relax

../images/Emo28.gif../images/Emo175.gif ../images/Emo176.gif relax ../images/Emo42.gif../images/Emo204.gif../images/Emo23.gif

טוב חבר'ה
אתם עצבניים מדי בזמן האחרון ומוציאים את זה על כל גולש שני שמגיע לפה וכותב הודעה שיש בה מילה אחת שלא מוצאת חן בעיניכם אז החלטתי לעשות שרשור רגיעה שכזה
כל אחד כותב פה מה מרגיע אותו, מה עושה לו טוב, מה עושה לו כיף, איך הוא מעלה לעצמו את המצברוח, בדיחות, תמונות יפות- כל דבר שעושה לכם טוב ויעשה לנו טוב!!
כל אחד משתתף בשרשור הזה בפקודה
 

tttttttttt1

New member
מקווה שאני לא הורס את הרעיו -->

When you feel that nobody loves you Nobody cares for you Everyone is ignoring you and people are jeolous of you You should really ask yourself AM I TOO SEXY?
 

me123

New member
מה מרגיע אותי??

להוציא את העצבים שלי על מישהו אחר
סתם... אני לא שמתי לב שאני עצבני, אבל לא נורא
אני מת על הסמיילי הזה
!!!!
 
לא אמרתי שאתה עצבן../images/Emo3.gif

פשוט התחושה הכללית..קראתי כבר יותר מהודעה אחת לא רגועה במיוחד
מה מרגיע אותי? מקלחת
יש לי משהו עם מים
 

ילד רע 16

New member
אני באמת עצבני קצת בימים האחרונים,

בלי קשר לפורום. XD מה מרגיע אותי - שהכול מתנהל כשורה, כמו שצריך להיות (לאו דווקא כמו שאני רוצה), שהכול "בסדר", שיש לי שקט, שלווה. מה עושה לי טוב - מה שמרגיע קודם- כל גם עושה טוב. עוד דברים טובים - בילוי עם חברים, סתם לדבר עם מישהו, סדרה אהובה, מאכל מועדף, ציון טוב, שהות בפורומים של תפוז.
איך אעלה לעצמי את מצב הרוח (?) - ממש עוד מעט "הנפילים", אז.
 

ילד רע 16

New member
לא יודע מה יש לי עם סדרות אמריקאיות,

או יותר נכון - למה אין לי כלום. למה אני *פאקינג* (עצבנייייי) לא יכול לשבת מול סדרה שלא שלנו ולצפות כרגיל. אולי אני פשוט לא אוהב... חוץ מ"נמלטים" ו"עקרות בית נואשות", אני ממש לא יכול לראות כלום.
 

eran950

New member
יש עוד סדרות ביס טובות...

גם אני לא מתחבר לכל האנטומיה של גריי וכל הסדרות המשעממות האלו, אתה כנראה כמוני, חובב אקשן. ממליץ על גיבורים, עקרות בית נואשות, המירוץ למיליון, הישרדות וסקינס. אה..והנפילים (למרות שזה די משעמם :) )
 
זה נחמד גם../images/Emo45.gif

זה פשוט שידורים חוזרים אז מדי פעם אני רואה.. אם כבר צחוקים- סקראבס! פעם לא סבלתי את הסדרה אבל אני מאד נהנת ממנה עכשיו. ד"א- מישהו מכם רואה יס דוקו?: היה עכשיו סרט מעולה- איך יוצרים שאהיד
 

Efrat K

New member
לאחרונה אני רואה יס דוקו הרבה!

ראיתי על הסמים,על השואה והוליווד,על אסון התאומים וגם היה נורא מעניין "קייטנת ישו". את "איך יוצרים שאהיד" לא יצא לי לראות.
 

ילד רע 16

New member
בדיוק רציתי לכתוב על "קייטנת ישו",

לא ראיתי את הסרט, אבל כן את הפרומו. שמו אותו שוב די הרבה בשידורים החוזרים, ושוב פספסתי. נשמע מאוד טוב ומעניין, גם לפי התקציר. בכל מקרה, מקווה שייצא לי לראות את זה מתישהו, רק הפרומו מצמרר.. המיוחד בזה הוא שנושא הסרט מעניין, אפילו.. קצת לא נתפס. ואת "איך יוצר שאהיד" לא ראיתי גם.
 

Efrat K

New member
באמת לא נתפס

איך שהילדים שם מתחילים לבכות בתפילות וכ'.
 
למעלה