גביע המדינה בכדורסל: מכבי חיפה - הפועל חולון

Cade Foster

New member
גביע המדינה בכדורסל: מכבי חיפה - הפועל חולון

הליגה כבר פחות או יותר נגמרה עבור הירוקים אז נשארנו עם הגביע ולוח המשחקים סידר לנו משחק מעניין מול יריבה בכירה יחסית שייערך היום ב7 וחצי בערב (שידור משולב בספורט5) בהיכל הספורט ברוממה.

תגובות לכאן.
 
יש עוד תקווה למכבי חיפה. . .

שחקני החיזוק נראים טוב....נקווה שהערב נמשיך את המומנטום מירושלים...

הימור?
84-69 למכבי חיפה


 

DRORIKO8

New member
אם הייתם אומרים לי בספטמבר

שבדצמבר הקבוצת כדורסל תראה יותר טוב מהקבוצת כדורגל הייתי מתפוצץ עליכם מצחוק. אבל העסק לאט לאט מתחיל להתחבר. מורן רוט במהירות מפתיעה למדי מתחבר ישר לקבוצה,כנראה הביתיות שהוא מרגיש בקבוצה הזאת סייעה לכך. יבזורי שרוב העונה שיחק רכז והיה נוראי בזה הוסט בזכות רוט לעמדה 2 שהוא כל כך מצויין בה. צ'וברוביץ' תמיד היה סנטר טוב מול קבוצות בינוניות ומטה ודווקא רוז'ו שבתחילת השנה לא הבינו בחיפה מאיפה הוא נפל עליהם מתגלה כאקס פקטור של הקבוצה.
אז אני אשאר לי עם הצרות של ירושלים,אבל אתם יכולים להתעוגג מהקבוצה שנבנתה.
 

Cade Foster

New member
איך המצב של הכדורסל יותר טוב בדיוק?

בגלל 2 משחקים? הקבוצה ממוקמת במקום השמיני בליגה, קיבלה ביום שני את הקבוצה הכי חלשת אופי בליגה באופן מסורתי בטיימינג הכי מושלם שאפשר לבקש והיום את חולון, לא בדיוק מאריות הליגה (לא ראיתי את המשחק).
&nbsp
מה שכן - 90 נקודות בירושלים כולל 15 שלשות ו99 מול חולון בהפרש של שלושה ימים. וזו הייתה ביי פאר קבוצת ההתקפה הכי חלשה בליגה לפני כן. אז כן, נראה שרוט הוא זונה וקוסם בו זמנית...
 

DRORIKO8

New member
אתה שוכח

שהמקום שמיני הזה כולל את כל התקופה שלפני רוט ועם זרים שפגעו בקבוצה(מקצועית,לא מדבר מעבר). מכבי חיפה לא תסיים מקום שמיני העונה,את זה אני אומר לך בערבות. האם מכבי חיפה בכדורגל תסיים מקום רביעי? הסיכויים שזה יקרה הם בדיוק כמו הסיכויים שהיא תסיים מקום עשירי
 

Cade Foster

New member
אתה קופץ למסקנות מהר מדי

זה בסך הכל שני משחקים. דגן יבזורי לא ייתן לך 7 מ9 ל3 בכל שבוע, את התענוג הזה הוא שומר רק למשחקים מול ירושלים. וג'ף אלן, אם אתה מדבר מקצועית, היה השחקן הכי טוב במכבי חיפה מתחילת העונה.

נראה איך הזר החדש משתלב ואם רוזן באמת יביא עוד אחד או שניים ויפגע אז המצב יהיה יותר טוב, אבל הסיכוי שזה יקרה הוא בדיוק אותו הסיכוי שזה יקרה בכדורגל...
 

DRORIKO8

New member
הוא היה סביר

והכוונה שלי יותר היתה לזה שאיך ששני הזרים עזבו משהו ברוז'ו השתחרר. אם היית רואה את המשחק הערב היית מגלה שם אול אראונד פליער ברמה גבוהה מאד,אני לא מדבר על איזה מישהו שהתפלקו לו בטעות 4 שלשות,זה מעבר לזה. יש לו ים כישרון לבן אדם הזה, השאלה כמה יצליחו לנצל מזה.
 

Cade Foster

New member
מסכים לגבי רוז׳ו

יש לי הרגשה טובה שמה שראינו ממנו היום מעיד יותר על השחקן ממה שראינו בתחילת העונה. ומה שראינו היום זו הופעת דונטה סמית׳ לכל דבר. בלי קשר הוא אחד השומרים היותר טובים שהגיעו לליגה הזאת. אני אוהב אותו.
&nbsp
גרייבס גם נראה כמו אחד שמסוגל לקלוע ויחד עם רוט יש לנו סוף סוף קבוצה שמסוגלת לאיים גם מחוץ לצבע חוץ מיבזורי. אני לא חושב ששיחרור הזרים היה הגורם לזה. מאמין שרוט היה מגיע בלי קשר ולגרייבס היה מקום גם בתור שחקן זר. זה נכון שהקבוצה עכשיו נראית הרבה יותר מאוזנת, אבל לומר שהיא תעשה פיינל על סמך שני משחקים זה עדיין קצת תלוש. כרגע אפשר לומר שהפכנו ממועמדת לירידה לקבוצת אמצע טבלה. אם המצב יותר טוב מזה או לא נוכל לראות רק בהמשך.
 
למעלה