מאמן חדש - מרקו בלבול

zubumafu

New member
המשך


ואז אני מגלה ששחר מינה את מרקו בלבול למאמן הקבוצה. כן כן, אותו מרקו בלבול שהניסיון שלו בתור מנהל ראשי לא גדול במיוחד, בלשון המעטה, פיטרו אותו לא פעם ולא פעמיים. ובכלל, למה? התשובה האינסטינקטיבית היחידה שאני מצליח לחשוב עליה היא שמדובר במאמן חסר שאיפות, שלא יפצה פה במידה ושחר ייפרד ממנו לשלום בתום העונה הנוכחית. אופציה נוספת היא ששוב הולכים על שיטת אלישע - מאמן שכל מהותו היא להשרות שקט על המערכת ולא להפריע לשחר וצ'יזיק להנחית פה איזה שחקנים שהם רוצים, לקנות חן עזריאלים ודינו אנדלובואים במיליון שקל, ובמקרה הכי גרוע לפטר ולהאשים אותו.
 
דינו אנדלובו היה התעקשות של עטר

אבל חוץ מזה אני מסכים שהץחושה היא להביא בובה זולה שתספוג את האש. בעל הבית השתגע, עתיד הקבוצה רחוק מלהראות טוב..
 

DRORIKO8

New member
כי זה לחצי שנה

ממתי ממנים פה פיגורות לחצי שנה? תחשוב שהוא היה ממנה את דרור קשטן,משלם לו מה שמשלם,והבן אדם לא היה מצליח לקדם את הקבוצה(כי בינואר אתה לא יכול לבנות את הקבוצה מחדש ומשתמש בחומר הירוד שיש לך) אז היינו מגיעים לקיץ וגם אם שחר היה רוצה לתת לקשטן את המפתחות לבנות את הקבוצה לעונה הבאה הקהל הפופוליסט לא היה נותן לו כי הוא היה אומר לו "בשביל מה למנות מאמן כל כך יקר שלא הצליח בעונה שעברה".
לדעתי בקיץ כששחר מינה את סטנויביץ' הוא כן הראה פתיחות בכך שנתן את המפתחות למאמן שהוא גם יקר וגם לא בובה. אלא אם בלבול לא יעשה איזה הצלחה פנומנלית בחצי שנה הזאת(ואני מאחל לו שיעשה את זה) אני בכלל לא פוסל ששחר יביא פיגורה גם בקיץ הבא. בסופו של דבר הוא מסתכל למעלה ורואה את מכבי שנותנת לג'ורדי חופש מוחלט,הוא מסתכל על אלונה שנותנת לאלישע חופש מוחלט והוא מבין שכדי להיות בלבל שלהם אסור לו לעשות מעשה אלי טביב.
 
שחר לא אחד שמקשיב לקהל

ואני לא יודע על איזה פתיחות אתה מדבר, הרי בסוף שחר סירס את סאלה כמו כל מאמן אחר. אני בטוח שאם שחר היה צעיר יותר הוא היה כבר ממזמן מוציא תעודת פרו ועומד על הקווים בעצמו..
&nbsp
בכל אופן החשיבה הזאת ברורה - שלחו אותנו לים בדצמבר!
 

zubumafu

New member
וואלה? סטנוייביץ' רצה את שיר צדק וקיבל את מתן אוחיון

רצה את דריניצ'יץ' וקיבל את מיצ'ל... וזה רק קצה הקרחון כנראה
 

DRORIKO8

New member
מטעמי תקציב

למעט בניון יענקלה לא כפה עליו אף שחקן. הוא נתן לו מגבלת תקציב ואפשר לו להביא איזה שחקן שהוא רוצה תחת המגבלת הזאת(הלוואי על 12 קבוצות מהליגה מגבלת כזאת). רצה להביא את דריניצ'יץ'? אם הוא היה מוותר על ראיוס היה לו כסף להביא אותו. זה סתם דוגמא אחת. הוא היה יכול לעשות אינספרו תמרונים בשביל להעמיד סגל טוב יותר.
 

Benedictus3

New member
הדבר היחיד ששחר נתן לסטנוייביץ'

זה להביא אתו את העוזרים שלו. גם אם הוא היה זה שקיבל את ההחלטה לשחרר שחקן זה או אחר, אילו הבעלים היה מתנגד זה לא היה קורה. רוב מוחלט של השחקנים - הישנים והחדשים - נמצאים במועדון מכיוון ששחר רוצה שיהיו במועדון משיקולים שלא בהכרח קשורים לכדורגל בלבד.
אני חוזר ואומר - כל עוד יעקב שחר הוא המנהל המקצועי של מכבי חיפה, המציאות הזאת לא תשתנה ומי שתולה תקוות במרקו בלבול, פשוט עושה לעצמו עוול נוראי. גם במכבי חיפה של בלבול, או של גרנט (שסביר להניח שיהיה המאמן הבא שלנו) ישחקו השחקנים ששחר רוצה ביקרם (תרתי משמע!!), ומכבי חיפה תמשיך להיראות כמו סמרטוט רצפה עד שיעקב שחר יוותר על התערבות מקצועית ויביא בעל מקצוע אמתי לשם כך.
 

