מכבי חיפה - עירוני ק״ש נושא מרכזי

Benedictus3

New member
כשיש קישור שהשחקנים שלו עושים תנועה

ובעלי שליטה טובה בכדור, לא רק רצוי אלא חובה לשחק עם חלוץ אחד. בשביל זה החלות צריך להיות גולר שיודע לשחק עם הגב לשער, ולצערנו אין לנו כזה מבין שלל ה"חלוצים" שרשומים בקבוצה (אולי שון ויסמן יכול להיות כזה... אולי). נכון למה שיש היום, אפשר לתת לעמאשה לשחק חלות יחיד ולפתוח עם ורד ועזרא באגפים. במרכז ישחק יוסי כי שוב - הבוס יצר מציאות שאי אפשר להתמודד אתה כעת.
לגבי כל השאר.. צריך להתפלל שנצליח להבקיע אחד יותר ממה שנספוג. כדי שיהיה לזה סיכוי חובה לשחק עם חמישה שחקני קישור ולהיות דומיננטיים במרכז המגרש (אגב - שחקני אגף טבעיים יכולים וצריכים לעשות לחץ על המגנים של היריב ובכך להכהות את משחק ההתקפה שלהם. אילו היו לנו שניים כאלה אתמול מתחילת המחשק, התוצאה הייתה שונה לגמרי!)
 
ועוד משהו שנזכרתי..

שיר צדק פשוט בלם מצויין. הוא היה ענק היום ואנחנו חייבים לקנות אותו, זה בדיוק הבלם שחסר לנו לצד צוצליץ.
 

DRORIKO8

New member
מסכים לגמרי

כישלון של סטנויביץ'. במקום להביא את הבלם שהיה אצלך בעדיפות ראשונה העדפת להוציא את הכסף על הקשר האחורי שהיה אצלך בעדיפות שניה
 
כישלון של שחר

סטיונביץ רצה אותו ושחר הביא לו תחליף זול בדמות מתן אוחיון. אני מקווה ששחר יודה בטעות שלך ויתקן את זה עם הבאתו של שיר צדק.
 

Benedictus3

New member
מיום ליום מסתבר, למגינת ליבו של דורון בן דור

שמי שהביא את מכבי למצב הזה הוא יעקב שחר ולא המאמנים שהוא ממנה.
תקשורת הספורט החיפאית מורכבת מאנשי יחסי ציבור של שחקנים (בעיקר של משומר, דקל קינן ועוד כמה) ולא מאנשים שהביקורת מהווה חלק בלתי נפרד מעבודתם. הם אינם מעזים לבקר את יעקב שחר שאחראי על כל הפלופים ברכש - אם מתוך עקשנותו במובנית ואם מתוך הייעוץ העלוב שקיבל מכל מני ארחי פרחי... הדוגמה של שיר צדק מול אוחיון מצוינת... גם האופציה להביא שחקנים שהלכו לקבוצות אחרות נכונה, ההתעקשות מול בוזגלו, היחס לגולסה - שהתנהגותו אכן לא ראוייה אבל הוא שחקן טוב יותר מכל מה שיש לנו היום בסגל; החסכנות שהשאירה את זהבי למכבי תל-אביב, לעומת הפזרנות שהביאה את יוסי בניון אלינו ועוד, ועוד, ועוד.... לא חסרות דוגמאות.
יעקב שחר הוא בעייה קשה מאד... היחס שלו לאוהדים הוא מחפיר... קבוצה עם 30000 אוהדים נאמנים, דבר שאין לו אח ורע בכדורגל הישראלי, כאלה שדוחפים את הקבוצה ומעודדים אותה גם כשלא הולך, כאלה שקנו 17000 כרטיסי מנוי (והשאירו בקופתו של הבעלים למעלה מ 20 מליון שקל) ראויים ליחס אחר. במיוחד שהמשאב הכספי לא מהווה מכשול!!!
יעקב שחר מנהל חברת מכוניות. הוא כנראה עושה את זה טוב ומרוויח. הוא ניהל קבוצת כדורגל באותן אמות מידה והצליח, עד שלארץ הגיעה שיטת ניהול אחרת. קבוצת ההתייחסות שלנו היא רק מכבי תל-אביב שהביאה את המודל הניהולי הזה, ועד ששחר לא יאמץ אותו במלואו - כלומר מנהל מקצועי איש כדורגל שיקבל את כל הכסף ויבנה קבוצה בלי שום קשר לחשבונאות של הבוס שלו עם קבוצות אחרות (מה שהשאיר אצלנו כל מני דגנים...).
אם שחר מסרב ללכת על המודל הזה, שיפטר מיידית את סטנוייביץ', יביא מאמן ישראלי ואז לפחות לא תהיה מראית עין של שינוי או מהפכה.
 

