קצת חדשות מכבי חיפה רגל/סל

קצת חדשות מכבי חיפה רגל/סל

נתחיל דווקא עם קבוצת הכדורסל שהפסידה אתמול 76-92 לבני הרצליה ברוממה. מדובר בהפסד השבי בעשרה משחקים שמוריד את הירוקים למקום ה-10 בטבלה מעט טיפה מעל אשדוד ונהריה החלשות. המאמן רמי הדר כנראה יסיים את דרכו בקבצה, גף רוזן עדיין לא מעוניין להשקיע בקבוצה כנראה כי מי שמעומד להחליפו זה אבנר יאור, עוד מאמן דרג ג׳ שאת רוב הקריירה עשה בליגה השנייה ובקבוצות הנוער(חלקם שלמכבי חיפה סל עצמה).
חנן קולמן המתאזרח חתם בקבצה ויהיה תוספת לקראת מחזור הבא.
ועכשיו לחדשה המעניינת ביותר על קבוצת הסל מאתמול - ג׳ף אלן ודמונטז סטיט נעצרו אתמול שברשותם 30 גרם מריחואנה. השחקם בילו בדירתם אחרי ההפסד ועישנו, תלונות על רעש של השכנים הבילו להגעת המשטרה שמצאה את הסמים בדירה באין מפריע. מנהל הקבוצה קוז׳קרו שיחרר בערבות את השניים שעדיין לא ידוע מה יהיה המשך דרכם בקבוצה או איזה עונש יספגו מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות ובית משפט האזרחי אם בכלל.

ולקבוצת הכדורגל
עידן ורד השווה אתמול שיא ישן מעונת 93-94 של איבן גצקו כאשר השלים שלוש שערים ברציפות בתור שחקן מחליף. אם יכניס שער בתור מחליף גם בשבוע הבא הוא ישווה את השיא הישראלי של לירון וילנר ממכבי נתניה.
קבוצת הנוער הביסו את קבוצת הנוער של הפועל ב״ש 4-0 לירוקים כבשו נציגי המגזר איעד חבשי, מוחמד עוואד, פארס מרגיה ו-ואליד דרוויש.
הנוער עדיין מוביל את טבלת הליגה עם הפרש של 2 נקודות ממכבי ת״א.
שם נוסף עלה לבורסמת השמות והוא בלם פרטיזן בלגרד וויסלב סטנקוביץ בן ה-27 אשר מסיים את חוזהו בקבוצה בינואר ומשמש גם כקפטן משני. סוכנו של סטנקוביץ שהוא גם סוכנו של דרניציץ נכח אתמול במשחק מול ק״ש.
אגב בתקשורת הסקוטית מדווח לצד ידיעה שבירם כיאל מעוניין לעזוב מיידית את סלטיק שמכבי חיפה היא המעומדת הרצינית לקלוט אותו.
אגב במספר אתרי ספורטממשיכים לדבר על שיר צדק ואלירן עטר כמעומדים רציניים כבר בינואר הקרוב.

אני מצטער אם יש שגיאות הקלדה למינהם, זה פחות קל לעקוב אחריהם מהאייפד.
 

zubumafu

New member


 
ונתון מרשים שכחתי ממנו

ממוצא הקהל למשחק העונה עומד בנתיים על 25 אלף למשחק. מדובר בממוצע הכי גבה בתולדות הליגה.
 

Cade Foster

New member
בדיוק באתי לפתוח על זה נושא

העונה של קבוצת הכדורסל מקבלת תפנית שלילית אפילו יותר מהכדורגל, אם עד ההפסד להרצליה חשבתי שמדובר בקבוצת של מקומות 4-6 שסבלה מלוח משחקים קשה בפתיחה, אז עכשיו אנחנו רשמית מועמדים לירידה. אני חושב שסטיט ואלן סיימו את דרכם בקבוצה, ואני מעריך שגם רוזן בקרוב יתלבש על העניין כטריגר לבריחה. המצב שם די רע, אבל אולי זה הכרחי. תחת רוזן זה מה שהקבוצה הזאת תהיה שווה.
&nbsp
מה דעתכם על מה שקוז׳יקרו אמר בראיון לערוץ הספורט? באמת צריך לעשות מזה עניין, או שנטפלו רק אל השניים האלה?
 

