חבורה של כלומניקים

DRORIKO8

New member
חבורה של כלומניקים

במשחק ליגה הם לא מסוגלים לחבר יותר מ-2 מסירות,פתאום כשזה גביע הטוטו הם נהיים לי בארסה. ועוד ראיוס החוצפן הזה אחרי הגול שלו מסמן עם הידיים "אני נשאר כאן", למה? כי הבקעת גול בגביע הטוטו? בתור קונוס באימונים נשאיר אותך פה יא פאתט
 

baythedog

New member
יש לך את זה ביותר ממורמר?

המשחק הזה מוכיח מה שאנחנו (בתיאוריה, לפחות) מבינים מתחילת העונה - הבעיה היא לא ברגליים - הבעיה היא בראש. יש פה שני דברים במשחק הזה שסאלה פיקשש בהם מתחילת העונה:

1. הקבוצה הזאת לא בנויה ל 2-4-4. אנחנו קבוצה של 1-5-4 וכשראיוס חופשי מקדימה בהרכב כזה, הוא פורח. דרך אגב - מתן אוחיון - תענוג לעיניים המשחק שלו! ושוב, זה המערך, לא שום דבר אחר.

2. אין מנהיגים בקבוצה חוץ מיוסי. אם סאלה היה מביא עוד שחקן דומיננטי מבחינת מנהיגות למרכז המגרש בקיץ, היינו במקום אחר. ראיוס יותר מוכשר מכל שחקן אחר בליגה שלנו, אבל הוא לא מנהיג. גן עזרא לא.

דרך אגב, גם במשחק כזה כשהקישור ההתקפי שלנו אשכרה מתפקד, תורג'מן הוא עדיין השחקן הכי מיותר על המגרש.
 

DRORIKO8

New member
רגע אני לא מבין

קבוצה עם תקציב של 80 מיליון מסיימת את הסיבוב הראשון במקום החמישי,מרחק של איזה 11 נקודות מקריית שמונה,תוך כדי שהיא משחקת כדורגל איום ונורא, ואני לא בסדר בזה שאני ממורמר מזה?

ואני לא מבין איך מה שכתבת בפיסקה הראשונה סותר את מה שאני כתבתי. זה הרי לא שאני כותב פה כבר 500 פעם שיש לנו שחקנים עם בעיה מנטלית חמורה שלא מתאימים לקבוצה גדולה. וכל מה שכתבת על מערך לא קשור. אני זוכר משחקי אימון/גביע הטוטו ששיחקנו 4-4-2 שגם נראינו כמו קבוצה אירופאית. זה שילוב של שני דברים. שחקנים שטובים כשאין סביבם קהל ולחץ+הקבוצה השניה פחות נלחמת מבמשחק ליגה רגיל. תשאל את ראובן עטר, לפי משחקי האימון/טוטו הקבוצה שלו כבר לקחה אליפות עוד לפני שהליגה התחילה.....
 

DRORIKO8

New member
והנה תורג'מן בגול נפלא

וגם אני בתור ה"סוכן" שלו הייתי יכול להגיד כמו על ראיוס שאיזה שחקן גדול ולמה הוא לא בהרכב. ולא אני לא אגיד את זה כי זה פאקינג גביע הטוטו
 

baythedog

New member
אני מסכים איתך שזה רק גביע הטוטו

אני גם מסכים איתך שהקבוצה שלנו משחקת נפלא כי אין עליהם שום לחץ. יש לנו קבוצה עם בעיה מנטלית מאוד מאוד חריפה. אנחנו קבוצת צמרת עם מנטליות של קבוצת אמצע טבלה. זה לא התחיל עם סאלה, אלא עם אלישע לוי. קיוויתי שסאלה יבין את זה ויביא את השחקנים הנכונים. הוא התחיל נכון עם סטויקו אבל חוץ ממנו די נשארנו עם אותה המנטליות.

אי אפשר לשנות מנטליות בעונה אחת ויש עוד המון עבודה. לי, אישית, חבל להיפטר משחקן כמו ראיוס שברור שלא הוא צריך להוביל את הקבוצה. אני גם לא מיהרתי ועדיין לא ממהר להעיף את מיצ'ל. בכלליות, אני מאמין שקבוצה צריכה זמן להתחבר. מה שהקבוצה שלנו צריכה זה מנהיג על המגרש שיחבר את הפאזל וזמן.
 

עמית123

New member
אין ויכוח שבסגל הזה 4-5-1 זה כורח המציאות

ועושה רושם שגם בהרכב משני סאלה הבין את זה.
לשחק עם אבוחצרא ועמאשה ביחד, פלוס 3 קשרים שלא עושים הגנה זאת קטסטרופה.

אוחיון זה לא דריו סרנה, אבל הוא כל כך הרבה יותר טוב ממשומר. בעצם כל אחד מכותבי הפורום (גם הבחורה) טובה ממשומר...
כליבאת נראה לי די מיותר אצלנו. ראיוס נראה שחלק מהברגים חזרו לעבוד. השילוב עם עזרא היה טוב, במיוחד בקרן עם הפצצה של ראיוס שמרציאנו לקח
שכחנו ששיחקנו נגד השוער הטוב בארץ היום..
עטאא צריך להמשיך ולצבור בטחון וניסיון.

אגב אשמח אם טוטו יגיע אלינו, גם יכול לשחק כחלוץ בודד. גם נראה שהתבגר קצת בחו"ל. וגם ישראלי עם פוטנציאל לשחקן נבחרת.. למה לא.
 
