חברים יקרים-כמה תזכורות

../images/Emo24.gifחברים יקרים-כמה תזכורות../images/Emo13.gif

שרשורים:
אין ספק שנושא זה השתפר פלאים מאז כניסתי לניהול, אבל הוא עדיין דורש שיפור
. אם יש לכם שאלה וודאו לפני שאתם שולחים הודעה חדשה אם יש או אין שרשור בנושא שלכם. אם יש כבר-הקפידו לשרשר לשם. אי שרשור הודעתכם לנושא הרלוונטי דוחק הודעות חשובות גם כן למטה וחבל. הקלו עלינו המנהלים ועליכם במתן העזרה ושאלת השאלות.
העלאת חומר לימודי לפורום:
אם סיכמתם ישר למחשב, או סתם העלתם למחשב, מצאתם אתר יעיל- העלו את זה לפורום (השתדלו לשלוח מסר גם למנהלים) ואנו נעלה את זה למקום המתאים בפורום. החומר הזה יעזור לבאים אחריכם.
מאמרים, שאלות נפוצות, קישורים:
המון המון המון חומר לימודי טוב ויעיל נמצא בפורום. היעזרו בו-הוא בשבילכם. הפנו לשם גם גולשים שתרים אחר סיכום או נושא נלמד.
שירותי הצלה:
100,101,102 אלו הם שירותי ההצלה של מדינת ישראל ככה שהדדדדדדדחחחחחחחחחחווווווווףףףףףף!!!!!!!!!!!!1 מתאימים לשם ואנא השאירו אותם שם (ושלא נצטרך
). אנחנו פה כדי לסייע, להדריך, לכוון, לתת כתף אם צריך אבל לא כדי להכין לכם את שיעורי הבית ולא כדי לראות את ההודעה שלכם כל 3 דקות בדיוק קופצת.
בשביל מה יש מנהלים?
אנחנו פה בשבילכם
. בכל בעיה, טענה, קושי, עזרה אתם מוזמנים לפנות אלינו המנהלים ונשתדל לעשות למענכם ככל שנוכל. אל תתביישו זה הכי חשוב-זכרו תמיד מי שמתבייש מתייבש
שהייה נעימה בפורום לכולנו
 
שאלה.

יש לי מספר סיכומים שלדעתי הם מאוד טובים (סיכומים שהמורה סיכמה והם נמצאים במחשב שלי). לאן לשלוח אותם כדי שיכנסו למאמרים? לא ממש הבנתי
.
 

bhnadav

New member
את מוזמנת להוסיף אותם לפורום

בשרשור הזה, בשרשורים שמתאימים למקצועות המתאימים או בשרשור אחר שתפתחי.. פשוט לצרף את הסיכומים אחד אחרי השני בתגובות בפורום והם יצורפו ע"י המנהלות למאמרים.
 
אוקיי ../images/Emo13.gif

סיום באזרחות- *אי התלות של הרשות השופטת. *מבקר המדינה. *נציב תלונות הציבור.
 
ספרות

*וידוי הגדול / אמנון שמוש *אבי / יהודה עמיחי כף יד רשעה / דליה רביקוביץ לתמונת אמא / לאה גולדברג
 

bhnadav

New member
התנצלותי הכנה בפני רמי

על קיפוחו כאשר כתבתי "המנהלות"
סליחה
 
למעלה