מישהו שם לב לתפקוד של יוסי בניון במשחק האימון אמש?

Benedictus3

New member
מישהו שם לב לתפקוד של יוסי בניון במשחק האימון אמש?

הוא שיחק באגף השמאלי ולא מאחורי החלוץ, כפי שהיה צפוי... האם יש בכך אמירה של רוני לוי? האם הוא מכין את הקרקע לשחקן זר שיתפוס את העמדה מאחורי החלוץ (כפי שצריך היה להיות גם העונה עם רובן ראיוס)? אם זה כך - ואני בכלל לא בטוח - אולי בעיית יוסי עתידה להפתר במהלך העונה? אולי מהקו אל הספסל הדרך תהיה לא רק קצרה יותר אלא פוגענית פחות מבחינת הכוכב הגדול? זאת ועוד - אם יוסי הסכים לשינוי בתפקוד - גם בכך יש נחנה גדולה.
ועוד על אתמול - קבוצה נירפית מאד הייתה שם במחצית הראשונה... שוב הוכח שמשומר לא ראוי לשחק במכבי חיפה (ולדעתי בכלל בקבוצת כדורגל) והוכח (לא יודע אם שוב אבל לא משנה...) שעדיף ילד שגדל בנוער שלנו (עטא ג'אבר) על פני חמישה שחקני רכש...

ולסיומת - בלי חלוץ 9 קלאסי וקשר 10 קלאסי ובלם 5 קלאסי אנחנו נראים כמו האוסף המקרי שמסתובב כאן כבר ארבע שנים. יביאו שלושה זרים למשבצות האלה - אולי נראה טוב יותר.
 

Cade Foster

New member
זר אחד כבר יגיע

וזה ואליינטה שהדאגה איתו סיימה לסחוט לנו את המיץ. הבנתי ש2 קשרים מועמדים, לא יודע איזה סוג של קשרים. חלוץ כנראה גם יגיע כי זה מה שרוני לוי רוצה, למרות שלדעתי זה מיותר לגמרי (אלא אם כן הוא מתכוון לשחק עם 2 חלוצים וללא שחקני אגף, וגם אז בתנאי שלפחות 2 צעירים יוצאים להשאלה).
&nbsp
בקיצור השחקנים יגיעו, לזה אני לא דואג. אני דואג שיחתימו אותם על עיוור כמו בעונות הקודמות.
 

Benedictus3

New member
החתמה על עיור

דרינצ'יץ' נראה די רופס למען האמת. אולי אני שופט אותו מוקדם מדי והוא יפרוץ... אני זוכר שכשפראליה הגיע אלינו, במשחקים הראשונים לא הבנו בשביל מה.. אחר כך כבר התחלנו להתגאות ששחקן בקליבר כזה משחק אצלנו!
&nbsp
אתמול שוב זעק החיסרון בשחקן איכותי מאחורי החלוץ, ויוסי הלך לאיבוד כשהוא היה באמצע ולכן ירד אחורה להתחיל את המשחק משם.
הקבוצה בינונית למדי - למרות הניצחון על נוריץ' (שתרד לליגת המשנה במהירות ובבטחה!) - אבל עם שחקן מרכז שדה איכותי מתחת לחלוץ שמכניס כדורי עומק (ראיוס אמרנו כבר?!?!) אנחנו יכולים בהחלט להתמקם במקומות 4-2.
&nbsp
 

