אזרחות

F3raRi

New member
זה נכון,

והקטע עם השתי תשובות, כי לא הייתי בטוח בכל מקרה בנוגע ל-2, התכוונתי יותר ל"סובלנות" - ל"סבול" את דעתו של האחר, ולקב אל האמונה, הדת שלו ולא לפסול אותו. בגלל ש"אורגנו כנסים שאופיים נאצי". בשאר אני מסכים איתך.
 

tttttttttt1

New member
זהו שלדעתי זה גםלא סובלנות,

כי בית המשפט דרש לחסום את האתר ..אז הוא לא מראה סובלנות כלפי מה המידע שאתר מפרסם - הוא לא מוכן "לסבול את דעתם" של הארגונים האלה, שאופיים נאצי, והוא דורש לחסום את האתר ולא לתת לדעותיהם להיחשף לציבור דרך האינטרנט....
 

l i t o m

New member
כך -

1. חופש הביטוי; חופש מדת. 2. חופש הביטוי; עיקרון הדמוקרטיה המתגוננת. 3. עיקרון הכרעת הרוב; חופש הביטוי או הזכות לקניין (שתי האפשריות יתקבלו לדעתי).
 

tttttttttt1

New member
אל תיפול על זה!

עיקרון הדמוקרטיה המתגוננת נחשב תחת הכותרת "עקרון לא דמוקרטי" אם שואלים עקרון דמוקרטי אתה לא יכול לכתוב עקרון הדמוקרטיה המתגוננת....[לפי מה שאני יודע, אני לא הייתי מסתבך עם זה = צריכים לברר את העניין!]
 

snier1991

New member
1) הייתה לי בבחינה

אפ/שר גם חופש דת ולא רק חופש הביטוי(למען האמת הם מצמכוונים אותך לחופש דת כדי להראות את ההתנגשות של שתי זכויות דומות ככה המורה אמרה ל בזמנו השני ברור שזה דת ובקשר לשאלה 2 אני בטוח שזה מתגוננת וזה כן עיקרון דמוקרטי(התומכים טוענים שחובת הדמוקרטיה להבטיח את זכויות המיעוטים פלוס הזכות לשיוויון)
 

l i t o m

New member
בעייתי להגיד שזה חופש דת...

הוא שם את זה מתוך השקפת עולם מוסרית ערכית, לא כדי להקריב לזה קורבנות...לא כל סמל דתי מהווה ביטוי כזה. לא קריטי בכ"א...
 

kola99

New member
הוא מאמין בדת הזו

ופועל לפי הערכים שלה בכך שהוא העמיד את הפסל האו מראה שהוא שופט לפי אותם ערכים ניראה מתאים...
 
שאלה בנושא מאפיניה של המדינה כמדינה יהודית.

לאן המוסדות: משרד הדתות ומועצות דתיות משתייכות? הכוונה שלי היא לאיזו גישה מהגישות למדינת ישראל. תודה לעונים~~!! :)) ו-ה-מ-ו-ן ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!!!!!
 

F3raRi

New member
נראה לי מדינת התורה.

מדינה שדוגלת בהטמעת הלכות דתיות בעם.
 
בדקתי את זה עם המורה אתמול...ו...

היא אמרה שמועצות דתיות-גישה דתית לאומית. ולגבי משרד הדתות - הוא לא קיים כמשרד יותר, אלא מחלקה במשרד ראש הממשלה. משרד הדתות יכול לבטא את הגישה הדתית לאומית ואפילו את הגישה מדינת לאום יהודית תרבותית.
 
למעלה