בהצלחה למכבי

Cade Foster

New member
אבל שוב, ניסינו את זה כבר

המשכנו בדיוק עם אותו המאמן והסגל אחרי חצי שני מוצלח מאוד ב2013 (הרבה יותר מוצלח מהחצי של בלבול).

אני רק רוצה להבין מה גורם לאנשים להמשיך להאמין שהבעיה פה היא במאמן ולא מנטלית.
 

DRORIKO8

New member
דמגוגיה

אם במקרה מסויים זה נכשל זה אומר שגם בשאר המקרים זה יכשל? על אותו משקל אפשר לקחת את קשטן שהגיע לבני יהודה,הביא אותה למקום רביעי, ועונה לאחר מכן התרסק והקבוצה ירדה ליגה.
לפי ההיגיון שלך מאמן שמתחיל את העונה עם הקבוצה ומצליח איתה לא צריך להמשיך לעונה נוספת "כי תראה מה קרה עם קשטן"
 

Cade Foster

New member
ההיגיון שלי הוא שצריך לשפוט כל מקרה לגופו

בלבול הגיע מראש כדי להיות סותם חורים, הוא ידע את זה, שחר ידע את זה, השחקנים ידעו את זה וכולם פשוט הגיבו בהתאם - מינימום חיכוכים, חופש יצירתי מוחלט לכולם, ניטרול הלחץ. שים לב שבמשחק היחיד שבאמת קבע משהו (בגביע) חזרנו לראות בדיוק את אותה הקבוצה כבויה עם אותן הבעיות המנטליות שבאו לידי ביטוי בצורה כל כך חזקה בדו קרב הפנדלים.

את הדברים האלה אפשר לראות בלי שום קשר לזהות המאמן. רוני לוי וז'וזה מוריניו ישיגו בדיוק את אותן התוצאות עם הסגל הזה, וכל הסערה סביב הקבוצה עם רוני לוי תהיה כאין וכאפס לעומת טיפוס כמו מוריניו. הסיבה היחידה שאני מראש בעד רוני לוי היא שהוא האיש המתאים לניקוי אורוות ובניית קבוצה ממושמעת טקטית, מושג שלא קיים בקבוצה מאז שכף רגלו של אלישע לוי דרכה במועדון. לא כי הוא טקטיקן יוצא דופן או עילוי בתחום הפיזיולוגי או בפיתוח הצעירים. קודם שתהיה כאן קבוצה ממושמעת ומחויבת. אחר כך נחשוב מי האיש המתאים לקחת אותה צעד קדימה.
 

DRORIKO8

New member
תגיד

אתה ראית את עטר תחת בלבול? אתה ראית את עטר תחת אוסקר? אני מאד אוהב את גוזלן וחופר פה בפורום שצריך לתת לו דקות, אבל איך אתה בכלל מעז להגיד שהוא יותר טוב מעטר?
זה שעטר לא בעניינים זה נטו אשמתו של הבלופר על הקוים. הבן אדם בעונה שעברה היה בלבל של זהבי,אתה רוצה להגיד לי שבחודשיים פגרה הוא שכח לשחק כדורגל? נו באמת, מה אתה ילד?
 

Cade Foster

New member
לא אמרתי בשום שלב שגוזלן יותר טוב מעטר

אבל א. הוא צעיר והוא יכול עדיין להתפתח
ב. גם שחקן ברמה הממוצעת של גולשי הפורום יתקבל אצלי יותר בברכה מאשר שחקן שמזלזל במאמן, באוהדים, בחולצה שהוא לובש ובמקצוע. הלב שלו נמצא בדיוק באותו המקום שבו נמצא הלב של יענקל'ה - בבלומפילד.

ומה זה רלוונטי איך הוא נראה תחת אוסקר ובלבול? אתה ראית את יוסי בניון תחת אברם גרנט ורפא בניטז?
 

DRORIKO8

New member
בניון שיחק אצל בניטס לפני כמעט 10 שנים

עטר שיחק אצל בלבול לפני 4 חודשים. יחי ההבדל הקטן.
 

