דרבי גביע הטוטו

Cade Foster

New member
המחשבה היחידה שאני מהרהר בה כרגע

מה אני מעדיף: להפסיד בדרבי, או שעכשיו משומר ותורג'מן יקבעו את מעמדם כשחקנים לגיטימיים ברוטציה..
 

zubumafu

New member
מזכירה לי את קרואטיה, וקרואטיה מזכירה לי את ג'ובאני


 

DRORIKO8

New member
משומר פח

חור בהתקפה וחור בהגנה באופן שיוויוני עד פחד. לגבי תורגמ'ן הנתונים מדברים בעד עצמם-עד שנכנס הקבוצה בפקק בלי אף מצב. מאז שנכנס-3 מצבים טובים תוך כמה דקות שבכולם הוא מעורב,כולל הגול. וזה כמובן לא איזה משחק מקרי,כל פעם שהוא עולה מהספסל זה ככה. לא רואה את שכטר ממטר. למה לעזזל שכטר עדיין בקבוצה בכלל? לא יכלו לשלוח אותו לעוד חופשה בצרפת?
 

zubumafu

New member
הנתונים אכן מדברים בעד עצמם בנוגע לתורג'מן

בעונה שעברה:
16 פעמים פתח בהרכב.
15 פעמים עלה מהספסל.
5 שערים, בישל 2.
סה"כ 22.5% הצלחה (אם משקללים גם את הבישולים). עלוב ביותר עבור חלוץ "9 קלאסי".
&nbsp
בוא ניקח לעומתו חלוץ אחר ששיחק בשורותינו, ולכל הדעות היה גרוע מאוד - דינו אנדלובו. להלן נתוניו לעונת 11-12:
30 פעמים פתח בהרכב.
4 פעמים עלה מהספסל.
9 שערים, 4 בישולים.
סה"כ 38.2% הצלחה.
 

DRORIKO8

New member
ברור שעלוב ביותר בתור חלוץ 9

כי תורג'מן הוא לא חלוץ 9 אלא חלוץ שמביא את האיכויות שלו כשהוא בא עם הפנים אל השער.
 

baythedog

New member
וכאן אתה פוגע בול בבעיה עם אלון תורג'מן

אפילו אתה, גדול תומכיו בפורום, לא מסוגל להגדיר לו תפקיד במערך. מה זה "חלוץ שמביא את האיכויות שלו כשהוא בא עם הפנים אל השער"? שחקן כנף? קשר מאחורי החלוץ? קשר קדמי? חלוץ שני? גם ראיוס היה מביא את האיכויות שלו כשהוא בא עם הפנים אל השער והוא לא היה חלוץ. חוץ מזה, לתורג'מן יש 1X1 נוראי, אז אני חולק על איך הוא מביא איכויות...

באמת שאני לא יודע מה התפקיד של אלון תורג'מן.
 

zubumafu

New member
אגב, זה לא אני הגדרתי אותו כ"9 קלאסי". זה היה אמור להיות

לגלוג גלוי על ההגדרה העקבית של תורג'מן ע"י מקהלת הפרשנים האינטרסנטים ובראשם שלמה שרף, שאליהם הצטרף לאחרונה גם בוני גינצבורג הלקקן הבלתי נלאה.
 

baythedog

New member
את הלגלוג שלך הבנתי...

מה שאני לא מבין זה למה אין לנו שחקן שהוא 9 קלאסי בקבוצה...
 

DRORIKO8

New member
חלוץ שני אינדיד

אין לו אחד על אחד ולמען האמת הוא גם לא מגביה גדול, אבל כן יש לו תנועה טובה בלי כדור, יש לו מהירות עם ובלי הכדור,הוא משקיע ונייד והוא גם הוכיח ב-2014 שכשנותנים לו ביטחון ולא משחקים איתו בהרכב-ספסל-יציע-הרכב הוא מביא 15 שערים בעונה.
 

DRORIKO8

New member
יש לנו קבוצה לאליפות

מספיק שמשומר יתן העונה עוד 10-15 גולים כמו הגול שהוא נתן ואנחנו לא רואים את מכבי ממטר.
&nbsp
&nbsp
אני ציני כמובן כן?
 
פשוט תוגה ושברון לב, למה לעזאזל לא המשכנו עם בלבול?!!!

