בהצלחה למכבי

Benedictus3

New member
בהצלחה למכבי

על אף שנקבל עונה דומה לקודמת
על אף שלא הגיע אף שחקן משמעותי
על אף שהמנהל המקצועי ממשיך לזלזל באוהדי קבוצתו, להתנשא עליהם ולהעליב את מי שמממן מכספו את העסקאות הבלתי מוסברות שלו
על אף שהמאמן נשמע למנהל המקצועי וממשיך לתת אמון בשני שחקנים עלובים כדוגמת דקל קינן ואיל משומר, שהיו צריכים לשבת עםהאוהדים על הכסא ביציע ולא לעצבן אותם על כר הדשא
על אף שהמנהל המקצועי משפיע על המאמן להמשיך ולהתעלם מהנוער המוציין שלנו ולהחזיק בסגל שחקנים כמו שכטר, עזרא, תורג'מן במקום להעניק לנערים המוכשרים כדוגמן ביטון הזדמנות לגדול
בזכות ריאן וג'אבר שבכל זאת מצליחים איכשהו להשתחל להרכב בין הרכש המיותר וההזוי שהמנהל המקצועי מנחית עלינו מדי שנה
בזכות יוסי בניון - שעם כל התרגילים היחצניים הוא עדיין השחקן היחיד במכבי שמסוגל למסור מסירה קדימה
בזכות סטויקוביץ' שיעצור כמה בעיטות של 100% גול
ובעיקר בזכות קהל האוהדים הנפלא...
אני מאחל לקבוצה שאנו כל כך אוהבים, גם אם אני מתעב את המנהל המקצועי שמחזיק אותה בגרון, הרבה הצלחה!!!
 

Cade Foster

New member
כל כך הייתי רוצה להיות שם

פחות בגלל הרמה הצפויה, פחות בגלל האווירה, אפילו פחות בגלל ההתרגשות מהעונה החדשה כשכל הקבוצות עדיין על 0 נקודות.

הייתי רוצה להיות שם כדי לעמוד לפני פתיחת המשחק ולמחוא כפיים בפעם האחרונה לשחקן האחרון שהזכיר לי את מכבי חיפה ההיא שהתאהבתי בה. אז אם מישהו מכם מתכוון להגיע למשחק היום, בקשה אחת יש לי אליו: שימחא כפיים קצת יותר חזק ממה שהוא רגיל, כדי שגם קולי יישמע.

תודה 7 לב ירוק!
 

Cade Foster

New member
"מדוברת, מדברת, אבל לא עושה כלום על המגרש"

כך תיאר רמי וייץ, בצורה מדויקת להפליא, את מכבי חיפה.
&nbsp
עונה שעברה זה קרה במחזור השני, העונה זה קרה במחזור הראשון. עדיף מוקדם!
 
אני לא שמח כי אנחנו מושפלים

אבל אני מאושר שזה קורה במשחק הראשון.

כולם מדברים על זה שהקבוצה לא יודעת לעמוד בלחץ אז הקבוצה משאירה את אותם השחקנים ומחליפה מאמן. והפתעה! הקבוצה לא עומד בלחץ!!!

משומר, עזרא ותורג'מן צריכים לעזוב את הקבוצה. לא ליציע - לקבוצה אחרת!

להביא אתמול קשר התקפי לקבוצה וחלוץ שאשכרה מסוגל לכבוש בלחץ.

בזיון של ניהול.

ואין לי מילה אחת רעה לרוני לוי, עדיין.
 

Cade Foster

New member
יש לי רק משאלה אחת למחזורים הבאים

שלושת השחקנים שהוחלפו היום, צריכים לשבת ביציע הרבה מאוד זמן.
&nbsp
פשוט מביישים את הקבוצה.
 

Cade Foster

New member
אז שנה עברה, וכלום לא השתנה

בעצם חכו רגע, כן השתנו כמה דברים.

קודם כל יש מאמן עם סמכות. אצל סמרטוטים אחרים יוסי בניון ואלירן עטר היו ממשיכים לעשות פוזות על המגרש. והטאלנטים מוחלפים ומחליטים שזה מתחת לכבודם לשבת על הספסל. אני הייתי זורם איתם. שישבו ביציע במקום זה. אצל מאמן אחר חן עזרא היה ממשיך לכדרר את עצמו לדעת עד הדקה ה90. במקרה שלו צריך למצוא דרך למכור אותו למכבי ת"א או משהו, כלום כבר לא יעזור.