Cade Foster

New member
יש עוד הבדל

אם בניון היה מרשה לעצמו לעשות פרצוף אחרי שבניטז החליף אותו ולרדת ישר לחדר ההלבשה, הוא היה עף על טיל ביום שלמחרת, אולי אפילו עוד באותו היום. אם עטר היה מוחלף אצל אוסקר, היה קורה בדיוק אותו הדבר - וכהוכחה לכך שלחו את ברק יצחקי החוצה למען יראו ויראו. אבל פה זה בסדר, פה להיות ממושמע זו המלצה. פה כל אחד יכול לעשות מה בא לו.
 

DRORIKO8

New member
בוא נעשה קצת סדר בעלילה

ג'ורדי השאיל את יצחקי כי הוא הבין שהשניים ביחד הם יוצרים קליקה שפוגעת בחדר הלבשה. ויודע מה, נניח שזה היה למען יראו ויראו? אתה רוצה לעשות את זה בחיפה? אז תעיף את בניון!!!
כן עטר הוא כוכב עם מניירות של כוכב, אבל זה משהו שקיים בכל ספורט בכל מדינה. מאמן שלא יודע איך להתמודד עם כוכבים אין לו מה לחפש בקבוצה גדולה. אני תמיד אומר שמאמן יותר משהוא צריך להיות טקטיקן הוא צריך להיות פסיכולוג, ובמקרים כמו של עטר הוא צריך לדעת איך לרתום את השור ולא לנסות להתנגח בו.

אנחנו הולכים לאכול אותה עכשיו ביג טיים מהפוזות של רוני. מילא תזרוק את עטר ביוני כשיש את כל הזמן שבעולם להביא תחליף ולהכניס אותו לעניינים. אבל לזרוק אותו שבוע לפני תום חלון העברות? מי ימלא את החלל הזה? שכטר? תורג'מן? החלוץ הזר שרוני "מחפש בפינצטה"?
 

Cade Foster

New member
זה מה שאתה תמיד אומר, אני אומר משהו אחר

אני אומר שמאמן הוא לא גננת ולא מחנכת. תפקידו לאמן שחקנים ולשפר אותם כאינדיבידואלים וכקבוצה. מכבי חיפה היא קבוצה בלתי ניתנת לאימון כי כל שחקן בטוח שהוא מתנת האל למועדון הזה והכל חייב לעבור דרכו. אמרתי כבר את דעתי בנושא בניון. ההתנהלות שלו היא מרתיחה והוא מהלך על חבל דק. אם לא בא לו להיות חלק מזה אז שילך. ואם הוא ימשיך להתנהג ככה אין לי ספק שזה יגיע למצב של הוא או רוני. אני מקווה ששחר הפעם לא יחזור על הטעות מ2008 וייתן לרוני את הגב שהוא צריך.

אגב דוגמאות מהעולם אתה יכול למצוא אצל אלכס פרגוסון שזרק מהמועדון שלו איזה כוכב או שניים שלא אהב את ההתנהלות שלהם. גם מרשימת הריג׳קטים של גווארדיולה אפשר להרכיב חתיכת נבחרת. ומה עם מוריניו? אצלו היה משחק שחקן כמו עטר?

מה שמגדיר את איכות המועדון זה איכות הניהול שלו, לא איכות הכוכבים שלו. למכבי חיפה יש אחלה שמות, אבל היא מועדון רקוב מהיסוד ואת התוצאה ראית אתמול.
 

DRORIKO8

New member
ועדיין אותו גוורדיולה לא העז לגעת במסי

כמו שלואיס אנריקה לא העז לגעת בו והביא איתו טרבל,וכמו שאנצ'לוטי לא העז לגעת ברונאלדו והביא איתו גביע אירופה. מישהו בפסז יעיז לגעת בזלאטן? אתה מתעניין ב-נבא אז אני לא צריך לספר לך על כוכבים כמו ג'ורדן ולברון ועל היחס המיוחד מהמאמנים שלהם.
 