מכבי חיפה אמש שיחקה כקבוצה מגובשת


&nbsp
&nbsp
יאללה מכבי
 

Benedictus3

New member
תנועה ללא כדור

זה המפתח. בדרבי זה קרה פעמיים שלוש והסתיים בשערים, אתמול כנ"ל. כשהקבוצה הזו זזה היא לא פחות טובה ממכבי תל-אביב. הבעיה היא שהשחקנים בדרך כלל ממעטים לזוז. זה עניין מנטלי וקשור לאינטליגנציה רגשית הרבה יותר מאשר לכושר גופני. עם כל הצער שבדבר - התוצאה שרואים על המגרש היא תוצר של צורת אימון וכריזמה של מאמן... - אם שחקנים לא מסוגלים לבצע את הפעולות האלה באופן אוטומטי (כפי שזה קורה בקרית שמונה ובמכבי תל-אביב) הרי שיש בעיה בתקשורת שבין המאמן לשחקנים. ברור שאם המנהל המקצועי היה מביא שחקנים שעושים תנועה בלי קשר למה שהמאמן אומר להם, בגלל שהם פשוט שחקנים טובים יותר (ערן זהבי לדוגמא) המצב היה נראה יותר טוב. בקרית שמונה, אין שחקני אגו והקבוצה ממושמעת וכנועה. למאמן יש השפעה רבה מאד על השחקנים גם אם הוא לא פרופסור לכדורגל מהיידלברג. דוגמה טובה לדינמיקה הזאת היא אלישע לוי, שהוא וריאציה על נושא המאמן ובכל זאת הצליח להביא שתי אליפויות כי פשוט היו לו כמה שחקנים שלא היה צריך ללמד אותם ולאמן אותם. כשהם הלכו הוא נשאר עם אלה שצריך לאמן וזה כבר היה גדול על מידותיו. נראה לי - עם כל הצער בדבר כישלונו של מאמן זר - שסטנוייביץ' לא מצליח לעצב את המשחק ואת השחקנים כדמותו, ומכיון שהמנהל המקצועי - יעקב שחר - הביא לו שחקנים לא מספיק טובים, התוצאה היא מאכזבת ומתסכלת.
 

DRORIKO8

New member
איזה קבוצה מגובשת בראש שלך

זה הרכב שמעולם לא שיחק ביחד
 

zubumafu

New member
שימו לב

שגם אתמול ראיוס איבד המון כדורים במרכז המגרש, שכל קבוצה אחרת הייתה עושה מהם מטעמים. נפלנו אתמול על קבוצה סופר-חלשה. את הכישרון אי אפשר לקחת ממנו.. אבל עדיין קשה מאוד לסמוך עליו - גם מבחינת יציבות וגם מבחינת שטויות שהוא עושה באופן עקבי במרכז המגרש.
&nbsp
מתן אוחיון בהחלט היה אתמול מצויין, אבל אני מציע לא למהר לדחוף אותו להרכב. בשאר המשחקים העונה כמגן ימני הוא היה חלש מאוד (שמתי לב אליו במיוחד) וכמעט ולא תמך בהתקפה. זאת תזכורת לכל מי שקפץ להלל את טוואטחה כשהוא עלה לבוגרים ואת שיימן כשהוא נתן משחק וחצי נורמלי.
 

baythedog

New member
ראיוס באמת איבד המון כדורים במרכז המגרש

אבל בוקולי ועטאא (ואחרי זה מיצ'ל) ציפו לזה אז האמצע שלנו היה, יחסית, חזק. דרך אגב, גם מול סכנין במשחק הראשון ראיוס איבד המון כדורים אבל מיצ'ל היה שם לנקות אחריו. זה מה שאני אומר תמיד - צריך שמישהו יטאטא את האיבודים שלו והביטחון כבר יחזור לו. דבר שני - ראיוס לא צריך לשחק באמצע. הוא צריך להיות קו שני מאחורי החלוץ וזהו! אם הוא מאבד כדור, זה צריך להיות ליד הרחבה של היריב, לא ליד האמצע. וגם שם צריך לשים שחקן מאחוריו שילחץ על השחקן שחטף את הכדור לראיוס.
 
אם להסתכלל על הצד החיובי בעניין

חוץ מההפסד לקריית שמונה שגם בו במחצית השנייה הקבוצה הייתה יותר מראויה לניצחון, אנחנוו במומנטום חיובי מאוד כבר תקופה והביטחון של השחקנים מתחיל לעלות. אם נשיג ניצחונות על סכנין, בית״ר ופ״ת אנחנחו יכולים לנגיע במצב מצויין לצמד המשחקים מול מכבי תל אביב והפועל ב״ש וגם לנצח אותם.
 

DRORIKO8

New member
ואם אנחנו כבר בעניין של כלומניקים

אז אני צופה עכשיו ב"מאמן המיתולוגי שלנו" ביציע העיתונות והוא כל כך מביך
"אני מהרגע הראשון אמרתי שראיוס צריך לקבל יותר קרדיט"
שקרן,מעולם לא אמרת את זה. אני זוכר טוב מאד שאמרת שחוץ מסטויקוביץ' כל הזרים הם כישלון מוחלט,וחזרת על זה כמה פעמים. אז מה ראיוס נותן משחק טוב בגביע השוקו ופתאום "המאמן צריך לתת לו יותר קרדיט"?
עוד מוסיף הגאון מכפר סבא "סוף סוף רואים שהקבוצה מתחברת". איך לעזזל אפשר להגיד שהקבוצה מתחברת על משחק שבו היא משחקת עם ההרכב השני שלה ??

אם אלה דמויות המפתח בכדורגל שלנו אז לא פלא שהוא נראה כמו שהוא נראה
 

baythedog

New member
להתרגש מהקשקושים שיוצאים לשלמה שרף מהפה

זה כמו להתרגש מזה שיש לך גזים אחרי שאכלת חומוס...


עזוב גבר... חבל על האנרגיה...
 
למעלה