מה שכן, קשה לי להבין מה חשב לעצמו רוני לוי כשהחליט על חולית הקישור המרגרינה הזאת. דרינצ'יץ' מסתמן כחשוד ב"ראיוניזם", כלומר להמשיך לעשות פעולות חסרות אחריות במקומות מסוכנים. כך שאו שרוני לוי יתאים לו חבר'ה שיחפו עליו או שניפרד כידידים כבר עכשיו. אסור לתת עכשיו עוד שנתיים ולחכות שיתאקלם. הנטייה שלו לאחוזי דיוק נמוכים במסירה ידועה לנו לא מאתמול. וכשאני אומר להתאים לו חבר'ה שיחפו עליו אני לא מתכוון לג'אבר המרגרינה. אני לא מבין מה בער לשחרר את קמארה.

פשוט נמאס לי משלטון חדר ההלבשה במועדון הזה. אני מקווה שהפעם שחר לא יעשה את הטעות שעשה ב2008 (מה שאומר שהוא כנראה יעשה בדיוק את זה), וייתן לרוני לוי שליטה מלאה ומוחלטת על כל הנעשה בקבוצה. זה הזמן לעשות קאט, להפסיק לחשוב מי השחקנים שיכולים להביא לנו אליפות ולהתחיל לחשוב מי השחקנים שמעכבים אותנו בדרך לשם. אם בניון, עטר, עזרא ושאר המוסקטרים לא מוכנים להתחיל לשחק למען הקבוצה ולא למען האגו המסריח שלהם אז שיחפשו לעצמם קבוצה אחרת.

ושחר. האיש לא סופר את 29 אלף האוהדים שבאו היום, הוא סופר רק את הכסף שלהם. היום ההגעה ההמונית הייתה מוצדקת בגלל הטקס לגוסטבו. החל ממשחק הבית הבא שחר צריך לשבת לבד ביציע הכבוד עם החברים שלו. יש גבול!
 

DRORIKO8

New member
מצחיק שאחרי משחק כזה אתה עוד מחמיא לרוני לוי

אתה מדבר על הקשיחות של לוי. איפה הקשיחות הזאת היתה כשיוסי רץ כמו ילד קטן לבכות לשחר? לוי בחר לעשות קולות של סקוצ'ברייט וזה התפוצץ לו בפנים. אתה מדבר על עטר? עטר אצל בלבול לא נפל מזהבי,ולדעת חלק גם עלה עליו, אתה רוצה להגיד לי שאחרי חודשיים של פגרה הוא שכח לשחק כדורגל? ומה לעזזל היה ההיגיון של רוני לשחרר את פס שהחזיק עונה שעברה את ההגנה שלנו כמעט לבדו.

רוני לוי הוא כלום עם הרבה הייפ של עיתונאיי חצר, אנחנו זה בסך הכל הכישלון ה-29 בקריירה שלו. מקווה שהמאמן שיגיע בינואר יציל אותנו גם הפעם.
 

עמית123

New member
יענקלה פשוט תקום ותפרוש

תהיה גבר.
אין לך מושג איך קבוצה מודרנית אמורה לשחק וממה בכלל בונים את הפאזל.
איך בני יהודה מוצאת זרים ואנחנו לא? עלק מחפשים זרים בפינצטה.. לך קיבינימאט

קינן בהרכב?
משומר בהרכב?
עזרא בהרכב?
תורגמן בהרכב?

מטומטם מי שחושב שהרכב כזה יכול להביא אליפות.
כרגע אנחנו מקום אחרון - ובצדק
 
למה שיפרוש יענקלה אם אוהד בכלל מכבי ת"א?

להפך האינטרס שלו להשאר בחיפה כדי לא לסכן או לדגדג את האליפותה רבעית של מכבי ת"א גם השנה
 

