relax

sb21

New member
"מצלצלים" בערוץ 10

מאחת עד שלוש. מדובר בתוכנית עם תוכן (תוכן?) כ"כ נמוך ומטומטם שזה מצחיק.
 

RED OR DEAD BS

New member
המנחה שם זה עלבון לאינטלגנציה

נעזוב את זה שכל השאלות שם זה רמה של גנון ואני די בטוח שהם מסננים כדי לקבל קצת sms , המנחה שם קורעת מצחוק, את השאלה הכי פשוט שיכולה להיות היא מנתחת אותה כאילו היא מינימום פיצחה את סודות היקום.
 

me123

New member
../images/Emo45.gif

"אני רואה פה את האות ת'. קצת ידע כללי על האות הזו." שתיקה "היא האות האחרונה בסדר האב. ז'תומרת באלף בית." שתיקה הוגים אותה כמו ה-ט' אך לא מציירים אותה כמו ה-ט'." "למה אתם לא מצליחים?? אני הצלחתי לגלות מיד מהי המילה עם האותיות "ת-ב". צריך רק למצוא מילה עם האותיות האלה." ואז היא משלבת את הזרת, קמיצה והאמה אחת בשנייה, את שתי האצבעות לשפתיים והאגודלים מתחת לסנטר. "בואו נראה... אני אתן לכם רמז. אהיה נחמדה. האות הראשונה היא ב'. נו! עכשיו זה ממש ממש קל!". שיחת טלפון... "כן, עם מי אני על הקו?" "עם סמי מבאר שבע". "כן, סמי מהי תשובתך?" "נראה לי טבת". "לא, אני מצטערת. מילה עם שתי האותיות ת-ב, ומתחיל ב-ב' חבל שלא הקשבת". "חבר'ה אני מזכירה לכם... המילה בעלת 2 האותיות מתחילה ב-ב'." עוד טלפון. "שלום עם מי אני מדברת?" "תב" "לא גבירתי, אני מצטערת." "אני רוצה לשחק עוד הרבה (שתיקה) הרבה (שתיקה) הרבה משחקים".
חפרתי לעצמי
יופי!
 

RED OR DEAD BS

New member
ענק !!

ועוד קטע ידוע שלה : "שלום, עם מי אני מדברת ?" "ענת מפתח תקווה", בקול צרוד כשנדמה שרק עכשיו היא פירקה פאקט שלם של מאלבורו. "אני מקווה שאת מעל לגיל 18 ?" " אני עקרת בית בת 47" "אוקי בואי נתחיל במשחק" "המילה היא תפוח" בלינג בלינג ויש לנו זוכה ב500 שקלים, "מה את מתכננת לעשות עם הכסף?" "כנראה לקנות בית במגדלי צמרת בת"א או סתם לשים בבנק ולהנות מהריבית" גאד דאמט מה כבר אפשר לעשות ב500 שקל. עוד משפט ידוע " ממממ אני סורקת את תמונה מלמעלה ואחכ ממשיכה כלפי מטה אמממ תעשו כמוני (אצבע על הפה ומבט חושב [פחחחחח] ), אוקיי מצאתי עוד הבדל אחד ".
 

eran950

New member
זה מצחיק...אבל תבינו אותה

היא בסה"כ מנחה, ואם הייתם עוברים שיעורי משחק הייתם מבינים אותה. בסה"כ אין לה מה לעשות הכל רשום, היא בעיקר הפרצוף היפה...היא באמת כוסית :)
 

sb21

New member
"אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"

ואני ממש לא בטוח שזה רק בגלל שהיא מנחה. היה כתוב שמנחה נוספת אמורה להגיע להונגריה ולהנחות את זה,אז יהיה אפשר לראות אם זה רק משחק.
 

sb21

New member
חחחתלזה התכוונתי כי הוא אמר שהיא יפה...

אבל היופי שלה לא מחפה על התוכן שאין לה :)
 

shayc2400

New member
מי אמר לך שאין לה תוכן ??

לדעתי היא רק עושה ת'תפקיד שלה..
 

Efrat K

New member
חחחח די

פעם אחת ניסיתי ושלחתי SMS והם לא מרפים,הם שולחים לך אחרי ששלחת עוד SMSים עם שאלות,זה טונות של כסף שמתבזבזים סתם.
 
למעלה