מכבי חיפה - עירוני ק״ש נושא מרכזי

Cade Foster

New member
מכבי חיפה - עירוני ק״ש נושא מרכזי

לצערי אין לי כל כך זמן כדי להביא פריוויו יותר רציני למשחק, כל התגובות בבקשה לכאן
 

Benedictus3

New member
תגובה ראשונה לפני שיוצאים למשחק

לא הצלחתי להגיע למשחק בשבוע שעבר נגד הפועל תל-אביב והבנתי שהקבוצה שיחקה כדורגל ירוד ובכל זאת נצחה. מול נתניה הקבוצה נראתה בפעם הראשונה העונה כקבוצה, אבל אני מניח שגם במשחקי האימון נגד הנוער זה נראה כך... אני לא ממש יודע למה לצפות.. האם להתלהבות או לפלגמטיות.. אני מרגיש שיוסי בניון - שמשחק רחוק מהכדור, נמנע מתיקולים וכמעט ולא נע על המגרש - נותן לשחקנים שסביבו משהו שקשה להסביר אותו במונחים של כדורגל. יש איזו אאורה שהוא משרה על סביבתי, וזה בא לידי ביטוי גם במשחק נגד הפועל פתח תקוה - עד שהוא יצא - כשהקבוצה התרוממה וחזרה מפיגור. אני מרגיש שזה הערך המוסף של מכבי במשחק הזה.. שחקן שעושה את ההבדל בעצם היותו על המגרש.. גם הנוכחות של בוקולי על המגרש יכולה לתרום מנטלית, אלא שכשהכדור אצלו תמיד קיים החשש של איבוד כדור במרכז והתקפה מתפרצת ליריב...
מצד שני, החלוצים שלנו מאד לא חכמים - בשונה מאלה של ק"ש... ההגנה שלנו איטית ולא טכנית - בשונה מק"ש... אני חוזר וטוען לפני שאני אורז את הילדים ויוצא, שאנחנו חייבים לשחק עם חמישה קשרים... אני מקווה שהתובנה הזאת לא תגיע לסטנוייבץ' מאוחר מדי...
מצד שלישי - אנחנו מכבי חיפה!!! 12 תארי אליפות, שתי הופעות בליגת האלופות, 30000 אוהדים (יותר מלהרבה קבוצות אירופאיות מצליחות!!) אצטדיון נפלא, אוירה מחשמלת... במצב נורמלי אף קבוצה לא הייתה נוגעת בנו עם מקל... מה קרה לנו?
&nbsp
יאללה מכבי!!!
 
בהצלחה!

אני לא מתרשם כל כך מהיכולות ההתקפיות של ק״ש, כל הקולות והמנגות הם חלוצים משלימים, אף אחד מהם לא קילר שיכול לתפור אותנו במשחק ענק. רק קהת הוא שחקן שמבחינה התקפית מטריד אותי. הבעיה עם ק״ש זה שיש להם הגנת ברזל. חיימוב הוא השוער הישראלי הכי טוב בליגה וצדק ופרננדז הם צמד בלמים מעולה עם כימיה מצויינת. מאוד מקווה שזה לא יכמר באיזה 1-0 קטן של ק״ש וכל ה-30 אלף אוהדים שיגיעו למשחק יהנו ממשחק טוב ועם הרבה שערים.
 
בהצלחה!

אני לא מתרשם כל כך מהיכולות ההתקפיות של ק״ש, כל הקולות והמנגות הם חלוצים משלימים, אף אחד מהם לא קילר שיכול לתפור אותנו במשחק ענק. רק קהת הוא שחקן שמבחינה התקפית מטריד אותי. הבעיה עם ק״ש זה שיש להם הגנת ברזל. חיימוב הוא השוער הישראלי הכי טוב בליגה וצדק ופרננדז הם צמד בלמים מעולה עם כימיה מצויינת. מאוד מקווה שזה לא יכמר באיזה 1-0 קטן של ק״ש וכל ה-30 אלף אוהדים שיגיעו למשחק יהנו ממשחק טוב ועם הרבה שערים.
 
הכרטיסים אזלו


&nbsp
&nbsp
בהצלחה למכבי. . . 0-1 קטנטן. . . אפילו בדקה ה-94. . .
 

