מאדס אלבק סגר

Cade Foster

New member
מאדס אלבק סגר

כך לפי רוב האתרים הבכירים.

אז אפשר לסמן וי גם על קשר, למרות שתלוי מאוד באיזה סוג של קשר מדובר. על איזו עמדה הייתם זורקים את הזר האחרון ולמה?
 

עמית123

New member
משהו פה מוזר, משהו פה מביך

קודם כל בכלל לא בטוח שבאמת סגר. ומה זה סגר בכלל תכלס?

מביכה אותי ההתנהלות הזאת. מה זאת השכונה הזאת כל שנה לזרוק 20 שמות לאוויר כשמראש יודעים שזה סתם? איפה בארץ או בעולם זה עוד קורה?

חוץ מזה שהשחקן הספציפי הזה נשמע כמו אחד שלא תורם לנו איפה שצריך, פצוע כרוני, לא מצטיין בשום דבר ואם נתחיל מההתחלה - הוא לא טוב מראיוס.
 

Benedictus3

New member
כנראה שנשאר בלי שני זרים

או שבמקרה הטוב (או הגרוע) נביא חד או שניים מליגה שלישית במאלטה, שהיו בילדים של ברצלונה ג'... עוד עסקת ענק נהדרת של המנהל המקצועי האלוהי שלנו, זה שאסור לבקר אותו ואסור לפצות פה מול הוד קדושתו בלי להביא שניים שלושה קרבנות לעולה ובלי להגיד כמה הוא גדול וחכם וכמה הוא הציל את המועדון שלנו וכמה אנחנו כפויי טובה...
&nbsp
ואם נשאר בלי זרים (ואולי עדיף כך בהתחשב באיך שהם יראו אם יגיעו...) אזי שהתובנות ממשחקי ההכנה עד אמש ברורים:
&nbsp
ידין, שכטר, עזרא - בחוץ (לא יקרה... לבוס יש תכניות עסקיות לגביהם...)
עטא ג'אבר, איסמעיל ריאן ואחד מהחלוצים (תורג'מן, גוזלן, הירש בהנחה שיגיע חלוץ זר ברמה של קבוצת המילואים של ועד עובדי נמל חיפה) בפנים.
לא יודע אם שמתם לב - אבל מאז שעטא וריאן נכנסו, התחלנו לראות משחק לעומק וכדורים ברחבה. עם ידין אנחנו משחקים פוטבול ועם עזרא, תופסת...
&nbsp
וליינטה בפנים - דקל קינן או דגני בחוץ (עדיף דקל - לפחות נמנע מהעליות המגוחכות שלו לנגוח בקרנות - בקרוב אפרסם פוסט סטטיסטי מדהים בסוגיה הכאובה...)
&nbsp
הייתי מסלק גם את טוואטחה ומשומר, אבל זה יהיה יותר מדי לנשיאנו הנערץ.
 

Cade Foster

New member
מחכה בקוצר רוח לפוסט!

אגב אני לא חושב שיש קבוצה בהיסטוריה שהיחס בין השחקנים שסגרו בה לשחקנים שחתמו בה הוא כל כך לא פרופורציוני. זה כבר אפילו לא עניין של תקשורת עלובה - קשה להאמין שכל האתרים הבכירים המציאו בדיוק את אותו הדבר. זו פשוט מדיניות עלובה של המועדון שמוציא את עצמו קטן יותר ויותר בכל עסקה כזאת שמתפוצצת. מה הבעיה להוציא הודעה לתקשורת רק אחרי שהשחקן חתם, זה נשגב מבינתי.
 