Benedictus3

New member
לשמחתי לא יכולתי להגיע למשחק

מכבי המסכנה שלי
נתפסה על ידי אדם יהיר שהציף אותה במשך שנים בערב רב של אפסים מאופסים שליקט מקבוצות אחרות, אותם הוא קנה לצרכי סחר העבדים שלו... את הילדים המוכשרים שגדלו בנוער הוא שלח לכל עבר, קנה זרים שחברים שעבדו עליו מצאו באינטרנט, מינה מאמנים שיוכל לשלוט בהם, פיטר אותם ומינה אחרים תחתם, משך באף 18000 אוהדים שבכל עונה מצפים מחדש לנס, והוא עוד בא בטענו שהם לא מכניסים את היד לכיס. יעקב שחר הוא גורם עוין שהשתלט על הקבוצה. הוא אוהד הצהבת הזיהומית, שאוהדיה חוגגים עכשיו שוב לנוכח נפילתה של היריבה האמתית היחידה שבאמת ראויה להיקרא קבוצה גדולה.
אני קורא מעל במה זאת ליעקב שחר לקום וללכת - גם אם הדבר יהיה כרוך בנפילת המועדון. נאסוף את עצמנו, נבנה קבוצת אוהדים שלהבדיל מניסיונות אחרים בארץ, גם תצליח בגלל המספר העצום של בעלי המינויים, נמנה מנהל מקצועי אמתי שייקח לידיו את כל הסמכויות ואת ניהול התקציב, נגדיר לו היטב שאנחנו רוצים קבוצה ביתית, עם שחקני בית וחיזוק זר איכותי, נזרוק לכל הרוחות את הזבל הדוחה ששחר הביא אותו ושתל אותו בדשא שלנו... ונצא לדרך חדשה...תעבור עוד שנה, עוד אחת ואחר כך נחזור כמו גדולים.
שחר לך וקח איתך את הזבל שהבאת לנו...
 
נו,רציתם את הפוץ הנרגן הזה על הקווים, תהנו עכשיו ואל תתלוננו

ולא, שלא תעזו להאשים את שחר במחדל שראינו היום. רק רוני - הרס"ר הגיבור שלנו - האיש עם שרירי הרמבו הסמכותיים - הוא לבדו אשם בתצוגה המביכה שחווינו הערב.
הרי רק לפני שלושה חודשים היה כאן מאמן כנוע ושפוף, כבד לשון ורפה מחשבה, אבל כזה שלא פחד לשלוח לקיבינימאט את משומר וקינן על אף זעקות השבר והנהי של העיתונאים, ואת הכישרון ה"מתפתח" אלון תורג'מן הוא השאיר בכל שבוע להתפתח בעומק יציע הכבוד, והצליח לשכנע את הבעלים להביא לכאן כוכב אמיתי ראשון מזה כמה שנים (אלירן עטר) שיכל לסחוב סביבו קבוצה לאליפות.

ועכשיו הגיע הרס"ר המפחיד. זה שהבטיח לכם לעשות סדר בקבוצה ובחדר הלבשה; ההוא שהיטיב להסביר איך אצלו נראה סדר ומשמעת ושיטת משחק ועמידה נכונה.

אז מצטער, מאמן שמתחיל את העונה עם הרכב ראשון שכולל את משומר, קינן ותורג'מן - אחרי כל מפחי הנפש האלו של השנים האחרונות עם שלושת הליצנים האלו חסרי היסודות - יכול להיות רק אחד מהשניים:
1. מאמן שלא מבין במאום במקצוע בו הוא עוסק.
2. מאמן טיפש שלא מבין מה שהוא רואה באימונים.
אני מפחד לבחור איזו אופציה יותר מעליבה לאיש, אבל באמת שלא ציפיתי ממנו לכלום.
ושוב, זה לא שחר!! רק שנה שעברה מרקו בלבול העיף את כולם והתחיל לרפא את הקבוצה, ועכשיו בא רוני ה"רסר" לוי והחזיר את כל הליצנים הללו להרכב הראשון.

גוזלן חלוץ שפיץ, עטר בשמאל, שכטר בימין, ריאן חופשי באמצע, עזרא להעיף, בניון להסביר לו בצורה ברורה שהוא מחליף ולא יותר -
ואולי נוכל להתמודד על המקום הרביעי שמוביל לאירופה.

אבל רוני שלנו מבין יותר טוב מכולם, משחק הבא הוא כבר ימצא דרך להפתיע את כולכם וישלוף שפן חדש... אביחי ידין להרכב, לצד הכוכבים משומר, קינן ותורג'מן.
הוא מאמן גדול, כבר אמרתי?
 

Cade Foster

New member
אני לא מתלונן

אני מעדיף לרדת ליגה עם שחקנים שלא משחקים עבור האגו שלהם אלא למען הקבוצה ופשוט לא מספיק טובים, מאשר לסיים מקום חמישי בנוהל עם שחקנים שלאורך כל העונה מספקים מטעמים לרכילאים ולכתבי החצר, מזיינים את המוח בתחילת העונה על "ללכת על כל התארים" ועל "הסגל המצוין שיש לנו", ואז בערב פתיחת העונה לא מצליחים לחבר מסירה מעבר לקו מחצית המגרש, קורסים תחת הלחץ של משחק מול 30 אלף צופים ומוציאים את עצמם ואת האוהדים הכי קטנים שאפשר ואחר כך בינואר כשאין יותר על מה לשחק ויש שמועות על מהפכה בסגל שהולכת וקרבה, פתאום נזכרים שהם צריכים לזוז קצת כדי להבטיח שתהיה להם האפשרות לדפוק לנו גם את פתיחת העונה שאחרי. כן, זו בדיוק הסיבה ל"תחייה" של הקבוצה בסוף העונה שעברה, לא בלבול ולא שום דבר אחר.

