ועכשיו חכמי חלם רוצים להביא את שכטר

vipra8

New member
ועכשיו חכמי חלם רוצים להביא את שכטר

כאילו זה ממש משנה.
כאילו כל הבעיה של הקבוצה נקודתית ולא מערכתית.
שחקן אחד לא ישנה את העובדה שהקבוצה מתנהלת בצורה לא מקצועית.
אז מה כן צריך לעשות?

להכין צוות מקצועי + סקאוטינג חזק, ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה.
 

vipra8

New member
ודעתי האישית

שכטר נשען על עונה וחצי טובות בהפועל אי שם לפני 19 שנה בערך.. מכבי חיפה אבודה השנה וצריכים שם לחשוב כבר על שנה הבאה. ההגנה והקישור האחורי חלשים. מויאל לא לרמה הזאת ובוקולי כבר לא גרזן כמו פעם. חיפה צריכה להעיף את קינן ולהביא בלם ישראלי טוב. קינן הוא בדיחה. וגם ראיוס צריך לעוף. בשביל מהלך גאוני פעם בחודשיים לא שווה לתפוס משבצת של זר. את זה גם ראובן עובד יכול לעשות.
 

DRORIKO8

New member
"חיפה צריכה להעיף את קינן ולהביא בלם ישראלי טוב"

אתה מבין? התקמצנו על שיר צדק בשביל 3 זרים שכל אחד מחרבן על המגרש יותר מהשני. ואליהם גם צ'וצ'ליץ' שנתן אמנם חודשיים טובים,אבל הגול השני של בית"ר היה לגמרי באשמתו.
 

אסף Day

New member
אני הייתי בעד להביא אותו

לפני שהוא עבר מנתניה להפועל ת"א לפני שנים רבות (במונחי קריירה של שחקן כדורגל) אבל עכשיו לא הייתי מבזבז עליו תלוש משכורת.
 

DRORIKO8

New member
הכל שאלה של כסף

ברגע שאתה מוגבל במשאב הזה ואתה צריך לבחור בין קשר 50:50 טוב(מה שהיום אין לך) לבין חלוץ טוב(כשיש לך כבר את עמאשה) אתה מן הסתם תלך על האופציה הראשונה. אלא אם מדובר באיזה חלוץ גרנדיוזי אבל שכטר ממש לא כזה. למעשה המשחק הטוב האחרון שלו היה ב-2010.
&nbsp
עכשיו זה כבר לא רלבנטי כמובן, כי בלבול הוא בובה של שחר שיביא איזה פלופ בשקל שהסוכנים שלו המליצו עליו. אבל אם סאלה היה נשאר לא מן הנמנע שהוא היה מעדיף להביא את דרינצ'יץ' במקום את שכטר ובצדק.
 
למעלה