מחזור 11 בליגת העל: מכבי נתניה VS מכבי חיפה

Cade Foster

New member
מחזור 11 בליגת העל: מכבי נתניה VS מכבי חיפה

איפה? אצטדיון נתניה החדש
מתי? יום רביעי 19:30
מי ישפוט? זיו אדלר
היכן ישודר? ספורט1

ההבדל בין משחקי הבית למשחקי החוץ מעולם לא היה נראה עצום כל כך. מכבי חיפה צברה 12 מתוך 15 נקודות אפשריות בבית, מאזן של 80% שאם הייתה שומרת עליו גם במשחקי החוץ, כולנו היינו מדברים היום בצורה אחרת לגמרי. המציאות היא אחרת: בתום עשרה מחזורים למכבי חיפה יש 0 עגול בטור נקודות החוץ!

הזדמנות לשפר קצת את המאזן המזעזע נקבל מחר בנתניה, העולה החדשה שמדורגת במקום העשירי בליגה. נתניה סובלת מאותה התסמונת ממנה סובלת מכבי חיפה - 10 מתוך 11 הנקודות צברה הקבוצה באצטדיונה החדש, והחדשות הרעות עבורנו הן ש9 מה-10 האלה הגיעו בשלושת משחקי הבית האחרונים.

מכבי מגיעה לשם שינוי במצב רוח חיובי לאחר הניצחון 1:3 על הפועל ת"א ביום ראשון, וכעת תנסה לחבר לראשונה העונה 2 ניצחונות רצופים. רצף שכן מסתמן לראשונה העונה הוא ההרכב - ה11 שניצחו את הפועל יפתחו גם בנתניה, כך על פי רוב כלי התקשורת.

ההרכב המשוער: סטויקוביץ'; משומר, דגני, צ'וצ'אליץ', טוואטחה; מויאל, עטאא; בניון, עזרא; תורג'מן ועמאשה.

בהצלחה!
 
חייבים לנצח

מכבי נתניה קבוצה חלשה עם הגנה חלשה ושוער לא יציב. השחקנים שם לא קיבלו. שכורת כבר חודשיים והיחסים עם מזרחי והולצמן גרועים. מדובר ביריבה בהזמנה - חייבים לנצל את זה כדי לצבור ביטחון להמשך. חוץ מזה מאזן משחקי החוץ שלנו מתחת לכל ביקורת!
 

DRORIKO8

New member
זה יהיה יותר קשה מנגד הפועל

בניגוד להפועל ששיחקה פתוח והיתה חדירה למתפרצות, נתניה לטעמי תשחק בונקר. נגד בונקר כבר צריך עושה משחק ושחקנים מקדימה שיודעים לעשות תנועה בלי כדור. אין לנו לא זה ולא זה. נקווה לאיזה חוסר ריכוז רגעי של אחד המגינים.
 
משחק רב שערים להערכתי


&nbsp
&nbsp
אמן נצחון קטנטן של 0-1 שלנו אפילו משער עצמי.....
 

DRORIKO8

New member
סוף סוף מכבי חיפה משחקת כדורגל!

אתה רואה משחק מרווח,שלשחקנים יש שטחים לנוע ולמסור, ולא 5 שחקנים סביב אותה נקודה שרבים על הכדור. אתה רואה משחק צירופים מהיר שרואים שעבדו עליו באימונים. לגבי עמאשה,למזלי עצרתי את עצמי אחרי המשחק האחרון וכתבתי שנאי מסכים שצריך לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו. מנעתי מעצמי לאכול את הכובע

&nbsp
ומנגד ערן לוי. פשוט שחקן איום ונורא,כבר הפסקתי לספור את כל הכדורים שהוא איבד במרכז המגרש שהפכו להתקפה מהירה. לא נורא,שנה הבאה הוא ירד ליגה ויחזור להיות כוכב.
 

DRORIKO8

New member
הוא בדיוק חלוץ מהסוג שאני אוהב

לא רק כזה שנתקע כל המשחק ליד השער אלא גם מייצר מצבים מחוץ לרחבה. יש לו טכניקה ומהירות אדירים. הבעיה שלי איתו היתה ההחמצות, אבל עד עכישו אין לי תלונות
 

Benedictus3

New member
זה פורום כדורגל

פורום עדות ודתות טובות ורעות זה במקום אחר. נסו אולי בפורום בית"ר ירושלים
 

DRORIKO8

New member
ולך אני מציע ללכת לפורום הומור

אולי תלמד שם להבין בדיחות
 
אני רותח מעצבים

לא מאמין שאת המשחקים המשעממים מול אשדוד, מכבי פ״ת, רעננה ועכו ראיתי וסבלתי 90 דקות ועד שהקבוצה הזאת סוף סוף מתפוצצת אני מפספס את המשחק. ארורים כל הלקוחות שלי!
&nbsp
 