Benedictus3

New member
ועוד מילה לסיכום מחנה האימון

שמן הסתם אקרא אותה בעצמי לבד בחושך מפאת המוני המשתתפים בפורום...
על אך שנראית חותמת "רוני לוית" על האופן שבו הקבוצה מתפקדת על המגרש, והצעקות שלו כמו גם התגובות המהירות של השחקנים אליהם, מלמדות שאכן יש כאן בעל בית ולא סמרטוט רצפה, עדיין קורים דברים משונים שאינני מבין אותם... למשל, יסויפוביץ' לא משחק בכלל על אף שכל בר-דעת שעיניו בראשו רואה שאין פרמטר אחד בספורט המכונה "כדורגל ישראלי" שבו הוא לא עולה על משומר, ובכל זאת משומר עדיין משחק בהרכב וכשמחליפים אותו מרכיבים ילד ששחר הביא כדי לגזור עליו קופון... זו ההתנהלות מצידו של המנהל המקצועי שגורמת לנו בחילה כבר כמה שנים טובות...
&nbsp
גם העיתונות האוהדת שדקל קינן זוכה לה, כדי להכין את הקרקע למלחמה שינהלו העיתונאים נגד הבלם הזר ובעד המאמי שלהם.. גם כאן נראה לי שרוני לוי מקבל תכתיבים אבל אולי אתבדה... (ולא שדגני הראה משהו מיוחד במחנה הזה - להיפך, הוא היה החוליה היותר חלשה בקבוצה)
&nbsp
נקודה שלישית וחמורה לא פחות - טוואטחה. שחררו את שיימן על לא עוול בכפו מתוך מניעים עסקיים של שחר בלבד. הביאו את סאן מנחם כי הוא כנראה עולה פחות... מסתבר שבלי קשר למחיר, הוא מזכיר יותר את שיימן בחכמת המשחק מאשר את טוואטחה, ובלכ זאת טוואטחה הוא באנקר בהרכב מאון סיבות לא מקצועיות של המנהל המקצועי...
&nbsp
דברים טובים - שכטר נראה חד יותר, אם כי לא הייתי בונה עליו; בניון אפקטיבי יותר באגף השמאלי; עזרא מוסר יותר מאשר דוהר; סטויקוביץ' יציב מתמיד; וזהו - לא הרבה יותר לכתוב עליו הביתה ולכן - נא לא לפתח צפיות. זו תהיה עונה דומה מאד לזו שעברנו...
 

zubumafu

New member
משומר זאת תעלומה בפני עצמה

עוד 50 שנה תהיה התיישנות ויחשפו את הפרוטוקולים המלאים של צ'יזיק וכולנו נגלה איך השום כלום הזה שרד בהרכב כל כך הרבה שנים.
 

Cade Foster

New member
בקשר לרוני-דקל

יכול להיות שרוני זוכר לו חסד נעורים. למי ששכח קינן קיבל לראשונה מקום בהרכב של הקבוצה כשרוני לוי אימן, ולמרות החסרונות המאוד בולטים לעין שלו, הוא היה הבלם הישראלי הכי טוב שאפשר למצוא.

קינן הוא כנראה תוצאה של ההתפתחות של המשחק. מעין דינוזאור. מה שפעם התאים בשביל לשלוט בנישה שלו היום לא מספיק בשביל להיות בלם לגיטימי אפילו בליגה שלנו. אולי לרוני יש עוד תקווה להחזיר את דקל הישן - אני בספק אבל הלוואי. בסופו של דבר כנראה שואליינטה ודגני יהיו צמד הבלמים שלנו לעונה הקרובה.

משומר זה הרבה מעבר לעניין המאמן, בדיוק כמו טוואטחה. אין מצב שארבעה מאמנים שונים לא רואים את מה שכל אדם אחר רואה בצורה כל כך ברורה.
 

Benedictus3

New member
טוואטחה

הוא הדוגמא השקופה ביותר להתנהלותו של מנהלנו המקצועי. שיימן וסאן מנחם ואפילו עלא געפר מהנוער עולים עליו בחכמת המשחק וביכולת ההגנתית ובכל זאת הוא משחק ואחרים מושאלים... לשחר יש אינטרס אישי עם טוואטחה והאוהדים צריכים לסבול את זה...
משומר לא נראה סיפור אחר ואצל יוסי בניןן זה ממש עניין גלוי ומוצהר...
 

DRORIKO8

New member
אם רוני מתגעגע לתקופה הזאת

אז שיארגן בבית ערב נוסטלגי עם כל הקבוצה מ-2005 כולל מצגות ובורקסים והכל. בכדורגל מקצועני אתה לא אמור "לזכור חסד נעורים". ואני לא מדבר רק על דקל אגב.....
 
למעלה