אז נכון, הבן-אדם היה חסר הבעה, פלגמטי ולא ידע לנהל משחק בשיט.
ונכון שהבחור רפה מחשבה מכדי להבין את מערך היריבה בשטף המשחק, ולעיתים רק בדקה ה- 90 הוא הבין מה שכל צופה ממוצע הבין כבר אחרי רבע שעה של משחק.
אבל הבחור אחרי משחקים היה גאון, והכי חושב- לא פחד משום דבר.
אצלו משומר לא ראה דשא גם אחרי לחץ העיתונאים, ותורג'מן הכיר מקרוב את יציע הגולדן רינג בכל שבת, וקינן קיבל פצעי טחורים בישבן על הספסל.

לשפשף את העיניים ולא להאמין שזו ה"בשורה" בתחילת העונה:
ההרכב שלנו כולל את העגלות הרופסות משומר, טוואטחה, קינן וידין.
אין חלוץ מטרה.
אין קשר יצירתי.
אין קשר אחורי.
עזרא עושה מה בזין שלו בכל התקפה.
שכטר ועטר הולכים לאיבוד.

מעולם לא סבלתי את רוני לוי, ותמיד טענתי שהוא אחד המאמנים הכי כושלים שהיו כאן, מפשל סדרתי במעמדים גדולים, והמשחק מול מאלמו בשבדיה היה שיא תצוגת הביזיון של מאמן לא יוצלח ופחדן.
אני נדהם איך אחרי כל כך הרבה עונות עלובות, ושוב הוא נותן את המושכות לקינן, ידין ומשומר.
אבל התרגלנו, חבל על הציפיות והחלומות. העונה הזו לפח באדיובת משומר, קינן ושות'.
 

Benedictus3

New member
יש לקבוצה מנהל מקצועי

הסגל נקבע על-ידו ולא על ידי המאמן. המאמן - כל מאמן - יצטרך להתאים את תכנית המשחק שלו לסגל שיעמיד לרשותו המנהל המקצועי. לפיכך, שחקנים חסרי יסודות של כדורגל ימשיכו לשחק. כך נראה העונה עוד מופעי אימה של משומר (שהמאמן יגיד שהוא המגן הטוב ביותר בארץ, ויקבל לכך גיבוי מהוגי הדעות הגדולים שמחזיקים מיקרופון ומקלדת כדוגמת דורון בן-דור ואיציק אהרונוביץ'), חוסר הבנה בסיסית במהלכי משחק מצד טוואטחה שהמנהל המקצועי מחוייב לאביו ואולי לחלום אידיוטי שהוא יצליח למכור אותו לקבוצה בחו"ל, נמשיך לצפות בדקל קינן מבזבז את כדורי הקרן ונמשיך לראות את חלוץ המטרה היחיד שנשאר לנו - אלון תורג'מן, נותן גולים ומצד שני גורם לנו למחשבות נוגות על העוקץ של בית"ר נס-טוברוק, שמצליחה להוציא שחקנים עילגי תנועה והבנה, המצטיינים בחוסר יסודות משחק משווע).
כל בר דעת רואה שבלי חלוץ 9 אמתי לא נגיע לכלום (ותורג'מן, הירש וגוזלן הם לא הפתרון); כל בר דעת רואה שבלי מספר 10 אמתי לא נקבל כדורים ברחבה ונייחל לבעיטות משוגעות של משומר (הוא בכל מקרה בהרכב - אז שיבעט) שיפגעו בתלולית דשא ויטעו את השוער; כל בר דעת רואה שבלי מספר 5 קלאסי ובלי בלם זריז ואינטליגנטי לידו, נשאר עם דגני וקינן שבהחלט יכולים להחליף קוצב לב; כל בר דעת רואה שטוואטחה לא יכול לשחקן כל עוד לא מצאו דרך להשתיל מוח; כל בר דעת רואה שחן עזרא, עם כל הרצון הטוב, עדיין רץ מהר יותר ממה שהמוח שלו מסוגל לתפוס; כל בר דעת יודע שידין משחחק לא רע בעמידה ומוסר מסירות סבירות לאחור או לכל היותר לרוחב ואם חלילה יצטרך לתת פס קדימה נקבל התקפה מתפרצת של היריבה עם סיכוי סביר לחטוף גול.
עכשיו תחברו את כל זה ותראו שמה שתקבלו הוא יותר רע ממה שקיבלת בשנה החולפת. יהיה רע לתפארת!
 