אבראא

New member


קצת מביך(כי ק"ש לא שיחקה כ"כ טוב לפחות במחצית השניה, אם כי היא איכותית בכל פרמטר), עצוב(כי אין חלוצים והיו מליון מצבים), לא ברור(כי בכל זאת שיחקנו טוב, אבל מי שלא נותן מקבל אה?).
כמה כיף לראות את בניון מנהל את המשחק אה? היו לו כמה הכנסות כדור מבריקות וגם הבעיטה לשער שנפסלה...
לכל אלה שאמרו שהוא סוס מת, הוא הכי תרם היום למשחק ההתקפי.
 

DRORIKO8

New member
זה לא שהם לא שיחקו טוב במחצית השניה

בכר פשוט ראה שחיפה עוברת להרכב סופר התקפתי אז הוא הבין שעדיף לו להסתגר ולנצל את את הקישור הפרוץ שלנו כדי לצאת למתפרצות. הוא הרויח מזה גול.
&nbsp
בניון היה חלש מאד, אפילו לא הצל של ההוא שהביא לנו אליפויות. השאלה אם לסאלה יש את הביצים להושיב אותו על הספסל ולהעלות את ורד במקום.
 
ושוב הכל מתחיל ונופל על החלוצים ה"פוריים" שלנו.

יהיו כאלו שיגידו שהפסדנו בגלל ההגנה הגרועה, יהיו כאלו שיאשימו את הקישור האחורי החלש בחצי הראשון (כל-כך עצוב לי על הבחור הצעיר הזה עאטא. הוא שחקן נחמד, באמת. אבל לקבוצות כמו סכנין ועכו. במכבי חיפה אין לו מה לחפש ברמתו כרגע),
ואני אומר שזה היום הפסד רק של החלוצים. תן לי את ארבייטמן או בן-בסט בחוד בחצי השני, ואנחנו מנצחים.
הכדורים התגלגל כמעט 45 דקות מצד לצד ברחבה, ולא היה חלוץ שינגח גול, או יושיט רגל מסיימת.
אבוחצירה מגיע מול שוער למצב בטוח לגול, עוצר לבחור רגל, חושב שתי שניות, מנסה להחליט, והופ.. הלך המצב.

אפשר להיקלע לפתיחת משחק רעה, אפשר לספוג שני שערים מטופשים בתוך חמש דקות בגלל הבלמים - אבל ברגע שאין לך שום שחקן שיחזיר גול בחזרה, הסיכוי שלך לנצח הוא אבוד.
עמאשה בכושרו החלש צריך ארבעה מצבים ודאיים בשביל לשים גול אחד. אבוחצירה לא יודע לתת גול מעשרה מצבים, וכנ"ל תורג'מן.

מכל הבעיות הקשות של הקבוצה כרגע - בלמים איטיים להחריד, מגן ימני ליצן, מגן שמאלי מוקיון, קישור אחורי שלא קיים, חלוצים פח - אני הייתי בינואר שם את כל הביצים על בעיית החלוצים.
חלוץ טוב ואנחנו שווים מקום שני-שלישי בליגה פח שלנו.
 

Benedictus3

New member
אגפים

אשר יגורתי בא... שני חלוצים - אכן אימפוטנטים - וקישור חלש ביותר. יוסי בניון התחבא רוב המחצית השנייה, והתחיל להוות פאקטור רק אחרי שורד נכנס והמשחק מעט התרווח. סטנוייביץ' טעה שפחת עם ארבעה קשרים והניח לקרית שמונה להשתלט על מרכז המגרש. עם קישור מעובה היינו מצליחים ליצר מצבים במחצית הראשונה ואז הכל היה נראה אחרת.
אני חושש ששום דבר לא יציל את העונה הזאת. אולי נגנוב ניצחונות נגד נתניה והפועל חיפה, אולי עוד משהו פה ושם אבל גם מאמן מפוטר לא יפתור את הבעיה העיקרית: שחקנים שנמצאים כאן רק בגלל שהבעלים החליט - מסיבות השמורות עמו - לרכוש אותם.
 