עכשיו פורסם שאחד מהם, עטר, כנראה בדרך החוצה. מצוין. מקווה שחן עזרא הוא הבא בתור.

אגב, גוזלן ב5 דקות עשה יותר ממה שעטר עשה בכל המחצית שלו, בהנחה שאנחנו מדברים על כדורגל ולא על פוזות ועצבים.
 
אין ספק שאלירן עטר הוא הבעיה של הקבוצה בחמשת העונות האחרונות

ואחרי שרס"ר המשמעת המהולל שלנו יסיים לטפל בו, טוב יעשה אם יתפנה גם לטפל אחת ולתמיד בשוער המחוצף סטויקוביץ' ובשורש ואם לכל בעיות המשמעת בקבוצה הלוא הוא המגן הסורר סאן מנחם -
כשאין ספק שאחרי הצעדים הללו הקהל יראה סוף-כל-סוף קבוצה ממושמעת עם שטף של כדורגל והנאה לקהל, והכי חשוב, כיבוש שערים בצרורות של החלוץ המבטיח אייל תורג'מן, שלצערו סובל עמוקות מחוסר המשמעת של אלירן עטר ולכן לא מצליח לבטא את עצמו כבר ארבע שנים!

בחייאת, אתה מקשיב לעצמך? אתה מתלונן על כותרות לעיתונים מצד השחקנים?!! הרי הגאון המהולל שהפריח כותרות מגוחכות וחסרות אחיזה במציאות לפני פתיחת העונה היה לא אחר מאשר |תופים| רוני לוי!!
מי דחק בו להצהיר מול מיקרופון פתוח ש"אייל משומר הוא המגן הימני הכי טוב בארץ"? באיזה תור עמדת כשחילקו את השכל, מר מאמן?
כלום לא ראית כדורגל בחמשת העונות האחרונות?
לא יכולת לפחות לחכות עם ההצהרה המפגרת הזו לאחרי חמישה משחקי ליגה?
עזוב חמישה, שני משחקי ליגה... אבל לא. רוני שלנו אץ רץ לשזור כתרים מעל ראשו של המגן האוטיסט שכבר חמש שנים לא מצליח לרוץ ולתקשר עם המוח שלו בו-זמנית, ולהכתיר אותו בתואר "מגן העונה" עוד בטרם נפתחה העונה.
ואחרי שהמאמן העיוור סינדל את עצמו ואותנו ל"מגן הימני הטוב ביותר בארץ", אתה מדבר על כתבי חצר ושחקנים שמזיינים בשכל?

אז עכשיו המאמן יוציא את העצבים על השחקן היחיד שעוד היה שווה בשבילו לקנות כרטיס, ואני לא אתפלא אם הצעד הבא יהיה להחזיר את שמעון אבוחצירא להרכב הראשון.
כי בעולם אוטופי בו אייל משומר הוא ה"מגן הימני הכי טוב בארץ", אין ספק ששמעון אבוחצירא הוא לפחות אחד משלושת החלוצים הכי טובים בישראל.

בואו נפסיק לרחם על המאמן השוטה שקיבלנו-
מאמן שמרכיב ב-11 שלו בפתיחת העונה את אייל תורג'מן, דקל קינן ואייל משומר, זה מאמן חולה בראש שכנראה לא מבין ולא יודע כלום על כדורגל.
לצערי ולצער כולם.
ושום סדרת חינוך לא תשנה את זה.
 

