כמו אצל אלי כהן, גם עכשיו.

doodinke

New member
כמו אצל אלי כהן, גם עכשיו.

יוסי חושב שהוא מעל לקבוצה.
בגלל מה שהיה עם אלי כהן חשבתי שלא צריך להביא אותו, ועכשיו זה מתפוצץ.
מאד מקווה שרוני יעמוד בלחץ.
 

Cade Foster

New member


הכותרת של שירלי בר דיין היום בבוקר: "יוסי בניון מוטרד ממעמדו, צפוי לשוחח עם יעקב שחר על עתידו"
הכותרת של שירלי בר דיין היום בצהריים: "יוסי בניון: נשאר בחיפה, לא עוזב לשום מקום".
מה קרה באמת: הוא כרגיל נפצע, דילג על האימון וקפץ להביא לשחר בקלאוות.
 

Benedictus3

New member
גם אני מוטרד וכך צריכים להיות מוטרדים כל האוהדים

שממשיכים לממן את המניפולציות העסקיות של המנהל המקצועי שלהם ומקבלים חזרה סדרת חינוך יהירה ומתנשאת... האהבה הגדולה שיש לאוהדים של מכבי חיפה לקבוצה שלהם מנוצלת בציניות על ידי הנשיא שככל שנוקפות השנים אני מתחיל לחשוש שמה שמניע אותו זו רק הדווקאיות... כלומר, אם האוהדים דורשים התאמה בין המספרים העצומים והמחוייבות המלאה שלהם לבין ההישגים ואיכות המשחק, הוא - המנהל הכל יכול והכל יודע - יראהלהם שהם טועים והוא צודק, על אף שכל הנתונים מוכיחים את ההיפך באמת מדעית כואבת!!

יכול להיות שיוסי דואג לאינטרסים האישיים שלו ויכול להיות שהוא רואה רק את טובת המועדון, אבל המציאות כואבת ביותר. שוב מנוהל משא ומתן טורקי על שחקנים איכותיים מה שמוביל להחתמות של ברירות מחדל... שוב נשארנו עם חן עזרא ותורג'מן, עם דקל קינן ואיל משומר, עם ידין ןשכטר ועם זרים בינוניים שמצויים כבר בסוף דרכם המקצועית או שהם פצועים וחסרי כושר ומי יודע מתי יהיה להם כושר ומתי יבריאו.
שוב העיתונאים מפמפמים לנו כמה נהדר המאמן הזה, ואיזה קוסם נפלא הוא בעוד שברור לכל בר דעת חסר אינטרסים, שמאמן בלי שחקנים לא יכול להיות קוסם. שחקנים בלי מאמן (אלישע לוי כמשל, וגם - יסלחו לי מעריציו - גם רוני לוי) יכולים להיות קוסמים.
מכבי חיפה צריכה:
א. מנהל מקצועי וניתוק מוחלט של הבעלים מתחומים מקצועיים
ב. רכישת 5 זרים מהרמה הגבוהה ביותר האפשרית - נכון שג'ובאני וז'וטה, יעקובו ופראליה לא יגיעו יותר ליהודוניה, אבל דרגה אחת מתחתם אפשר להביא.
ג. זריקת כל השחקנים הישראליים שיובאו לכאן בעסקאות מניפולטיביות של הנשיא וביסוס ההרכב על זרים ושחקני נוער עם חיזוק ישראלי נקודתי בלבד.

זה לא קרה, זה לא קורה וכל עוד שחר כאן זה גם לא יקרה. יוסי בניון - גם אם מטעמים אישיים אנוכיים - רוצה יותר, ובצדק.
 

Cade Foster

New member
לא הבנתי איך זה קשור לנושא בניון

כולנו כבר יודעים מה החלק של שחר בכישלון של הקבוצה בשנים האחרונות. זה שבניון לא מרוצה ממעמדו (?) זה לא אחת מהפאשלות של הנשיא.
&nbsp
בכל אופן, אם יוסי אכן ניגש לשחר אחרי שנטש את האימון על מנת לשוחח על מעמדו אני מקווה שהתשובה של יענקל׳ה הייתה: ״המעמד שלך לא נקבע על ידי אלא על ידי המאמן ויש לו גיבוי מלא ממני לקבל כל החלטה מקצועית שעולה על דעתו. עכשיו רוץ מהר בחזרה לאימון״. לא חייב במילים האלה, אבל משהו דומה.
 

Benedictus3

New member
ניצלתי שמועה שרצה ברשת

על כך שיוסי התלונן בפי לוי ושחר על רמת הקבוצה. יכול להיות שזה ספין שיצא מלשכתו של הסטאר, אבל זו הייתה הזדמנות נוספת להצליף בנשיאנו הנערץ
 
למעלה