Cade Foster

New member
הכלל הוא פשוט

התרומה של שחקן לקבוצה צריכה להיות יותר גדולה מכמות הנזק שהוא עושה. לברון ג'יימס לוקח את הקבוצה שלו לגמר הNBA חמש שנים רצוף אפילו אם השחקן הכי טוב חוץ ממנו הוא טימופיי מוזגוב. רונאלדו ומסי שווים 45-50 שערים בכל עונה. זלאטן פספס רק אליפות אחת בעשור האחרון. ולמה ללכת רחוק? ערן זהבי הוא אגו מניאק לא קטן בעצמו, אבל האיש פשוט ווינר בכל רמ"ח איבריו ובלתי ניתן לעצירה בליגה שלנו ומסתבר שגם מחוצה לה. אלירן עטר לא שווה את כאבי הראש בשביל מה שהוא מביא איתו למגרש.
 

DRORIKO8

New member
לא מסכים

עטר שחקן ענק,ולא נופל מזהבי לטעמי. חיפה כן היתה צריכה לעשות חיזוקים כדי שהשלד סביבו יהיה יותר טוב,זה כמו שמסי לא הביא את הטרבל עם עוד 10 דחלילים כן?. בחיזוקים למשל אני מתכוון לשני ה"מגינים" שלא ראויים לטעמי לשחק בליגת העל. חיזוקים זה אולי חלוץ 9 טוב ברמה (כבר ראינו את השילוב של עטר עם חלוץ 9 איכותי ב-2013). חיזוק זה קשר התקפי טוב ולא את המאובן הזה עם הקארה. על זה דיברתי כשאמרתי שהיה צריך לעשות התאמות בקיץ. אבל לזרוק את השחקן ביי פר הכי טוב שלך? וכשאתה לא מביא אף אחד אחר במקומו?
 

Cade Foster

New member
נו, מה אני אגיד, עטר לא נופל מזהבי

הוא הרי כבש שער מרהיב במספרת ועשה עונה של 20 שערים אצל הצהבת. את אותו התיאור אני יכול להלביש גם על שלומי ארבייטמן.
&nbsp
ובואו נירגע, לצערי אף אחד לא העיף אותו. מחכים כנראה שמישהו יוריד מכנסיים במהלך משחק וינפנף מול הקהל או מול רוני לוי עצמו.
 

DRORIKO8

New member
כי היה לידו דבשווילי

ומאז עברו כמה? 5 שנים? ברור לך שהוא כבר לא מה שהיה. עטר לפני כולה 4 חודשים היה מעולה.
 

DRORIKO8

New member
הוא יותר גרוע אפילו מרסר משמעת

הוא רס"ר משמעת צבוע. על מי שלא צריך הוא עושה אבו עלי ועל מי שכן הוא עושה קולות של שטיח. לא סתם כמות הכשלונות שלו עולה אפילו על זאת של ניר קלינגר.
 

Benedictus3

New member
שחר חייב להיות משוחרר

כל הדיונים ביננו על עטר כן או עטר לא, בניון כן או בניון לא, מאמן או מאמן Y... חברים יקרים, אין לזה שום משמעות...
קבוצה צריכה בעלים שמבין שהוא צריך למנות בעלי מקצוע שינהלו מקצועית את המועדון ולא אוטוקראט יהיר ומתנשא, שביקורת נתפסת אצלו כמינימום בגידה במולדת...
&nbsp
יש למכבי חיפה 20000 אוהדים קבועים ועוד 20000 פוטנציאליים... הקבוצה הגדולה בארץ עם הקהל הגדול בארץ ושיחנקו המזוהמים מתל-אביב שרואים רק את עצמם במראה שמקטינה את העולם... נקים קבוצת אוהדים, נקנה את המועדון - 30000 חברים שמשלמים 2000 ש"ח דמי מנוי שנתיים וקונים את הזכות לבחור את הנשיא ואת מועצת המנהלים, ואנחנו משאירים את הליגה מאחור כמו כלום.... רק שיבוא אחד שיוציא מהקפיטליסט הנרגן הזה את המועדון ונצא לדרך חדשה... בלי שהוא ילך אנחנו עוד חמש-שש שנים קבוצת מרכז טבלה עלובה....
&nbsp
קדימה... מי מצטרף לקבוצת הרכישה?
 
למעלה