DRORIKO8

New member
גוזלן בסדר גמור

היה טוב תחת בנאדו(כבש 6 שערים בכלום דקות) והיה אפילו טוב יותר ברעננה. צאו כבר מהסרט שינחת פה איזה יעקובו. בניגוד לעבר כיום שחקנים מסוגו כבר בגיל 16 רשומים בצ'לסי. אני גם מסתכל ימינה שמאלה ולא רואה חלוצים טובים יותר בשאר הקבוצות(בטח לא כשדאבור נשאר בשוויץ). קיצר גוזלן על הכיפעק.
 

baythedog

New member
טוב, לפני שנתחיל לקבוע את גורל העונה ממשחק גביע שוקו אחד

אני רוצה לגעת בכמה נקודות, חיוביות, ניטרליות ושליליות.

חיוביות:

איסמעיל ריאן - הדבר הכי טוב שאפשר לקחת מהמשחק הזה, זה את העובדה שיש מחליף לחן עזרא על המגרש. יתרה מכך, אין סיבה ביקום הזה שעזרא יהיה על כר הדשא כשריאן משחק. זאת לא רק התנועה, המהירות והשליטה המוחלטת במשחק האגפים של הבחור, זאת העובדה שהוא אשכרה מוציא כדורים מהרגל. הוא לא מלוטש ויש הרבה עבודה איתו, אבל הילד הזה זה בדיוק מה שאין לנו כשחן עזרא עם הכדור - אינטיליגנצית משחק בסיסית.

העמידה של השחקנים על המגרש - אפשר לאהוב את רוני לוי, אפשר גם לא לאהוב אותו, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שכל שחקן היה בעמדה שלו לאורך 90 דקות. רוני לוי הצליח לעשות במשחק הראשון שלו מה שאיבדנו מהרגע שאלישע לוי דרך במועדון - משמעת טקטית. אמנם, יש כמה שחקנים שלא משנה כמה יאמנו אותם עדיין לא יבינו את המשחק הזה, כמו משומר או עזרא שדפקו את המשמעת הטקטית שלנו לפרקים, אבל נראה איך העונה תתקדם ואז נשפוט.

הכניסה של בניון משחק וההוצאה של עטר - התיפקוד של עטר כקשר מאחורי החלוץ נדון לכישלון. מעין נסיון מוזר לדחוס את עטר, עזרא וריאן ביחד במגרש. הכניסה של יוסי עם התנועה הבלתי פוסקת שלו ללא כדור וההוצאה של עטר ריווחו את מרכז המגרש של הסרדינים ופתחו את ההגנה שלהם לחלוטין. זה רק מוכיח שתי נקודות:
א. יוסי צריך להיות בדיוק על המשבצת השחקן שנכנס בדקה ה 60 ומרווח את ההגנה היריבה.
ב. צריך מספר 10 שיעשה את זה עד הדקה ה 90.

עוד עונה עם סטויקוביץ'!!!!


ניטרלי:

דרינצ'יץ' - מחצית ראשונה מצוינת, מחצית שניה לא משהו. ניסה יותר מדי, נגמר לו האוויר בדקה ה 60. יותר מזכיר לי את בוקולי, דרך אגב, במרכז המגרש כשהוא עוד שיחק כדורגל מאשר כל שחקן אחר...

אלון תורג'מן - אני כנראה אצטרך לחזור על זה כל העונה - אלון תורג'מן הוא לא חלוץ! אני עדיין לא סגור מה הוא בדיוק, אבל חלוץ הוא לא. שער יפה הוא כבש. התנועה שלו ללא כדור תמיד היתה טובה, אבל הוא פשוט נורא באחד על אחד. הבעיטות שלו טובות, אבל הריכוז שלו מול השער מסריח. אני גם חושב שזה אולי השער נגיחה השני שלו במכבי חיפה אי פעם. אני באמת לא יודע איפה למקם אותו...