Cade Foster

New member
חחח אני עדיין לא רגיל

ראיתי שאת ההודעה כתבת ב4 וכרגע השעה כאן 4:09, חשבתי שהקדמת אותי בדקות ספורות... גם את המשחק מול ק״ש התחלתי לראות מהמחצית השניה מאותה הסיבה, במקרה הזה מסתבר שזה היה לטובה...
 
מה זה נטפלו? יש חוק והם עברו עליו

לדעתי הענישה צקיכה להיות חמורה יותרשמדובר בזרים. אתם אורחים במדינה והמינימום שמצופה ממכם זה להתנהג בהתאם לפי חוקיה. אם באמת חצי מהליגה סטלנים כמו שהוא אומר אז זה חמור ויש לטפלבזה ובמהירות. השחקנים האלה הם ספורטאים מקצוענים ומודלים לחיקוי, אם זאת ההתנהגות שלהם אז יש להעיף ומהר..
 
הם היחידים שנתפסו

לא נפלו עלי ם כי הם שחקני מכבי חיפה, היה פה צירוף מקרים.. הרי הם היו מסטולים בדירה שלהם ועשו רעש, השכנים קראו לשוטרים ומכאן כל הסיפור התגלגל. אם רק היו בשקט כל הסיפור הזה לא היה קורה ואלן וסטיט היו גורמים את הלילה בנאפיס עם מאנץ ולא בכלא.
 

DRORIKO8

New member
על כריסטיאנו רונאלדו שמעת?

אם יש דבר כזה מודל לחיקוי אז הוא המודל הנגדי שלו. מעבר לזה שמדובר באדם חרא שמזלזל בכל מי שהוא לא רונאלדו הוא גם בליין לא קטן ולא פעם עבר את הלימיט מה שנקרא. אז מה? מישהו בריאל יחשוב לזרוק אותו?(ואפילו לא דיברתי על הדבר המביך שהוא עשה בשבת). גם ג'ובאני רוסו לא בדיוק היה רשג"ד בצופים,אז מישהו אצלנו חשב לזרוק אותו? אז במקרה אלן וסטיט הם שחקנים שגם ככה לא תורמים אז קל להגיד "בוא נזרוק אותם"(כנ"ל אגב לגבי הקשר ההוא של הפועל חיפה)
 
האנשים שבנו לרנאלדו תדמית של חרא

בטח יושבים בבית ומרוצים. על סמך מה קבעת שהוא חרא של בנאדם? כי הוא מוצלח וגאה בהיותו מוצלח? מילא היית אומר לי שמסי לא יכול להיות מודל לחיקוי כי הוא עבריין מס מורשע, אבל זה כבר לדיון אחר לגמרי..
בכל מקרה שום מקרה גרוע של אדם אחר לא הופך את המקרה הגרוע שלך ללגיטימי. עובדתית הם עברו על החוק ועליהם להיענש.
 

DRORIKO8

New member
כל סוגיית הסמים היא האמא של ההתחסדות

מבחינתי אני לא רואה שום הבדל בין לגלגל צינגלה לבין לשתות אלכוהול,ואני אגב לא עושה את שניהם, אבל עוד משהו שאני לא עושה זה להיות צבוע. זה מצחיק שאם יראו איזה שחקן בחתונה משתכר לגמרי אז יגידו "טוב נו הוא שתה כוס אחת יותר מדי ,קורה" אבל כשתופסים שחקן עם צינגלה ביד,כשהוא לחלוטין בשליטה, אז פתאום כל מקהלת הצדקנים תצרח בקולי קולות. אין לי בעיה ששחקן יגלגל מדי פעם איזה קטנה,כמו שאין לי בעיה שהוא ישתה כוס יין באירועים חברתיים. זה לא מקרה אולסי פרי בכל אופן.
 