DRORIKO8

New member
כי סטנויביץ' מתעקש כל הזמן על ה4-4-2 שלו

הוא לא מבין שיש הבדל בין נתניה לקריית שמונה
 

DRORIKO8

New member
לא בהכרח מסכים

כי עמאשה הוכיח מול נתניה שלפחות נגד קבוצות שהן לא קבוצות צמרת הוא יודע לספק את הסחורה. ואל תשכחו שרוב הקבוצות שנשחק נגדן הן ברמה של נתניה ומטה. כנ"ל אגב לגבי דגני, נגד קבוצות צמרת הוא בדיחה(וכולנו זוכרים את הטעות שלו באותו דרבי מפורסם) אבל נגד נתניה דרומה הוא סבבה.
&nbsp
אנחנו לא שווים שני-שלישי בשום מצב. בשביל בכלל לדבר על המקומות האלה צריך לעשות רמונט לקבוצה. את זה עושים בקיץ. בינואר כמה אתה כבר יכול לשנות, גם אם תביא 11 שחקנים חדשים עד שהם יתחברו כבר תיגמר העונה. השאיפה זה למצוא מקום טוב בפליאוף העליון,אני אפילו לא מדבר על אירופה(למרות שעם ליגה כל כך גרועה גם זה אפשרי בקונסטלציה מסויימת, ע"ע הפועל תל אביב בעונה שעברה).
 
למה בשביל מקום שלישי צריך רמונט בקבוצה?!

גם ביכולת הנוכחית שלנו אנחנו נגיע לחודש ינואר כשאנחנו חזק במקום הרביעי (יש עכשיו רצף של ארבעה משחקים מאוד נוחים על הנייר: הפועל חיפה, סכנין, בית"ר ירושלים בבית והפועל פ"ת).

ובינואר, יש מספיק ישראלים בכירים שמתחננים לחוזה (ורמוט, אלירן עטר, כיאל) - ונכון שלכל אחד מהם יש את החיסרונות שלו (עטר- פרימדונה ערס, ורמוט - מרטיב סדרתי במשחקים גדולים, כיאל - שחקן טיפש), אבל גם אם שחר סוף-סוף יקבל שכל ויביא רק שניים מהשלושה, הקבוצה תרוץ חזק על המקום השני/שלישי.

ואני אגלה לך סוד, גם בסגל הנוכחי במערך הנכון והשחקנים הנכונים, אנחנו צריכים לנצח את קרית שמונה - שהיא בסה"כ קבוצת גימיק חביבה שמשחקת בלי לחץ, אבל שחקנים באמת גדולים אין בה.
 

droriko

New member
אתה פורץ פה לדלת פתוחה

אני חוזר וכותב בפורום השכם וערב שרק ורמוט יתן למועדון את השדרוג שהוא צריך. האם ורמוט באמת יגיע? כל מה שאנחנו שומעים בחדשות זה ספינים, אף אחד לא יודע באמת מה יקרה בינואר. במידה והוא לא יגיע אני לא רואה איך אנחנו מצמצמים את הפער הגדול משלושת הגדולות(הפער הגדול ביכולת לא בנקודות). זר זה הימור ועוד לתת להוא שנכשל בהימורים האלה בקיץ לקחת אותם בינואר זה לא רק מתכון לכישלון זה גם יעלה למנהל שלו עוד כסף מיותר.
&nbsp
קריית שמונה זה לא גימיק. גימיק לא יכול להחזיק במשך עונה+12 מחזורים. אין לי כח עכשיו עוד פעם לנתח את ההצלחה של המועדון, אבל אגיד בקצרה שיותר משזאת קבוצה של כוכבים(וזאת לא קבוצה של כוכבים) זאת קבוצה של איזי, לטוב ולרע. חיפה זאת קבוצה שונה בסיגנון שלה, אפשר לקחת את הסגנון הזה למכבי תל אביב ואפשר לקחת אותו לקבוצה הבינונית שקיימת היום.
 
