קצת נתונים יבשים

קצת נתונים יבשים

עמאשה אומנם רחוק שנות אור ממקום ראשון ברשימת כובשי השערים(זהבי בעונה פנסטסטית עד כה) אבל בעקבות 4 השערים ב-2 המחזורים האחרונים ובנוסף לשערשיש לו מול הפועל פ״ת מהמחזור השלישי החלוץ עולה ל-5 כיבושים העונה ולמקום השלישי במלכי השערים של העונה. אפשר גם לציין שמעל עמאשה עם 6 כיבושים עדכה נמצא מוחמד גדיר ששייך לחיפה וביחד עם עמאשה גם הוא עם 5 כיבושים נמצא גם שחר הירש.

לראשונה מאז ההפסד להפועל ב״ש מאזן השערים של הקבוצה חזר להיות חיובי. זה גם המשחק השני סך הכל העונה שלא ספגנו.

כמובן למי שלא ידע זה הניצחון חוץ הראשון שלנו, זה גם בכלל הנקודות הראשונות שלנו בחוץ ושערי השדה הראשונים שלנו בחוץ(במאזננו רק שער חוץ אחד מפנדל של ראיס עד אתמול).

אגב לראשונה סטויונביץ הצליח לחבר 2 ניצחונות רצופים, אלמלא הפלטה באשדוד היינו יכולים לעמוד על4 רצופים.ואגב משחקים רצופים למרות שמויאל הוחלף עקב פציעה זה גם היה הפעם הראשונה שכל שחקני ההרכב מהמשחק הקודם פתחו גם במשחק שאחריו.
 
אמן שהמומנטום יימשך מחר.....


 

Benedictus3

New member
הלואי

אלא שקרית שמונה זו לא מכבי נתניה... אני מתקשה להאמין שמכבי חיפה תוכל להניע כדור באותה חופשיות... קרית שמונה היא קבוצה מאד מאומנת, עם כושר גופני מצוין ושחקנים שנעים הרבה יותר מהממוצע בליגה... החלק ההתקפי שלהם, ובמיוחד שני החלוצים הזרים, נמצאים כל הזמן בתנועה, מה שיקשה מאד על ההגנה האטית שלנו... מול מכבי תל-אביב, שהייתה עדיפה בהחזקת הכדור, הם סגרו מצוין, יצאו להתקפות מתפרצות מדויקות ואיכותיות וניצחו את המשחק.
חייבים להודות שקרית שמונה כקבוצה, טובה בהרבה ממכבי חיפה, כך שאני מתקשה לראות אותנו מגיעים ליותר מדי מצבי הבקעה מולם.. אולי פעולות בודדות של חן עזרא, אבל לא הרבה יותר מזה..
אני חושב שמול קרית שמונה צריך לוותר על חלוץ אחד ולשחק עם חמישה שחקני קישור. מול ההגנה המעולה שלהם נצטרך לשלוט במרכז המגרש ואת זה נתקשה להשיג עם שני חלוצים.
 

afon

New member
מסכים

אני מתקשה לראות איך אבוחצירה-עמאשה יעזרו לנו במשחק כזה (או בכלל, אבל לא נכנס לזה עכשיו).
הייתי מוריד את אבוחצירה ומעלה את ראיוס שישחק עם בניון ועזרא. אולי כשהם לידו הוא יצליח להתחיל לשחק עם קצת יותר ביטחון.
 

giloni

New member


כשראיוס עולה מהספסל, לא רק שהוא לא טוב הוא גם מזיק. הוא שחקן כשרוני ביותר אבל עם אופי שמתאים לליגה למקומות עבודה... אם יפתח בהרכב המנטליות המחורבנת שלו תהיה פחות מורגשת. זאת ועוד, אם הוא ימוקם באגף ימין (ועזרא בשמאל) כשיוסי במרכז, אפשר יהיה להניע כדור בקלות רבה יותר.
 

zubumafu

New member
טענה לא ברורה

אם שחקן לא יודע לעלות מהספסל ולא לעשות פוזות של פרימדונה שלא יהיה חלק מהקבוצה בכלל. זאת בטח לא סיבה מספיק טובה לשים אותו בהרכב
 

zubumafu

New member
אני חולק עלייך

מה שק"ש רוצה זה שהקבוצה השנייה תשלוט בכדור והם ישחקו על מתפרצות. בזה הם טובים וככה הם מנצחים את רוב המשחקים שלהם, ובתור עובדה תראה איך הם מתקשים דווקא מול הקבוצות הקטנות שנותנות להם לנהל את המשחק.
&nbsp
אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך עם ה-4-4-2, לא רק כדי לא לשאוף לשלוט במרכז המגרש (מה שלא ייתן לנו יתרון מול ק"ש), אלא גם כי ראיוס הוא לא מסוג השחקנים שבאמת ייתן לנו יתרון כזה, וגם מהסיבה הפשוטה שלאבוחצירא ועמאשה יש כרגע הרבה ביטחון, וחשוב להמשיך לנצל את המומנטום הזה.
 
למעלה