איתי שכטר - חוץ מזה שהוא חלוד ומנסה בכוח לכבוש, לאיתי שכטר יש בעיה אחת מאוד מאוד גדולה כמספר 9 - הוא לא מצליח למשוך את ההגנה אליו. הוא די סטטי כחלוץ רחבה והנוכחות שלו לא משהו. וזאת בעיה כשאין מאחוריו קשר קדמי אמיתי שיודע לרווח את ההגנה של היריב. לא בעיה שגם בגילו הוא לא יכול לתקן באימונים, אבל בעיה כי אין לנו חלוץ אחר כיום ברמה הנדרשת. איתי שכטר, עם בטחון עצמי מול השער היה כובש את המצב היחיד שלו במשחק - מהלך שהוא ביצע יפה מאוד עם טכניקה גבוהה מאוד. הבעיה היא שזה היה המצב היחיד שלו במשחק... אני מקווה שעם מספר 10 אמיתי בקבוצה, הוא גם יתחיל לכבוש.

חסרונות:

אייל משומר - ושוב, בפעם המליון ואחד אייל משומר נמצא מלפני השחקן עליו הוא שומר בזמן הגבהה לרחבה שלנו. אני אפילו לא יודע אם אני כועס או משועשע מהעובדה שזה המהלך הכי נדוש שאפשר לבצע נגדינו.

טאלאב טוואטחה - אלוהים ישמור, הוא לא מגן!!!! כל משחק הוא גורם ללפחות חור אחד שבגינו אנחנו כמעט סופגים. פה היו לו שניים - אחד כמעט, אחד ספגנו. דווקא במחצית הראשונה (תודות לרוני לוי על הטקטיקה וריאן על הביצוע), הוא היה לא רע כקשר שמאלי (ההסטה של עזרא לשם חיסלה גם את זה), אבל מגן הוא לא.

אוראל דגני - אני אוהב את דגני. אני גם חושב שהוא קשר אחורי הרבה הרבה יותר טוב מאשר בלם. הבעיה שלי איתו היא שכל משחק יש לו בממוצע רגע אחד של חוסר ריכוז. רגע טיפשי אחד שכמעט עלה לנו בגול היום ועלה לנו בהרבה מאוד שערים עד היום. אני בכלל הייתי שם אותו במקום ידין.

ואם כבר בידין עסקינן - חוסר ריכוז -
משחק לרוחב -
עבירות גסות כשלא הולך -
אפס הצטרפות להתקפות -
אני הייתי שמח עם עטאא היה מקבל הזדמנות להוכיח את עצמו במקומו.
 

zubumafu

New member
אוראל דגני צריך לדעתי להיות המגן הימני שלנו

אבל אז זה אומר שצריך להביא עוד בלם, כי דקל הוא ממש לא הפתרון
 

Benedictus3

New member
המגן הימני שלנו צריך להיות

יובל יוסיפוביץ'. רק שרוני לוי יתגבר על הלחצים המופעלים עליו מצד תקשורת הספורט והפרשנים הלאומיים ויעיף את משומר לכל הרוחות. יוסיפוביץ' עולה על משומר (וגם על דגני) בכל הפרמטרים.
באשר לדגני - לא התלהבתי ממנו בשנה שעברה ואני לא מתפלא על המשחק הנורא שלו מאתמול (גם במחנה האימון הוא היה החוליה החלשה של מכבי)... לדעתי מרכז ההגנה צריך להכיל את הבלם הזר ואת חבשי. קינן ודגני צריכים להיות אופציה מהספסל, במקרה הטוב!
 

zubumafu

New member
עם כל הכבוד לערגה לצעירים

ממה שראיתי חבשי הוא לא איזה עילוי, לפחות לא בינתיים. שכחת שגם מסארי פאלח התלהבנו פעם?
 

DRORIKO8

New member
אני אגיד רק משהו אחד לגבי טוואטחה

עם זה שהוא יהיה המגן השמאלי שלנו כבר השלמתי לצערי. אני רק מקווה שהוליאנטה הזה הוא באמת כזה תותח כמו שעושים ממנו, כי תהיה לו הרבה עבודה-הוא יצתרך גם לעשות עבודת בלמות וגם לצאת החוצה ולחפות על הפאשלות של טאלב, עונה שעברה למזלנו היה את פס המלך שעשה את זה , אני מקווה שוליאנטה טוב לפחות כמוהו.
 
למעלה