לקחת את המחצית השנייה ולמסגר

ככה אנ רוצה את הירוקים שלי, נלחמים, יורקים דם ונשמה על המגרש, לא מוותרים עד הדקה ה-96!
נכון שההגנה הייתה גרועה(בעיקר במחצית הראשונה) ומשומר היה זוועה, ונכון שעם חלוץ קילר אמיתי היינו מסיימים עם 5 שערים.. וגם שראיוס נכנס ידענו שהמשחק גמור אבל המחויבות של השחקנים במחצית השניה הייתה ראויה לערכה - במיוחד לאור העובדה שהשחקנים שיחקו 3 משחקים ב-6 ימים והיו פשוט מותשים ברמות.
&nbsp
אין לי בעה שנשאיר את נקודות אצל ק״ש במאבק שלהם מול מכבי ת״א אבל אני בטוח שעם המחויבות הזאת ובעיקר מול 30 אלף אוהדים הקבוצה הזאת יכולה להגיע רחוק, כמובן שהחיזוק בינואר צריך להיות נקודתי וחזק(בלם, קשר אחורי, ווינגר וחלוץ).
&nbsp
ושוב על הקהל - פשוט וואו! הכי טובים בארץ בהפרש ענקי..
 
אגב קצת על עידן ורד

מתחילת העונה הוא נראה נהדר. יוזם, לוקח אחריות, לא מפחד מהכדור ובהחלט שחקן הרכב ראוי. אני חושב שיותר הגיוני שהוא יבפתח בהרכב עם 5 שחקנים בקישור(עטאא, מויאל, עזרא, בניון ו-ורד) ועם חלוץ אחד. זה ממש לא הרכב הגנתי עם 3 הקשרים ההתקפיים שלך הם קשרים שיודעים לכבוש ויכולים לתרום בין 5-10 שערים בעונה כ״א.
 

DRORIKO8

New member
אתה לא כל שבת משחק נגד קריית שמונה

נגד רוב הקבוצות שנשחק נגדן צריך לפתוח ב 4-4-2 כמו נגד נתניה, כשבמקום בניון תעלה את ורד. אם גילי ורמוט יסכים לבוא לפה בינואר בכלל נקפוץ מדרגה, כי על הזר שיבוא אני לא סומך,בעיקר כשאני יודע מי יהיה זה שיביא אותו....
 
לא מסכים עם התאמה של קבוצה

ליריבה. חיפה יכולה להיות מספיק דומיננטיץ כדי שקבוצות יריבות ישברו את הראש איך להתאים את עצמם אלינו. 5 קשרים זה לא בהכרח מערך הגנץי, שוב במיוחד לא שיש לך קשרים התקפים טובים שיודעים לכבוש. ורוד ועזרא הם בהחלט כאלה, בניון בזמנו היה כזה ואני הטוח שהוא יכנס לכושר יוכל להוסיף גם שערים ולצד עמאשה(או חלוץ זר קילר אמיתי) זה צריך להיות מספיק דומיננטי.
 

DRORIKO8

New member
אולי שכחת

אבל אנחנו מדברים פה על מכבי חיפה,לא על ריאל מדריד. "קבוצות יריבות ישברו את הראש איך להתאים את עצמם אלינו"? למה מי יש לך בכלל בקבוצה שקבוצות אחרות צריכות לפחד ממך? יש לך את עמאשה,יש לך הבלחות של חן עזרא,יש לך את ורד וזהו. ברגע שנפלת עם כל הזרים איך אתה יכול לדבר על זה שכל הליגה צריכה להתכונן אליך. מה חזרנו ל-1994 ולא הודיעו לי? תסתכל על הסגל של מכבי,תסתכל על הסגל של באר שבע, הם עולים עלינו בכל עמדה!
 
אם סאלה יבנה את המערך

בצורה נכונה שיעבודו כמו מכונה עם כימיה טובה, קודם כל - כל השחנים יראו יותר טובוגם יביאו תפוקות יותר טובות על המגרש.. הרמה של הקבוצה תעלה בכמה מדרגות ונוכל להיות בעלי פריבלגיה שכזאת. אבל זה בלתי אפשרי אם כל שבוע נחליף מערך. מכבי חיפה היא קבוצת פאר, כזאת ששואפת להיות אלופה כל עונה, כזאת שכל הקסוצות שמשחקות מולה צריכות להשתין במכנסיים בימי שבת.. צריך להתחיל לעבוד על מערכים קבועים(שיכולים להשתנות כמובן כחלק מטקטיקה כזו או אחרת) וששאר הקבוצ׳ות ישברו את הראש יך להתמודד איתנו.
&nbsp
ברור שמדובר בשאיפה בלבד, כל קשר בין זה לבין המציאות כרגע הוא קלוש לחלוטין...
 
למעלה