שחר סיים את עבודתו של סטנוייביץ' בחיפה

אלכסנדר סטנוייביץ' התפטר מאימון מכבי חיפה


המהלך הצפוי של יעקב שחר הגיע. לאחר 15 מחזורים מאכזבים מאוד, בעלי מכבי חיפה פיטר היום (ראשון) את המאמן הסרבי של הקבוצה, אלכסנדר סטנוייביץ'.
סטנוייביץ', שספג המון ביקורות אחרי ההפסד אמש (שבת) 3:1 לבית"ר ירושלים, היה כבר על סף פיטורין מספר פעמים השנה, אך בניגוד להפסדים המאכזבים הקודמים, הפעם יענקל'ה שחר לא ויתר והחליט לסיים את דרכו של הסרבי, שנכשל כישלון חרוץ.
השניים ישבו היום לפגישה ארוכה וברוח טובה סיכמו על סיום דרכו של המאמן במועדון.
למרות שאחרי 15 מחזורים מכבי חיפה ניצבת במקום הרביעי, היכולת שהיא מציגה מתחילת העונה כלל לא משכנעת. להיפך. הירוקים נראים מתחת לכל ביקורת, והעונה הם כבר עם שמונה הפסדים, כשרק להפועל פתח תקווה, שנמצאת במקום הלפני אחרון, יש יותר הפסדים (תשעה).
במועדון מהכרמל החליטו לתת גיבוי לסרבי פעם אחר פעם, הפסד אחרי הפסד, והאמינו שהוא זה שיכול להוציא את העגלה מהבוץ. אך ככל הנראה, ה-3:1 לבית"ר ירושלים, ההפסד השמיני מ-15 משחקים, היה הקש ששבר את גב הגמל.

 

אבראא

New member
צעד נבון

או לא צעד נבון, מה זה משנה? זה קרה
(אני בצד שחושב שלא)
מה שמשנה תמיד במי שעוזב, זה מה מי שיבוא - או שמה מה יבוא ?!
גיא לוזון?
רוני לוי??
השם ישמור....
 

Cade Foster

New member
שום לקיחת אחריות, זה נטישה של ספינה טובעת

אם הוא לא חושב שהוא מספיק טוב כדי לתקן את הטעויות שנעשו בבניית הסגל אז להתראות.
 

אסף Day

New member
שאלה טובה

הוא בסך הכל צריך להודות שהוא חסר מושג בכדורגל של היום ולדאוג לניהול הפיננסי של המועדון, להביא יועץ שמבין דבר בכדורגל האירופי. לייעץ, לא לאמן. ככה אי אפשר יהיה להפיל עליו הכל ולהחליף אותו כמו גרביים כל חצי שנה.
 
משהו אחד לא ברור לי לגבי יעקב שחר איך בן אדם שמחזיק קבוצה

כמו מכבי חיפה אוהד מכבי תל אביב כדורסל. אני רואה בזה משהומנוגד למרות שזה שני ענפים שונים .
 

אסף Day

New member
בהצלחה למרקו בלבול. אני מקווה שהוא יקבל את הצ'אנס שאחרים לא

אין פתרון קסם צריך לתת למאמן צ'אנס של כמה שנים (2 או 3 שיראו בהם התקדמות) ולא צ'אנס של חודש או שנה כמו ש-3 האחרונים קיבלו.
 
מרקו בלבול מונה למאמן מכבי חיפה:

שחקן העבר של מכבי חיפה, ששימש בעבר כעוזר מאמן במועדון, מונה למחליפו של אלכסנדר סטנוייביץ' שהתפטר מוקדם יותר. חתם על חוזה עד תום העונה. בויאן שראנוב סיכם בארגוטליס היוונית

איציק יצחקי יום ראשון, 28 בדצמבר 2014, 16:22

אחרי הזעזוע הגדול במכבי חיפה, עם התפטרותו של אלכסנדר סטנוייביץ', הודיע היום (ראשון) המועדון באופן רשמי על מינויו של מרקו בלבול כמחליפו. הבעלים יעקב שחר העדיף את שחקן העבר על פני רוני לוי, גיא לוזון ומועמדים אחרים שהוצעו, כשבלבול חתם על חוזה עד תום העונה.
כידוע, סטנוייביץ' התפטר היום (ראשון) מתפקידו לאחר חצי שנה בלבד, בעקבות התוצאות האחרונות, כולל ההפסד האחרון אמש לבית"ר ירושלים. חיפה מדורגת במקום הרביעי בטבלה, מרחק 13 נקודות מהמוליכה קרית שמונה ומרחק 11 נקודות מהשלישית מכבי תל אביב.
ממכבי חיפה נמסר: "נשיא המועדון, יעקב שחר, בחר בשחקן העבר, מרקו בלבול למאמן מכבי חיפה. בלבול יחל בעבודתו החל ממחר. המועדון מאחל לו בהצלחה. בלבול שיחק במועדון מגיל 9 ועד לקבוצה הבוגרת, בה שיחק שנים רבות וזכה בתארים כשחקן וכעוזר מאמן לאברהם גרנט, יצחק שום ורוני לוי. אנו מאחלים לו הצלחה".

 
למעלה