Cade Foster

New member
כנראה לא הבנתי את כוונתי

אותי לא מעניין מי כן יודע לשחק כדורגל ומי לא. ניוז פלאש: גם עם אלירן עטר הקבוצה נראתה רע אתמול (רע בהרבה מאיך שנראתה במחצית השניה בלעדיו!) וגם עם אלירן עטר הקבוצה תסיים לכל היותר במקום החמישי, לא לפני שהריטואל הקבוע יחזור על עצמו שוב, ולקראת סוף העונה אחרי שכבר לא יהיה על מה לשחק פתאום נזכה באליפות של 2016 שתקדם אותנו לשאיפות המוכרות באוזני האוהדים בשם "אנחנו הולכים על כרטיס לאירופה". כי ככה זה כשבקבוצה שלך שולטים גמדים מנטאליים שבחדר ההלבשה הם ביג שוט אחד-אחד, ועל הדשא 29 אלף צופים צריכים מיקרוסקופ כדי לראות אותם.
כן, זו הבעיה בקבוצה. ואני אגיד לך יותר מזה. אני מעדיף לראות את שמעון אבוחצירא ואייל משומר, שהם שחקנים לרמה של קבוצת תחתית במקרה הטוב, ולא את הטאלנטים עזרא, שכטר ועטר שפשוט הופכים את המועדון הזה לשכונה וגם לא את בניון שכנראה שכח שהוא כבר לא בדיוק אותו השחקן שכבש בברנבאו. ביום שמכבי חיפה תפסיק לדבר במונחים של אליפות ותתחיל לדבר במונחים של משמעת טקטית ומחויבות, אני אראה את האור בקצה המנהרה האין-סופית הזאת. ובעניין הזה אני סומך על רס"ר רוני לוי. מבחינתי שנסיים מקום 10 אבל רק שיעיף מכאן כבר את הפוזאיסטים היהירים עם האגו עד האחרון שבהם. משם כבר נתחיל לחשוב איך מכניסים קצת כדורגל. אם מריו באלוטלי שעלה לליברפול 20 מיליון יורו מתאמן עם הנוער בגלל שהפרזיטיות שלו כבר עלתה לכולם על העצבים אז אין סיבה שאלירן "זלאטן איברהימוביץ'" עטר וחן "כריסטיאנו רונאלדו" עזרא ימשיכו לעשות כאן שכונה.

להעיף להעיף להעיף. שנביא מבחינתי שחקנים מהלאומית, אבל כאלה שיש להם ביצים ומשמעת עצמית. אולי נמצא איזה ערן זהבי - משם בדיוק הוא הגיע.
 

DRORIKO8

New member
המקום החמישי הוא בגלל החצי הראשון

מאז שהתחברנו בפברואר נראינו כמו קבוצת צמרת. היה צריך פשוט לעשות בקיץ את ההתאמות הנכונות. במקום זה עשו הכל הפוך-זרוק את המאמן,זרקו את הבלם שהחזיק לנו את ההגנה ועכשיו זורקים את הכוכב הכי גדול של הקבוצה.
 

Cade Foster

New member
נשים:

"גלולות זה חרא, ההורמונים משנים לנו את ההתנהגות, מורידים לנו את החשק המיני ומסוכנים לבריאות. יש לכם אלטרנטיבה בשבילנו?"
מדענים: "כמובן! למה שלא תנסו התקן תוך רחמי? ההתקן יפריש את ההורמונים ולא תצטרכו יותר לקחת גלולות מידי יום"
נשים: "לא, לא הבנתם. הגלולות הן לא הבעיה. ההורמונים שהן מכילות, הם הבעיה"
מדענים: "אז מה הבעיה? בדיוק בשביל זה המצאנו זריקה שאפשר לקחת פעם בשלושה חודשים, וה-י-א תזריק את ההורמונים"
נשים: "לא לא! הבעיה היא לא איך אנחנו לוקחות את ההורמונים, הבעיה היא ההורמונים עצמם!! יש לכם תחליף להורמונים?"
מדענים: "כמובן! אנחנו בדיוק עובדים על סוכריות בטעם מותאם אישית, והן!!!! יכילו בתוכן את ההורמונים"
נשים: :|

ב2012 הגענו לגמר הגביע בתום חצי שני לא רע והיינו בטוחים שזהו, עם ראובן עטר אנחנו נדרוס את הליגה ונחזור לימים היפים!! ראובן עטר פוטר אחרי 9 מחזורים.
ב2013 עשינו ריצה מטורפת תחת בנאדו בגארבג' טיים והיינו בטוחים שזהו, התחברנו, התאוששנו מטראומת ראובן עטר, עכשיו רק נשאר להתחיל ככה את העונה שאחרי מההתחלה. העונה הסתיימה במחזור השלישי בתבוסה ביתית למכבי ת"א.
ב2015 עשינו ריצה יפה תחת בלבול והיינו בטוחים שזהו!! הקבוצה התחברה והתאוששה מטראומת סטנובייביץ', עכשיו רק למצוא מאמן סמכותי, ולא בלבול הניחנח הזה...
פברואר 2016. "זהו!!! גוסטבו בוקולי היה האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון. איתו בעונה הבאה, אנחנו הולכים מה זה לטחון, מה זה לרמוס, אנחנו הולכים לשפד את הליגה!!!!!
 

DRORIKO8

New member
איך מה שאתה כותב את מה שכתבתי

אני אמרתי "עכשיו רק למצוא מאמן סמכותי, ולא בלבול הניחנח הזה"? אמרתי בדיוק את ההפך
 
למעלה