משתי סיבות, המאמן הנוכחי והסגל הרעוע." הסגל עוד ישתנה. חוץ מזה, אם המאמן הוא הבעיה של הסגל הנוכחי - אחרי אין ספור מאמנים - הגיע הזמן להחליף סגל.
 

arieciub

New member
הוי הזכרון, הזכרון

סתם שלמו על רפאלוב 2.5 מליון כדי שיהיה נער פוסטר בברוז'. רפאלוב נתן עונה טובה ואז לקחו אותו. סותר את מה שאתה כותב.
נכון שחר משלם אבל רוני של 2006-7 היה כל יכול ורק הוא בחר שחקנים ונתן הסכמה. אם לא בהסכמה אז היה צריך ללכת לבד ולא אחרי שתי עונות מגעילות.
לגבי קטן אנחנו כנראה נשאר חלוקים בדעותינו. למרות שאלישע עם קטן הביא 2.5 אליפויות עם סגל פחות טוב מזה שהיה לרוני בשנות האליפויות.
לגבי שחר וזנדברג (והשאר) אין סתירה, מאמן רציני היה צריך לעמוד על שלו כדי שישאר בקבוצה ולא ילך בגלל 50000 דולר.
רוני בקדנציה הראשונה הסתכסך עם צ'יזיק על מינוי דובר ולא על עניינים מקצועיים.
הבעיות עם הסגל ידועות, וגם עם רוני שהוא נוד נפוח שלא הצליח בשום קבוצה אחרת, וכנראה לא יצליח גם אצלנו בקדנציה הנוכחית.
לגבי פאס אני מבין שאתה מסכים איתי.
 

Cade Foster

New member
עוד רענון זיכרון קצר

לגבי "חוסר ההצלחה" של רוני לוי בקבוצות אחרות:
&nbsp
מכבי פ"ת - קיבל קבוצה במצב קשה ועזב אותה במצב קשה. לא הצלחה ולא כישלון
אוניראה אורזיצ'ני - נקלעה לקשיים כלכליים ואף פורקה ב2011. אין לי מושג באיזה עולם זה נקרא כישלון
בית"ר ירושלים - הציל אותם מירידה ועזב לסטיאווה
סטיאווה - עבד תחת ג'יג'י בקאלי הידוע לשמצה (אותו בקאלי יושב היום בכלא דרך אגב) שירד עליו פומבית בראיונות לתקשורת (לא משהו נדיר אצלו) וכל זה בפחות מ3 חודשים בתפקיד, עד שנמאס לו והתפטר.
אנורתוזיס - קיבל קבוצה מתחת לקו האדום וסיים איתה מקום רביעי.
מכבי נתניה - קיבל קבוצה שנלחמה בתחתית וחילץ אותם משם מהר מאוד.
 

arieciub

New member
תירוצים יש למכביר

גם את הכישלון הנוכחי שלו יהיה אפשר לתרץ בעתיד.
שחר לא פתח כיסים עטר לא עשה הגנה, תורג'מן החמיץ ועוד ועוד.
בקיצור רוני שלנו לא "גאון כדורגל" מאמן ממוצע שכאשר יתנו לו כלים נכונים יצליח (אולי) וכאשר יכשל תמיד יהיה לו תירוץ מנצח.
ד"א לפי מה שכתבת הוא מצליח בקבוצות כשאין עליו לחץ, כלומר יצליח להשאיר קבוצה ליגה בסדר, לא הצליח לא נורא.
אני לא מצליח להבין את המניעים להגנה עליו בכל מחיר, אדבוקטו דיאבולו.
 

Cade Foster

New member
מה הקשר לתירוצים?

כתבת שלרוני לוי אין הצלחות בקבוצות אחרות. מה שכתבתי בפוסט האחרון מפריך את הטענה הזאת. אני לא מחפש להגן על רוני, אתה מוזמן לחשוב עליו מה שאתה רוצה, רק אל תטעה אנשים אחרים ותעוות את המציאות עם טענות שקריות. אם אתה מחפש כישלונות אז בבקשה, אתה תוכל למצוא אותם גם אצל אלכס פרגוסון וז׳וזה מוריניו. יש כאלה גם אצל רוני.
&nbsp
והתמודדות נגד ירידה זה לא נקרא לחץ? ועוד במועדון כמו בית״ר ירושלים? נו טוב.
 

arieciub

New member
בקיצור בכל קבוצה שאימן מאז חיפה בקדנציה הראשונה

לא הצליח, ותסלח לי להשאיר את נתניה בליגה זה לא הצלחה ולא אותו הלחץ. גם בבית"ר למרות שישנו סוג של לחץ אבל הוא חיובי לדעתי.
גם למוריניו ולפרגוסון היו כשלונות אבל הרבה יותר הצלחות והסה"כ חיובי ביותר.
אצל רוני שלנו הסה"כ שלילי, זה כל ההבדל. כלומר הוא לא "מיוחד" ולא רכש הכי טוב כפי שמישהו ברוב חוכמתו אמר כדי לכסות את ערוותו על סגל עלוב ועל אי שדרוגו.
לא יעזור לך כלום רוני לוי הוא עלה התאנה של שחר. עלה תאנה נפוח.
ועוד לשמוע את ההסברים אחרי המשחק, מזכיר לי את קלינגר.
ולמרות הכל אני מאחל לרוני הצלחה בחיפה, הצלחה שלו תהיה הצלחה של הקבוצה שאותה אני כל כך אוהב.
 

Cade Foster

New member
לא יעזור לי? מתי ביקשתי עזרה?

לחץ הוא חיובי מתי שישנם האנשים הנכונים להתמודד איתו. במכבי חיפה אין שחקן שדה אחד (אחד!!) שאני סומך עליו שידע להתמודד עם לחץ. אולי שלושת הזרים החדשים יוכיחו לי אחרת.

תשמע, אם אתה רוצה להסביר לנו למה רוני לוי הוא מאמן כל כך נורא, אתה יותר ממוזמן. כל מה שקראנו עד עכשיו זה סיסמאות. "הוא לא הצליח בשום קבוצה אחרת" זו לא רק סיסמא אלא גם שקר, כפי שהוכחתי מקודם. "עלה תאנה של שחר" זו גם אחלה סיסמא, אבל אין לי מושג איך זה תורם לדיון או לטענה שלך שהוא לא מאמן טוב. הוא נכשל יותר ממה שהוא הצליח? קדימה, חובת ההוכחה עליך. יש לך שנתיים רעות במכבי חיפה. הסיום של בפמגוסטה היה חלש, נזרום איתך גם על זה. מה עוד? הסברים בסיום המשחק זו הבעיה שלך? מה אני אגיד, אני מאוד מתגעגע לאלישע לוי וההסברים שלו... חסר לי קצת מימד של בידור... ובכלל יש מצב שמוריניו וההסברים הרהוטים והשנונים שלו עומד בתור אצל יעקב שחר ולא ידעתי?
 
למעלה