Cade Foster

New member
שים את שיר צדק במכבי חיפה

והוא לא ייראה יותר טוב מדקל קינן, אני מבטיח לך.
&nbsp
עמאשה היה נהדר בקרית שמונה, אבוחצירא היה נהדר בקרית שמונה, גבאי היה נהדר בקרית שמונה. להמשיך? סיטואציה טובה, זה כל מה ששחקן צריך כדי להיראות טוב. יש שחקנים שככל שהם יותר רחוקים מאור הזרקורים ככה תפיק מהם יותר, ויש שחקנים אחרים שצריכים להתאים לשיטה. מעטים עד לא קיימים הישראלים שיהיו טובים בכל סיטואציה (הרשימה מצטמצמת בערך לזהבי, נאתכו ודמארי). המצב הזה שבו ק״ש זוכה לכזה שקט תעשייתי הוא מעורר קנאה אמנם, אבל אני בטוח שאף אחד כאן לא היה מעדיף לשחק מול 500 צופים ולזכות לשקט התעשייתי הזה.
 
מסכים באופן ככלי אבל לא במקרה של

צדק. אני כבר שנים טוען שהוא הבלם הישראלי הכי טוב בארץ לצד איתן טיבי. יש לו נוכחות, הוא מנהיג, משחק ראש טוב ומהיר. עד עכשיו הייתה לו כימיה מצויינת עם כל הפרטנרים שלו(טיבי, אוחיון ופרננדז) וחוץ מזה שלהשוות בינו לבין דקל זה מכה מתחת לחגורה.
&nbsp
לגבי השחקנים שהזכרת עמאשה לא נחשב פלופ לדעתי, שהוא בריא ובכושר משחק רציף הוא אחד החלוצים הכי מסוכנים בליגה. הייתה לו את הפציעה הדפוקה הזאת שגמרה לו עונה ועוד חצי עונה לאחר מכן, עד שהוא התאושש בנאדו שיחק משחקי אגו וויתר עליו.
אבוחצירה אף פעם לא היה עילוי בעיניי, כולה כבש 15 שערים בעונה בקריית שמונה ועוד בעונה שהוא החלוץ המרכזי היחידי, גם תורג׳מן כבש 15 שערים בעונה ואף אחד לא. וכן לפזר עליו מליונים.
וגבאי? אני לא חושב שהוא קיבל מספיק הזדמנויות כדי להוכיח את עצמו, לדעתי הוא יותר טוב ממשומר וסטיונביץ טעה ובגדול שלא השאיר אותו(או לפחוץ הביא מחליף כמו דסה או עוז ראלי)
 

tapuzoed

New member
יוסי בניון טעות קולוסאלית של שחר שהביא אותו יצר המון בעיות

פערי השכר שלו יוצרים ניכור בחדר הלבשה, במיוחד שאידריסו עף..
הוא נפצע בלי סוף ועל המגרש כשמשחק חצי מהזמן מנופף בידיים 'מה עשיתי'..
הוא לא דאג לגיבוש הקבוצה הוא פשוט מעולם לא היה קפטן מוצלח בשום מקום
טעות גדולה של שחר, מכירת מנויים זה לא הכל צריך גם לחשוב על בניית קבוצות שתרוץ כמה שנים
 
למעלה