פוטבול מנג׳ר 2015

Cade Foster

New member
פוטבול מנג׳ר 2015

בשבוע הבא ייפתח חלון ההעברות של ינואר ואיך נאמר בעדינות, מכבי חיפה לא נמצאת במצב שבו היא יכולה להרשות לעצמה לנוח בחלון ההעברות הזה.

עכשיו נניח ואתם מקבלים לידיכם את תפקידו של שחר (כלומר, מנהל מקצועי). איך ייראה החריש בקבוצה? מי עוזב? מי נשאר? מי מגיע (רמז: לא מסי ורונאלדו)? מי מהמנודים יחזור לסגל? מה יעלה בגורלו של המאמן? אם הוא לא ממשיך, לאיזה מאמן תפנו?

דיון פנטזיות אחרות לשנת 2014 - צא לדרך!
 

zubumafu

New member
אני צנוע מאוד בבקשותיי

1. קשר 50-50 זר איכותי. אם לחפש מודל לחיקוי אפשר לקחת כדוגמא את הובאן ואוגו מהפועל באר שבע. כיום אין קשר בין הקישור הקדמי לקישור האחורי בקבוצה.
2. חלוץ ישראלי בכיר - בן בסט/ אלירן עטר/ טוטו תמוז/ דודו ביטון. מבחינתי אפשר לשחרר/ לדחוק את אחד משלושת החלוצים הבינוניים שלנו לתחתית הסגל. תורג'מן אף פעם לא יהיה חלוץ אמיתי, עמאשה אחרי השיא ואבוחצירא הוא הדבר הכי בינוני עלי אדמות.
 
אוי אנחנו אלופים בפינטוזים

לצערי מתחיל להתחזק אצלי המחשבה שצריך להיפרד מסאלה ולכן הייתי רוצה לראות את רוני לוי חוזר כי הוא היחידי שלא מפחד לתת בראש למי שצריך ולא מחשבן לאף אחד.
הדברים החשובים שהמאמן החדש צריך לעשות זה להשקיע כל סכום ששחר יתן בחלוץ מצויין קילר כזה ובקשר מרכז מגרש יצירתי. הייתי מאוד רוצה לראות את דרניציץ׳ שלפי מה שראיתי הוא קשר מצויין.. לגבי חלוץ אני לא הייתי מתנגד לחלוץ הבולגרי של וידטאון שהיה מועמד.
להחזיר את גבאי לסגל ולהרכב בהדרגה והכי חשוב להחתים את צדק ליד צוצאליץ.
יש עוד 2 ישראלים שאנחנו בהחלט יכולים להחתים וזה ממש לא בשמים, אלירן עטר וסיראז נאסר - הראשון יוסיף לנו מחץ להתקפה והשני הוא ווינגר טכני ומעולה שמתייבש אצל אלישע בב״ש ויכול לתת פיתרון מעולה(והרבה יותר זול מורמוט) לבעיית השחקנים היצרתיים שלנו שתקועה כרגע רק עם עזרא וורד.
ואת מי לשחרר? ראיוס, מיצ׳ל, אבוחצירה, דגני, משומר, כליבאת ולהיפרד יפה מבוקולי.
 

zubumafu

New member
סיראז' נסאר הוא פרימדונה סטייל ראיוס

זה אחת הסיבות המרכזיות שאלישע נותן לו לטעום כפות גדושות של ספסל מאובק ואותנטי של ורסמיל
 
לכן זה מצויין אם יגיע

במקרה שראיוס ישוחרר. אפשר להנות ממנו ברגעים הטובים שלו ומצד שני לא להתבייש לייבש אותו על הספסל כי המשכורת והמעמד שלו לא גבוהים כמו של ראיוס והוא גם לא תופס עמדה של זר.
והוא עדיין צעיר אז אפשר גם לשנות אותו ולעבוד עליו מבחינה מנטלית. גם על רפאלוב ועידן טל אמרו שהם כאלה וגם על רואבן עובד.. רפאלוב ועידן טל הצליחו, עובד לא.. אבל שווה לנסות. בכל אופן אני מאוד אוהב אותו..
 

zubumafu

New member
חשיבה מעניינת


 

Benedictus3

New member
יש כאן מחלקת נוער מצויינת

הגם שאיני ביקורתי כלפי הקו המקצועי שלה, אין שום דבר רע לכתוב על אוסף הכישרונות שנאסף כאן מכל צפון הארץ. המספר הגדול של מתקני האימונים והשלוחות מאפשר להגיע בקבוצת הנוער למבחר של כשרונות שאין לו אח ורע בארץ. לא צריך ללכת לבאר שבע ולהביא משם שחקן שלא מוצא את עצמו בהרכב, ולא משנה כרגע בגלל אילו סיבות. יש לנו שחקנים שמסתובבים בקבוצות כמושאלים והם לא פחות איכותיים מסיראז' נסאר... לפחות בשתי קבוצות - הפועל פתח-תקוה ובני סכנין - מסתובבים שחקנים של המועדון שלנו, כובשים ומבשלים ולמעשה מחזיקים את הקבוצות האלה. אני לא חושב, למשל, שנסאר טוב יותר מריאן ואפילו על גדיר לא הייתי ממהר (על אף שאצלו מדובר בהתנהגות בלתי נסבלת, מדובר באחד השחקנים המוכשרים שגדלו כאן). אני לא בטוח ששחקנים כמו דור כוכב ועדי קונסטנטינוס לא יכולים להצליח במועדון האם שלהם. שבענו משחקנים ישראלים שלא גדלו במועדון, הובאו אליו מטעמים שידועים למנהל המקצועי שלנו ונשארו תקועים על היציע (ומדובר בלא מעט כאלה!). הגיע הזמן שהשורות יתמלאו בתוצרים של מחלקת הנוער שלנו שיחוזקו בשחקנים זרים איכותיים, ומדי פעם בשחקן ישראלי אחד או שניים שעונים על צורך ספציפי שמחלקת הנוער לא יכולה לענות עליו.
 
מסכים אבל מסתייג

כבר הוכח לא צעט פעמים שיש פער תהומי בין היכולת של השחקם בנוער לבין הבוגרת. לא כל מי שמצליח בנוער הוא גם יהיה מוצלח בבוגרים. ויכול להיות שמה שטב כרגע לסכנין ועכו או הפועל פ״ת לא באמת ראוי להיות מספיק טוב בשבילנו מבלי להתייחס ספציפית לשמות של שחקנים כי אני מאוד אוהב ומעריך את ריאן, גוזלן, קוסטה, שחר הירש, דור חוגי, שטיין וגאדיר.
 

Benedictus3

New member
זה נכון אבל אני לא ממש ראיתי כיצד הצעירים האלה

מקבלים הזדמנות.
מעבר לכך - זו מדיניות של מועדון. אם זו תהיה ההחלטה, הצעירים ישולבו ואם לא, נמשיך להביא עזריאלים ודומיהם
 
למעלה