Cade Foster

New member
באופן כללי אני מסכים איתך

אבל זה שייך לדיון אחר לגמרי. כרגע יש מצב נתון וזה שהחבר׳ה הנ״ל עברו על החוק, בין אם זה נראה לגיטימי לכמה אנשים או לא.
 

DRORIKO8

New member
ורוג'רס קולה שנהג במהירות מופרזת לא עבר על החוק?

למה אני לא שומע אף אחד שקורא לזרוק אותו מהקבוצה? לא יודע,כי כל מה שאני שומע עליו היום זה כמה הוא היה גדול נגדנו
 

Cade Foster

New member
אפשר להמשיך עם הדוגמאות עד אין סוף

אני בטוח שכל אחד ואחת מאיתנו הוריד/מוריד באופן לא חוקי מהאינטרנט, או צופה בשידורים פיראטים. אתה לא צריך לשכנע אותי שיש חוקים עקומים ושלקחת שאכטה זה לא ביג דיל.
&nbsp
העניין הוא אחר.
&nbsp
העניין הוא ששני שחקנים עשו משהו שהם ידעו שאסור להם לעשות, והם חשופים ציבורית הרבה יותר מאנשים כמוני וכמוך מתוקף היותם אנשים מוכרים יחסית. את העונש בבית המשפט הם יקבלו, את העונש מהמנהלת הם יקבלו, השאלה מה מכבי חיפה כארגון שהתדמית חשובה לו צריך לעשות עם השניים האלה.
 

DRORIKO8

New member
תדמית זה משהו שאנשים שוכחים מהר

רק רוצה להזכיר לך איך מכבי קיבלה על הראש על הגיבוי שהיא נתנה לפניני בפרשיית ה"נאצי". מאז היא לקחה גביע אירופה ואלפים באו לכיכר ובשער של ידיעות היה כתוב בגדול "תודה" כאילו הם הם הפגיזו את הכור באיראן

לגבי המקרה המדובר. אלי סער סיפר עכשיו איזה בדיחה(?) שאהבתי "לפעמים קבוצות שרוצה לשלוח מישהו על המטוס דואגות שידעו על המעשים הלא טובים שהוא עשה"
 

DRORIKO8

New member
אגב לפי איך שהקבוצת כדורגל שלנו נראית

הגיע הזמן שגם יענקלה יעשה בדק בית במועדון
 
כי בתקנון של התאחדות הכדורגל העולמית

אין שום חוק שמתייחס לעבירות תנועה של שחקנים לעומת זאת יש חוקים מחמירים על שימוש בסמים בתקנוני ההתאחדות העולמית לכדורסל. רק לפני שנתיים הורחק שון דניאל לחצי שנה על שימוש ברטאלין.
 

DRORIKO8

New member
אפשק להחליק

אני נגד שימוש בסמים אם זה משפיע ישירות על המקצוע שבו הספורטאי עוסק. אז נניח במקרה אולסי זה כן השפיע כי הוא היה כל כך מסומם שהוא לא הצליח להגיע למשחקים. או מהצד השני כפיר אדרי שלקח סמים שהפכו אותו לכדורגלן טוב יותר. מריקואנה זה לא זה ולא זה, זה משהו שבן אדם זה מבחינתי עוד בילוי לגיטימי. אפשר להעלים מזה עין כמו שאפשר להעלים עין מהורדות לא חוקיות.
 
לא מסכים עם כלום ממה שרשמת

ואם עדיין לא הבנת למה, אז הדיון הזה מיותר. יש חוק במדינה וצריך לאכוף אותו. במיוחד שאתההזר ואורח במדינה אתה לא תזרוק זין על החוק אלא תתנהג בהתאם. לא רק שהם ידעו שמה שהם עושים לא בסדר מבחינה חוקתית בארץ זה גם פסול מבחינה מקצועית שכן התאחדות הכדורסל בישראל ובעולם נגד זה. בnba הם היו נענשים בחומרה.
 
למעלה