Benedictus3

New member
צודק במאת האחוזים - והנה גם הפוסט

דקל קינן כבר בן 30. כלומר, הוא משחק כבר כ 12 שנה בקבוצה בוגרת. הוא שיחק בקריירה שלו 319 משחקים. בכל אחד מהמשחקים האלו, הקבוצה שלו (ברוב המקרים מכבי חיפה) זוכה לממוצע של 5 קרנות. כלומר, 1595 פעם עלה דקל קינן לנגוח את כדור הקרן פנימה. דקל כבש בכל הקריירה המקצוענית שלו 17 שערים. בהנחה שכל השערים הללו נכבשו כתוצאה מבעיטות קרן (אין לי סטטיסטיקה בדוקה כאן אבל זו הנחה סבירה בהחלט) הרי שמדובר ב1% הצלחה!!!. עכשיו תגידו שזה בסדר גמור, אבל אני אגיד שמתוך 1500 בעיטות הקרן שבהן זכתה הקבוצה, דקל קינן הגיע ראשון (ותבדקו אותי טוב טוב במשחקים הבאים) לכדור לפחות ב 50% מהמקרים שבהם הכדור הגיע לשחקן שלנו (להערכתי יותר). הוא ראשון לכדור תמיד, השחקנים האחרים מפנים לו את המקום וכשהוא נוגח זה כדור אבוד. הדבר היותר חמור בעיני היא העובדה שבמקרים שבהם הוא מפספס את הנגיחה (כפי שאמרתי 99% מהמקרים!) או ששחקני ההגנה מרחיקים (סביב 50% מהמקרים) הקבוצה חשופה להתקפה מתפרצת והבלם האגדי שלנו - דקל קינן - יורד לאט לאט להגנה (ולא ששם הוא עושה גדולות ונצורות). אגב - ג'ון טרי, בלמה של צ'לסי, שגם הוא עולה לנגיחה בקרנות משיג כמעט 2% הצלחה, ושם קורה הרבה יותר שכדור הקרן לא מגיע אל ראשו אלא אל שחקן אחר - מה שלא קורה במכבי חיפה. זה תמיד דקל קינן!!!
&nbsp
ועכשיו לאנליזה: ונתחיל באנקדוטה... שלמה שרף האגדה והבהמה, שהיה מאמן מצויין בשנות השמונים והביא לנו 3 תארי אליפות, אסר על רפי אוסמו לעלות לנגיחה בקרנות. רפי היה נוגח הרבה יותר איכותי מדקל קינן ובכל זאת שרף אסר עליו לעלות מכיוון שהוא היה איטי ביותר והתקשה לחזור במהירות להגנה במקרה שבו הקבוצה היריבה זכתה בכדור ויצאה להתקפה מתפרצת. אני קורא כאן - מעל במה יוקרתית וחשובה זאת - לרוני לוי לעשות מעשה. אם הוא לא מתכוון להעיף עת הבדיחה הזאת ליציע ומתעקש לראות בו בלם לגיטימי, שלפחות ימנע ממנו את העליות המיותרות הללו להתקפה כדי לנגוח בכדור ליציע או לידי השוער או לרגלי שחקן הגנה, לתפוס את הראש באכזבה מופתעת ולרדת במהירות של צב צולע להגנה. שיישאר בהגנה וימנע את ההתקפה המתפרצת. ככה נרוויח פעמיים: בהתקפה - אולי מישהו קצת יותר מדויק וקצת יותר כדורגלן יגיע לכדור הקרן ויעשה ממנו משהו יותר אפקטיבי (אפילו קרן קצרה והכנסת כדור יותר חכמה לרחבה) ובהגנה: דקל יהיה שם עם הפנים להתקפה המתפרצת ואולי יצליח - עם מעט עזרה מידידים, למנוע ספיגת שער...
&nbsp
 

Cade Foster

New member
מאיפה הנתונים?

דעתי על דקל ידועה. אני אוהב את האדם, פחות את הכדורגלן (אגב הראשון חשוב יותר מהשני, והעובדה שבמכבי חיפה לא הסכימו איתי בשנים האחרונות היא לדעתי סיבה מרכזית בכישלון).
&nbsp
דקל היה (!) מהנוגחים היותר טובים בארץ, אבל א. נגעת בנקודה נכונה, האיטיות שלו מסכנת את ההגנה למצבים של מתפרצות וב. וחשוב יותר - המשחק כיום הפך להרבה יותר מבוסס אתלטיות. מה שבצעירותו הספיק כדי לשלוט באוויר כיום לא מספיק לכלום. הוא לא אתלט, אין לו ניתור טוב וחלוצים מודרניים עושים ממנו צחוק גם בגובה וכמובן גם על הדשא, אבל זה לא חדש...
&nbsp
אני לא יודע מי יהיו צמד הבלמים שלנו בעונה הקרובה, רק דבר אחד מתחיל ממש להציק לי - כל הזרים שמגיעים לאחרונה מגיעים ללא כושר משחק. אני זוכר את אולארה מגיע וכעבור ימים ספורים עולה בהרכב מול מאלמו ונראה מצוין. כיום כל זר שמגיע צריך ״להסיר חלודה״. מה אנחנו צריכים זרים שלא שומרים על כושר? אם גביע הטוטו זה לא זמן טוב להריץ את ואליינטה (אני מניח שלא הביאו אותו כדי להיות שחקן ספסל...) אז מתי כן? מתי מקצוענות הפכה להיות המלצה?
&nbsp
וקבל ח״ח על הפוסט!
 

Benedictus3

New member
הנתונים מהרשת

הניתוח שלהם ממוחי הקודח...
אגב - אם להיות ישר עם עצמי ועם ההמונים שכותבים כאן... תחת רוני לוי רואים שינוי משמעותי במשחק ההגנה של הקבוצה. שחקנים רבים יותר חוזרים לעמדות המוצא שלהם ולכן קורה פחות שדקל ודגני נאלצים להתמודד לבדם עם התקפות... ובכל זאת, בלם טכני ותר, מהיר יותר ומדויק יותר היה יכול לשדרג לא רק את משחק ההגנה אלא גם את משחק ההתקפה... ובעיני - בשונה מדעת האלפים הכותבים כאן - דגני הוא לא עילוי ולא עולה בהרבה - אם בכלל - על חברו מקיבוץ ראש הנקרה..
 

