מבקש המלצה בתקציב של 4000-5000 ש"ח

erezasas

New member
מבקש המלצה בתקציב של 4000-5000 ש"ח

שלום , אשמח לקבל המלצה למכונת אספרסו/קפוצינו בתקציב של עד 5000 ש"ח . המכונה הינה למשרד בין 8 אנשים , כך שכמות הספלסים היומית תנוע בין 20 ל-30 ליום . תודה.
 

carmonle

New member
שלום, באיזה סוג של מכונה אתם

מתענינים. האפשרויות הן בגדול מכונה אוטומאטית בה בלחיצת כפתור מתבצעת הפעולה של הכנת קפה, ההקצפה של חלב היא תהליך נוסף. האפשרות השניה היא מכונה ידנית כמו בבית כפה הדורשת יותר התעסקות ולמידה על מנת לתפעל. ממליץ שתכנסו לקישור החום בראש הדף בו תמצאו סקירה יותר מפורטת. ערן
 

מני.ת

New member
../images/Emo24.gif ../images/Emo140.gif

התגעגעתי אליך , ארז
יתקנו אותי המומחים אם אני טועה, אבל מכונה מסוג הJURA או סאיקו יתאימו במיוחד למשרד מאחר ויהיה בלתי אפשרי ללמד כל אחד מהעובדים כיצד לתפעל מכונה מקצועית. לערן "(מנהל הפורום) יש מכונה מסוג אופל שרר שנחשבת בין המכונות האוטומטיות הטובות בקבוצתה ואולי כדאי לכם למתוח מעט את התקציב ולרכוש מכונה שכזו.
 

erezasas

New member
יש עדיפות למכונה אוטומטית

מכיוון שאין זמן/כח להתעסק עם ההכנה .אכן אני מתלבט בין הJURA או הנובה - יש המלצות/הערות לגביהן? מה לגבי האופל שרר שמני ציין ? מני - יש סיכוי שמכונה כזאת תגיע לרמה של הקפה המעולה שדגמתי אצלך?
 

מני.ת

New member
../images/Emo23.gif

קשה לי להאמין שאיזושהי מכונה אוטומטית תיתן את אותה תוצאה שתפיק מכונת אספרסו חצי אוטומטית מהסוג שפגשת אצלי. אבל כמו שראית, מכונה חצי אוטומטית דורשת התעסקות ומיומנות מסויימת (שקל לרכוש אבל צריך באמת לרצות להתעסק בזה ) ובמשרד, לא תוכל ללמד את כולם להכין אספרסו במכונה כזו. בנוסף, יש את עניין הפסולת והנקיון, במכונה אוטומטית ההתעסקות הזו זניחה. בעבר, חשבתי שהקפה של נספרסו זה פסגת השאיפות. כשקניתי את המכונה הנכחית גיליתי שקשה לי לישתות את הנספרסו. מבחינת עלות\תועלת\מאמץ, מכונה אוטומטית תגרום לכם הרבה נחת במשרד ואני מניח שבהמשך יעלה ערן (מנהל הפורום) ויספר לך על האופל שברשותו.
 

carmonle

New member
מכונה אוטומאטית לא נותנת איכות של

מכונה מקצועית ידנית. תמורת נוחיות אנו מוותרים קצת על איכות. האופל שרר היא לדעתי המכונה האוטומאטית, מהאיכותיות ביותר הנמכרות בארץ כיום והינה בעלת 2 דודים נפרדים לקפה ואדים (לא טרמו בלוק כמו אצל חלק מהמתחרים). מחירון המכונה ככל הידוע לי גבוהה מעל תקציבך בכ-3000 ש"ח. האופל נמצאת ברשותי מעל 3 וחצי שנים ואשמח לספר לך על נסיוני. שלחתי לך מסר עם מספר הטלפון שלי. ערן
 

מני.ת

New member
ערן ../images/Emo13.gif חצי אוטומטית או ידנית ?

ה Pasquini Livia נחשבת כמכונה ידנית או שהיא שייכת לקטגוריה של חצי אוטומטיות בגלל המשאבה החשמלית? אני חשבתי שהלה פבוני שייכת לקטגורית הידניות מאחר וכל התהליך באמת ידני.
 

evgi ram

New member
קצת סדר.

את המינוחים המדוייקים בעברית צריך יהיה בסוף לברר עם הפורום לשפה העברית,(אם יש כזה?!) מן הסתם, הקונפיגורציות למזיגת אספרסו מובאות לפי סדר הופעתן בשוק. *מכונה המונעת ע"י אדים, ללא שום בוכנה.(מקינטה, מכונות של 200 ש"ח בד"כ)הומצא בתחילת המאה הקודמת. מתודה הנקראת mocha. *מכונה הנעזרת במשאבת בוכנה ידנית.(לה פבוני, למשל)הומצא ע"י גאגג'יה,1948.נקראת leva בגלל מנוף הבוכנה. *מכונה הנעזרת במשאבה חשמלית ללא ברז חשמלי אלא מכני.(בריקולטה למשל,) הומצא ע"י פאמה בשנת 1961 נקראת levetta בגלל המנוף הקטן שמפעיל את הברז ומפסק המשאבה. *מכונה המופעלת ע"י לחצן חשמלי, המפעיל הן את המשאבה והן את הברז החשמלי. הופיע בשנות השבעים.נקראת חצי אוטומט. *מכונה המופעלת ע"י קיבורד אלקטרוני, מפסיקה את פעולת המזיגה לבדה, בעזרת מד זרימה המותקן על קו המים לראש. נקראת אלקטרונית, על שום כרטיס הפיקוד של כמות המזיגה.הומצא בשנות השמונים המוקדמות. *מכונה אשר בלחיצת כפתור, טוחנת, מהדקת, ומוזגת קפה בינוני ומטה. נקרת פול אוטומט.הומצא בשנות השמונים. כעת, כשכבר השתמשו במונח, פול אוטומט, איזה שם ימצאו למכונה שגם עושה קפה בצורה אוטומטית לכשתומצא? כשהומצאה המכונה עם הלחצן on\off היא זכתה מייד בתואר אוטומט. לאחר שנים, כשהומצאה המכונה עם מזיגה מדודה אלקטרונית, הועבר אליה התואר, ומכונת הכפתור נאלצה להסתפק בתואר חצי אוטומת. כשהומצאה המכונה האוטומתית, הוחלף המינוח של הקודמת ב"אלקטרונית". וכניראה שזהו החוק, התואר נודד לפי רמת החידוש. זוכרים את ג'ו קריידן? עליו השלום. כך זה היה, היו שואלים אותו שאלה ומקבלים בתמורה סיפור..
 

מני.ת

New member
תודה ../images/Emo140.gif

אם מותר להציע, אשמח אם ההודעה הזו תצטרף לרשימת המאמרים או לטגליין .
 
למעלה