שם נוסף נזרק בבורסת השמות - איתי שכטר

שם נוסף נזרק בבורסת השמות - איתי שכטר

החלוץ של נאנט הצרפתית מומעד לחיזוק הקבוצה כבר בינואר הקרוב. ראיתי ספקולציות על התעניינות גם בטוטו תמוז שמצב הכלכלי של קבוצתו ברומניה לא טוב.
גם גיילנור פלט ההולנדי ששיחק בעונה שעבר. בב״ש הוזכר כמועמד.

יש לי תחושה שבסוף יביאו עוד איזה גמל שלמה כמו פרישקין או ססראץ׳ שנשכח אותו במהירות.
 

Benedictus3

New member
יעקב שחר יביא את מי שכדאי להביא

אילו היה נון למאמן שטר של מאה שקל ואומר לו תביא בסכום הזה את מי שאתה מוצא לנכון, דיינו. אבל שחר יוציא הרבה יותר שטרות כדי להביא את מי שהוא חושב שיכול להואיל, יעביר את המתנה לידי המאמן ויסביר לו עד כמה הוא- המאמן- צריך את השחקן הזה ויבהיר לו שגם כשהוא מתראיין, שלא ישכח להגיד את זה. את השחקן המיועד יבחר הבוס מרשימה של בעלי אינטרסים ויועצים שחיים בעבר. לחלופין הו יוציא אותו מהרשימה של אלה שהוא חייב להם... אם מרגשות פילנתרופיים של הצלת קבוצות( ראו מקרי דגני ולויטה, וכנראה גם ורמוט אופציונאלי) או ממניפולציות שרק הוא מבין.
עד ששחר לא יסיר את ידיו לחלוטין מניהול הקבוצה, הסיוט יימשך!
 

Benedictus3

New member
וההוכחה הגיעה מוקדם מהצפוי

לפי דברי ה"עיתונאי" תומר לוי, הקשר הנורווגי הגיע להתרשמות ללא ידיעתו של המאמן.
 

droriko

New member
למה שכטר יבוא לפה?

טוב לו בצרפת,הוא מקבל דקות, מה יש לו לחזור לחור. זה הרי ידוע שינואר בשביל ה״עיתונאים״ זה מיני-עונת המלפפונים, לא צריך לקחת את זה ברצינות.
 

baythedog

New member
מילת המפתח פה היא "נזרק"

כי בקריאה בכל האתרים עולה רק דבר אחד ברור - אין לאף אחד מושג. הכל ספקולציות / גורמים עלומים במועדון / "מקורבים" לא קיימים למאמן (שם קוד לסוכנים מקורבים לעיתונאי).

כל העיתונאים זורקים שמות לאויר כי מבחינה סטטיסטית, מישהו יפגע בסוף ואז העיתון שלו יוכל לכתוב "כמו שכבר פרסמנו בלעדית..."
 

DRORIKO8

New member
זה מוכיח את מה שאני אומר פה בפורום כל הזמן

שמי שמביא פה את הזרים זה סאלה והאחריות על בניית הסגל היא כולה עליו,והכתבה הזאת מוכיחה את זה כי היא בעצם אומרת שסאלה לא מוכן לשמוע על זרים שמונחתים עליו.
 

Cade Foster

New member
אחד "מוכיח" ככה, והשני "מוכיח" בדיוק את ההיפך

ככה זה כשניזונים מהדברים שמספרת תקשורת הספורט העלובה כאן.
 

DRORIKO8

New member
אז מאיפה אני עוד אמור להיות ניזון

מה אני מסתובב כל היום בכפר גלים?

ואגב עכשיו אני רואה את סטנויביץ' בכבודו בעצמו אומר בספורט 5 שהוא לא אוהב את ההגעה של הקשר הזה
 

Cade Foster

New member
אבל זה מוכיח בדיוק את ההיפך ממה שכתבת הודעה קודם לכן


 

DRORIKO8

New member
לא זה לא

המסר מהכתבה היא שסטנויביץ' לא מוכן שינחיתו עליו זרים,זה מבחינתו יהרג ובל יעבור. אז אתה אומר לי שעל אחד כזה שחר הנחית 4 זרים בקיץ?
 

Cade Foster

New member
אני מבולבל לגמרי...

הודעה ראשונה שלך: "זה מוכיח את מה שאני אומר בפורום כל הזמן: שמי שמביא פה את הזרים זה סאלה והאחריות על בניית הסגל היא כולה עליו,והכתבה הזאת מוכיחה את זה כי היא בעצם אומרת שסאלה לא מוכן לשמוע על זרים שמונחתים עליו"
&nbsp
הודעה שנייה שלך: "עכשיו אני רואה את סטנויביץ' בכבודו בעצמו אומר בספורט 5 שהוא לא אוהב את ההגעה של הקשר הזה"
&nbsp
הודעה שלישית שלך: "המסר מהכתבה היא שסטנויביץ' לא מוכן שינחיתו עליו זרים,זה מבחינתו יהרג ובל יעבור. אז אתה אומר לי שעל אחד כזה שחר הנחית 4 זרים בקיץ?"
&nbsp
אז לא הבנתי, הוא כן מביא את הזרים או לא? אם הוא לא אוהב את ההגעה של הקשר הזה אז... איך זה שהוא מגיע?
 

DRORIKO8

New member
אין לי בעיה להסביר

הזרים שהגיעו בקיץ הם בגדר זרים שהגיעו בידיעה שסאלה ישתף אותם....כי הוא זה שהביא אותם. הזר הדני(?) שמגיע יכול להסתובב בחיפה כמה שבא לו,זאת עיר מאד יפה,יש את הגנים הבהאים,יש את סטלה מאריס,וגם סוף סוף עשו פה מטרונית שזה גם מוסיף. הוא לא בתכניות של סאלה בכל אופן.

הנקודה שלי,אם זה לא הובן,היא שסטנויביץ' זה לא ברק בכר, הוא מגיעה לפה בעמדה שהוא יקבע את הזרים וזה גם מה שהוא הבהיר בראיון. זר שלא מתאים לו לא יהיה בסגל אפילו.
 
למעלה