Cade Foster

New member
בלמים טכנים ומהירים לא מגיעים לישראל

האמת שמעולם גם לא הגיעו. המקסימום שאפשר להביא זה איזה אתלט אפריקאי צעיר ולהתפלל שהוא מסוגל ללמוד מהר איך לעשות הגנה. או להתפשר על דגני שהוא דווקא כן בעל מהירות וטכניקה לא רעות - אבל חסר אחריות ברמה של סכנת נפשות...
&nbsp
זה מה יש ועם זה צריך להתמודד. מה שיש במכבי ת"א והפועל ב"ש זה לא הרבה יותר טוב. יואב זיו זה האייל משומר של הזהמת, בן הרוש לא הרבה יותר טוב, טיבי גרסיה ובן חיים לכל אחד החסרונות שלו, ויש לא מעט. אחר כך כשמגיעים למוקדמות ליגת האלופות ופוגשים את באזל (או אפילו את תון ודברצן...) מבינים עד כמה הכדורגל כאן לא קיים. ימי ליגת האלופות הזוהרים של מכבי חיפה והפועל ת"א כבר לא יחזרו, מה שאפשר זה להתנחם באליפויות בביצה המקומית ובינתיים גם את זה אנחנו לא עושים בגלל התנהלות מחפירה.
 
זה כנראה טרום העונה המדכא ביותר

שהיה בעשור האחרון...

מילא שהפכנו ממכבי "פערים כספיים" חיפה למכבי "אישתי לא רוצה" חיפה... זאת פשוט ההרגשה של חוסר רצון להתחרות באמת בצהבת + תפיסת עולם שיש לנו בסיס טוב.

אז לא, אין לנו בסיס טוב. הנוער שלנו אולי הטוב ביותר בארץ, אבל המעקב אחרי הנוער כשעולים לבוגרים בקבוצות אחרות לוקה בחסר. הבוס מתעקש לשחק עם שחקנים שרק הוא רואה בהם פוטנציאל והמערכת לחוצה ורקובה מדי...

באסה...
 

zubumafu

New member
נראה שאנחנו מחפשים במקומות הממש הלא-נכונים

בהכללה גסה, שימו לב מאיזה מדינות הגיעו הזרים שכן הצליחו "לפגוע" בהם בישראל וכן הצליחו להתאקלם בארץ כמו שצריך.

דוגמאות מהמועדון שלנו:
מזרח אירופה
: ז'אוטאוטס (ליטא), פראליה, רוסו (קרואטיה), דבאלשווילי (גיאורגיה), קנדאורוב (אוקראינה), צ'וצ'אליץ' (בוסניה), סטויקוביץ' (סרביה), קלשצ'נקו (מולדובה).
ארגנטינה וברזיל: בוקולי (ברזיל), קולאוטי (ארגנטינה).
ספרד: ראיוס.
אפריקה: יעקובו (ניגריה), מסיללה (דרום אפריקה).

דוגמאות עדכניות של הזרים הבולטים כרגע בליגה:
מזרח אירופה: הובאן (רומניה), סטויקוביץ', מיטרוביץ' (סרביה),
ארגנטינה וברזיל: סוארס, קסיו פרננדס (ברזיל), גלבאן (ארגנטינה).
ספרד: חואן פבאלו, קרלוס גרסיה, פאס.
ניגריה: איינוגבה, איגיבור, אוגו, נאווקמה.
היוצא מן הכלל הוא יחיד סגולה בשם.. ראדה פריצה (שבדיה).

בקיצור, רוצים זרים טובים ואיכותיים שיצליחו להחזיק מעמד בישראל? הכתובת היא מזרח אירופה, ארגנטינה, ברזיל, ספרד ואפריקה (בדגש על ניגריה). כנראה שיש משהו במנטליות של המדינות האלה שיותר מתאים לתנאים של ישראל, וקשה להתווכח עם זה. כמובן ששום דבר לא מבטיח שזר שינחת פה יתאקלם כראוי, אבל שוב - מדובר באחוזי הצלחה אפשריים.

ובינתיים, בקבוצה ניסו להחתים הקיץ זרים ממדינות אחרות לגמריי - דנמרק (מאדס אלבק), צרפת (דומהל) ושבדיה (מרקוס רודן), והופתעו לחלוטין מחוסר ההצלחה המשווע. היו גם שחקנים שניסינו להחתים ממדינות עם סיכויי הצלחה בינוניים, כמו צ'ילה (מרקו מדל) וקונגו (חביב חביבו). אבל רק שחקן אחד (!!) ממדינה עם סיכויי הצלחה גבוהים בישראל - ולדימיר גאדז'ב (בולגריה). ובסופו של דבר רוני לוי אומר שזה "חוסר מזל". נו באמת
 
למעלה