DRORIKO8

New member
אז מה היה לנו היום

סך הכל ראיתי שיפור גדול בקבוצה. ועדיין לא הבסנו את נתניה כמו שהיא הובסה על ידינו. תפסנו אותה בטיימינג הכי טוב מבחינתנו כשהיא שבורה לחלוטין מכל מה שמתנהל מסביב למועדון, לזכות השחקנים שלנו יאמר שהפעם לשם שינוי הם ניצלו מצבים באופן מירבי וזאת נקודה חשובה מאד שצריך לקחת מהמשחק. אז אמנם 4 שערים אבל חיפה לא נתנה קונצרט גדול,וקשה לי להגיד שראיתי במשחק קבוצה שיכולה לרוץ בצמרת,בעיקר לא במחצית השניה שכבר הזכירה את חיפה "הרגילה". בניון כרגיל היה אנמי לחלוטין,ראיוס שהחליף אותו היה ראיוס(ועם כל הכבוד להגבהה שלו שהובילה לגול, צריך לזקוף את זה יותר לזכות עמאשה שהצליח להשתלט על הכדור המסובך הזה מאשר לזכות ראיוס) ג'אבר עטא הוא אמנם גרזן מצויין אבל לא ראיתי ממנו תרומה ממשית להתקפה. כל כדור עומק שלו היה או חזק מדי או חלש מדי. שלא לדבר על הבעיטה התמוהה שלו מכמעט מחצית המגרש. לא מדובר פה בעושה משחק זה בטוח,חיפה צריכה להביא אחד כזה בינואר,השאלה אם לסאלה יש את האומץ להתכסח עם בניון.
דווקא בוקולי הפתיע אותי מאד לטובה, היה מאד אחראי עם הכדור ולא נטה לאיבודים מטופשים,ובנוסף היה מדוייק מאד במסירות,כולל מסירה מצויינת לעזרא באגף שכמעט נגמרה בשער.

משומר חסר לסורו. יותר מדי עבירות סתמיות, ואפס תרומה בהתקפה. אם חיפה רוצה לשאוף למעלה היא צריכה להביא מגן ימני זר.
 

Cade Foster

New member
נקודות

*ג׳אבר עטאא הוא שחקן השדה הכי טוב במכבי חיפה מתחילת העונה. והנה הautocorrect שלי מתקן לעטר... כנראה שלא סתם.
*משחק ענק של צ׳וצ׳ה. אני חושב שצריך לעשות הכל כדי לנסות לעשות לו Shake off מפתיחת העונה הזוועתית שלו כי בלם יותר טוב ממה שהוא יכול להיות אנחנו לא נמצא.
*זה מדהים כמה השפעה חיובית יש ליוסי בניון על מכבי חיפה. הוא יכול לא לעשות שום דבר ועדיין לגרום לקבוצה להראות רגועה ואחת שיודעת מה היא רוצה מעצמה.
*ראיתם את אוהדי מכבי נתניה? אז פעם אנחנו היינו כאלה. הסיבה שאנחנו נראינו ככה והם התפרקו היא בגלל שהקהל שלנו הוא הקהל הכי איכותי בארץ והקהל שלהם... לא. ואם הקבוצה תצא מהמשבר המון מניות יהיו שייכות לקהל. לפעמים הסבלנות משתלמת.
*אני לא יודע איך עוד אפשר להביע את הגועל והסלידה שלי מתקשורת הספורט בארץ. נמני לא מפסיק לדחוף את הלקוח שלו חן עזרא לכל מהלך, לא מספיק לזיין את השכל ולגנוב דעת (דקה 40 כדור חופשי למכבי נתניה. ״סטויקוביץ׳ לא עומד נכון״. סטויקו עוצר את הכדור של ערן לוי. ״פעולה חכמה של סטויקוביץ׳ שמטעה את ערן לוי, עושה חצי צעד לכיוון האמצע ומבלבל אותו״... מה?!). ואיינשטיין? הוא כבר מזמן מה שמעניין אותו זה לא כדורגל אלא לחמם. הקהל של מכבי חיפה שר, ומה שחשוב לו זה לציין את הקריאות של אוהדי מכבי נתניה לעבר המאמן שלהם. כי זה הדבר הכי חשוב עכשיו. יאק.
 

DRORIKO8

New member
אז תגיד לאוטו-קורקט שלך שהוא מדבר שטויות


גם במשחק הזה לא ראיתי שום תרומה שלו לחלק ההתקפי,הוא גרזן נטו(בקטע טוב כן?) איך אפשר להשוות את זה ליצירתיות העצומה שהיתה לעטר. מה גם שהם בכלל שיחקו בשני תפקידים שונים.
&nbsp
עם כל השאר אני מסכים
 
למעלה