DRORIKO8

New member
למעט בניון

כל שחקן ושחקן בסגל היה על דעתו המוחלטת של סאלה. מי שהוא לא רצה אותו שם לא היה שם (אף את קטן הוא הצליח להעיף משם)
 

Benedictus3

New member
המאמן יכול לבקש מה שהוא רוצה

מי שמאשר בשורה התחתונה זה המנהל, וכך מתנהלים הדברים במכבי חיפה. שמעתי אתמול בערב רעיון עם איתמר צ'יזיק באחת התחנות האזוריות בצפון והוא אמר דברים דומים מאד!
קטן הלך מאחר ויעקב שחר הבין - באיחור של ארבע-חמש שנים - שהשחקן מביא יותר נזק מתועלת. בניון הגיע על תקן קטן.
 

DRORIKO8

New member
אבל עובדה

ששחר ניסה להנחית על סאלה איזה קשר נורבגי או מה שהוא לא יהיה, וסאלה הטיל וטו והקשר לא הגיע בסוף
 

Benedictus3

New member
הוא אמר שהוא לא רוצה אותו

אבל עצם זה שהבוס הביא אותו בלי שום קשר לרצונות של המאמן שלו היא הוכחה לכך שיעקב שחר הוא המנהל המקצועי היחיד במכבי חיפה והמאמנים עובדים אצלו וסרים למרותו, ונאלצים - כל אחד לפי כוחותיו ואישיותו - לעשות את המכסימום עם השחקנים שהוא אוסף עבורם (ולהערכתי - חלק גדול מהם נאסף לא מסיבות מקצועיות אלא עסקיות)
 

DRORIKO8

New member
הוא לא התפוטר בגלל זה

הוא התפוטר כי הקבוצה נראית רע. אם היא היתה עושה לפחות 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים סאלה היה נשאר גם ל-2015
 

Benedictus3

New member
שחר לא נתן את המפתחות לאף אחד

המפתחות בידיים שלו כבר הרבה שנים. המאמן האחרון שקיבל משחר את המפתחות הוא גם האחרון וקוראים לו גיורא שפיגל. כל שאר המאמנים עשו מה שהבוס אומר להם, בנו קבוצות ממה שהבוס הביא להם וכך זכו לתהילת עולם. הרי אלי כהן, רוני לוי, אלישע לוי ואריק בנאדו הם לא ממש מאמנים. מדובר בשחקני עבר שהחליטו לעשות הסבה לאימון לאחר פרישתם ממשחק פעיל ומסתבר שאם תתן להם שחקנים טובם, הם יבנו קבוצה. אם תוציא משם את השחקנים הטובים הם יסיימו מחצית עונה מקרטעת ויפוטרו. אין בארץ מאמנים שמסוגלים לקחת אוסף שחקנים בינוני ולבנות ממנו קבוצה בעבודה טקטית קשה, בחינוך למשמעת ובניטרול הכוכבים עם האגו והחברים העיתונאים שלהם. במכבי תל-אביב למדו את זה ויצרו פור על הליגה בזכות כמה מהלכים פשוטים ביותר. במכבי חיפה - מאז גיורא שפיגל (שגם שנותיו האחרונות במכבי לא היו מי יודע כמה עד הפיצוץ הקשה עם שחר) המאמנים עובדים אצל הבעלים. הוא ממנה אותם, הוא מחתים עבורם את השחקנים, הוא משחרר את השחקנים שהוא מוצא לנכון לשחרר, הוא מקדם אלת אלה שהוא חושב שהוא יוכל להרוויח מהם משהו (והוא באמת הרוויח ממכירת הכוכבים שלו לחו"ל) וכך מתנהל המועדון. לפעמים הוא הצליח לאסוף שחקנים איכותיים וזכה באליפויות ולפעמים לא הלך לו כל כך, בגלל שגם מיליונר כמוהו הוא בנאדם ויכול לטעות. הבעיה הגדולה של שחר היא היהירות השחצנית שלו וחוסר הנכונות הגנטית שלו להודות בטעויות ולקבל ביקורת. בעצם, זו לא הבעיה שלו... זו הבעיה שלנו...
 
דעותיי

מדובר בסוג של פשיטת רגל חסרת מעצורים. מינוי הזוי. לא רואה שום כישרון קיים אצל מרקו בלבלול בלקיחת קבוצה מסוג זה והצלחה איתה. איזה נסיון בלבלול מביא? הוא עוד סימפטום בינוני לתקופה בינונית בקבוצה. אם שחר רק רצה להעביר את הזמן עד העונה הבאה אז שלא יזרוק זין על17 אלף מנוים ויביא מאמן שלא מתאים.
&nbsp
אני נסער מההחלטה הזאת, ברור לי שבלבול לא בא ליותר מחצי שנה ולכן בינואר לא יגיעו שחקנים משמעותיים כי שחר ישאיר את הכסף למאמן שיגיע בקיץ(ואז יחליט בשבילו את מי להביא). אז ככה שהכרזת בלבול למאמן הקבוצה אומרת באופן רשמי, כבר בסוף חודש דצמבר- הולכים לים, העונה הזאת נגמרה מבחינתנו. תעירו אותי באוגוסט 2015!
 
למעלה