תלוי מה הרקע שלך באנגלית, ומאיזה נקודת מבט
אתה מסתכל.... אתה יכול לפתוח בגרויות קודמות בשאלונים A-B-C ולראות את הרמה...אם אתה לומד 5 יחידות, אני מניח שהרמה תראה לך מאוד קלה, יש כאלה אבל שזזה יכול להיות קשה להם... נקודת ציון - אני לא אכנס כרגע למי ומה - אבל כשאני לפעמים עוזר למישהי שאני מכיר באנגלית, בכיתה ז' [עוד מעט ח'] = לפעמים אני נותן לה אנסינים שהיו בבגרויות של שאלונים A-B לפתור....בנוסף, יצא לי לראות כבר שבכיתה ז' - ח' מקבלים בבית ספר חוברת עבודה באנגלית, ולא פעם ראיתי שחלק מהאנסינים שיש שם לקוחים גם מבגרויות אחרונות.... בוא נגיד ששאלון A הוא בהחלט יכול להינתן לתלמידים בכיתה ז', ברמה טיפה יותר מתקדמת משאר התלמידים...[לא כיתה של מתקשים באנגלית..לפחות - לפי איך שנראה לי..אבל תלמידים שיש להם קצת רקע באנגלית - יכולים להתמודד עם שאלון A]...לגבי שאלונים B-C - מבחינת אורך האנסין, תלמידים יכולים בתור מטלת בית, עם מילון והכל, להתמודד עם אנסינים של שאלון B.[כי אורך האנסין קצת יותר ארוך, אולי קצת יותר קשה לתלמידים בכיתות האלה לכן צריכים יותר זמן ממה שניתן בכיתה..] ..לגבי שאלון C - עוד לא יצא לי לבחון את העניין... לתלמידי כיתות ח' - ט' - אני חושב שהשאלונים ברמה טובה בשבילם...[במיוחד כיתה ט'..] סה"כ, להגיד לך את האמת, הבעיה בשאלונים האלה היא בכלל לא רמת הטקסט - אלא הניסוחים הבעייתים של השאלות...לא חסרים תלמידים גם באמת 5 יחידות שמבינים מעולה את האנסין, ואת השאלות, אבל לעשות את החיבור בין הקטע לשאלה - החיבור שאליו כיוונו מחברי הבחינה - זה הקטע הלפעמים בעייתי...וזה קורה כמעט כל מועד....