קצת על ניקוליץ ויענקל׳ה

קצת על ניקוליץ ויענקל׳ה

לפני שבוע פורסם בynet שמכבי חיפה על סף סיכום עם חלוץ וידטאון ניקוליץ, שחקן בולגרי ממוצא סרבי שקורע רשתות בליגה הבולגרית כבר שנים. מאז כברפורסם שעלות העסקה יקרה לשחר ומכבי ת״א תקפוץ על ההזדמנות.אנ פשוט לא מצליח להבין את שחר, הוא משקיע הון תועפות בשחקנים הלא נכונים באופן קבוע.. אושלא תשקיע בכלל ונבנה קבוצה על נוער ושחקנים בינונים או שישלם כמושצריך לשחקנים איכותיים. הרי כבר ראינו אותו מוציא את פנקס הצ׳יקים בעיניים עצומות וקונה שחקנים כמו אנדלובו וג׳ואל דמאו.. תמיר כהן קיבל פה משכורת מטורפת ורק באילור שלשלוש שנים מישהו הבין ששוער סרבי איכותי זה לא שאראנוב זה סטוייקוביץ! אני מאוד מקווה שלא יגנבו לנו אתקוליץ מתח לאף כינראה שמדבר בחלוץ סקורר מרשים במיוחד ובדיוקמה שחסר. לחיפה.
 

baythedog

New member
הבעיה עם ניקוליץ'

וזאת בעיה קשה עם כל זר שמועמד לאנשהו, זאת העובדה שכל מה שאנחנו יודעים עליו זה ששיש לו סוכנים עם קשרים לעיתונאים בישראל שיודעים להמציא עליו ידיעות כדי שהערך שלו יעלה / קבוצה תקפוץ על המציאה / יקבל חוזה טוב יותר בהונגריה...
 

DRORIKO8

New member
יש בזה לא מעט

מצד שני נכנסתי לקרוא באותם מקומות שאתה קראת, וכתבו שם שהעונה הוא הבקיע בליגה ההונגרית 15 שערים ב-15 משחקים(ואני ממש בספק אם מישהו המציא את זה) ככה שלא מדובר פה באיזה חלוץ שלא מוצא את עצמו אלא באחד שמחפש שידרוג בשכר בקבוצה אחרת.
בכל אופן ג'ורדי זה הבן אדם האחרון שישים זין על העיתונאים הישראלים, אם הוא מביע עניין סימן שיש משהו. הוא כבר הביא את פריצה לפני 2 עונות בינואר, והוא אמנם לא חלוץ לטעמי אבל אי אפשר להגיד עליו שהוא פלופ והוא תרם למכבי לא מעט.
 

baythedog

New member
לא אמרתי שהוא לא חלוץ טוב.

הוא יכול להיות מסי הבא אפילו. הנקודה היא שהעיתונאים בישראל לא יודעים מה ג'ורדי קרוייף רוצה וגם לא מה סאלה רוצה. הדבר היחידי שהם יודעים זה מה אבי נימני או רונן / גלעד קצב / כל סוכן אחר רוצים.
 

DRORIKO8

New member
רק הבהרה

כשכתבתי שפריצה לא חלוץ לטעמי, לא התכוונתי שלטעמי הוא לא חלוץ, אלא שהוא לא חלוץ לפי הטעם שלי(אני אוהב אותם חמוץ-מתוק)
 
ככה זה ישראלים

תמיד מנסים לגזור קופון שמן.. בכל אופן זה לא מעיד שום דבר על היכולות שלו כמו שהנתונים המעולים שלח מעידים עליו לטובה.
 

Cade Foster

New member
אני לא חושב שהבעיה תיפתר עם עוד רכש

הרבה יותר סביר שמכבי חיפה תגרור את הרכש לתוך הבוץ מאשר שהרכש יוציא אותה ממנו, אפילו אם הוא שחקן איכותי. זה השלב שבו שחקנים עם ביצים צריכים לתת את הטון במכבי חיפה ולא אלה שיש להם הרבה כישרון ברגליים. כאלה יש לנו מספיק בקבוצה הנוכחית.
&nbsp
הרבה לפני רכש צריך לדאוג כאן למערכת בריאה. בלי עיתונאי חצר, בלי מדליפים, בלי טיפוסים מגעילים, בלי שחקנים עם סף שבירה של ילדה קטנה שעושים פרצוף אם הם לא עולים בהרכב. ליצור שטח סטרילי וחומר אנושי שאפשר לעבוד איתו ולא יילך להתבכיין שהקפטן מרוויח הרבה כסף בעודו פצוע וככה יתרץ את היכולת הדלה שלו. כשזה ייקרה, יהיה הרבה יותר קל לשחקני רכש להצליח כאן.
 
למעלה