מתלבט בין מספר מכונות - רנ׳ציליו, דומובאר, רוקט ואוסקר 2

hadadidror

New member
מתלבט בין מספר מכונות - רנ׳ציליו, דומובאר, רוקט ואוסקר 2

אהלן,

אני רוצה לקנות מכונת קפה ולהשתדרג מהמקיאנטה.

המליצו לי מאד על הרנצ׳יליו סילביה (וגם כאן בפורום ראיתי שיחסית ממליצים עליה). בחנות אמרו לי שיש חשש משמעותי של שריפת גוף החימום שלה. (לחלוטין רואה את עצמי שוכח שהפעלתי את המכונה ויוצא מהבית). כמה זה אישיו?

בחנות המליצו על הדומובאר ג׳וניור (ב-5700). כאשר בטווח המחירים הזה אני כבר חושב ללכת ולשדרג לרוקט אפרטמנטו.

כאן בפורום ראיתי גם המלצות מאד חזקות על האוסקר 2 (שעליה מעולם לא שמעתי לפני שהגעתי לכאן).

מה דעתכם?

מבחינת נתונים:
- סדר גודל 6 כוסות קפה ביום רגיל (מניח שלפעמים יגיעו אורחים והכמות תעלה)
- בעיקר מיועד עבור אספרסו (הקצפת חלב היא בונוס שאפשר לוותר עליו)

מה אתם חושבים?

תודה
דרור
 

dimab

Member
סילביה, כבודה במקומה, פשוט לא מתומחרת טוב בארץ: כשבאותו

מחיר אפשר לקנות אוסקר או אוסקר 2 (הבדלים קוסמטיים לרוב) - אין בכלל תחרות - לך אל האוסקר. גם אם אתה שותה רק אספרסו, האורחים שלך יבקשו גם הקצפה מדי פעם, ובדיוק כשבאים אורחים - זה הסיוט הכי גדול עם דוד בודד לעומת מחליף החום. פלוס, את האוסקר אפשר לחבר לצנרת - שזה יתרון גדול בנוחות השימוש. פלוס, הדוד של האוסקר יותר גדול, והייציבות התרמית יותר טובה. בקיצור, כמו שאמרתי - אין בכלל תחרות.
אם יש לך עודף של אלפיים שקל, תשקיע אותם במטחנה טובה, שהיא יותר חשובה אפילו מהמכונה.
אבל במידה ויש לך מטחנה, ו/או יש לך עוד עודף, ו/או נורא חשוב לך גוף נירוסטה, ראש E61, או ברז מים חמים - או אז תעלה לג'וניור. מחיר המבצע שלה עכשיו נהדר, ובינה לבין האפרטמנטו אין שום הבדל מהותי פרט לאסתטי - מה שלא מצדיק לדעתי להוציא אלף שקל יותר על האחרונה. להיפך, אני רואה יתרון בשני השעונים של הג'וניור, והיא גם תופסת פחות רוחב על השיש. יתרון קל נוסף לשתי אלה הוא שאפשר להדליק אותן עם שעון שבת או שקע חכם (חיצוניים) כשאת האוסקר לא מומלץ. כך שהמכונות האלה יכולות לחכות לך חמות ומוכנות כשאתה קם בבוקר או חוזר מעבודה בערב.
בקיצור, הסיכום שלי: סילביה לא, אוסקר כן, מטחנה - חובה, ג'וניור - אם אתה רוצה E61, שקע חכם, נירוסטה וברז מים באלפיים שקל. מבחינת איכות הקפה, תקבל זהה לחלוטין מאוסקר, ג'וניור ואפרטמנטו.
בהצלחה!
 

noachk

New member
מה עדיף בין הג'וניור לרוקט

אם שתיהן עושות אותו דבר ונראות כמעט אותו דבר האם יש סיבה להעדיף מכונה אחת על גבי השנייה.אני מניח שהמחירים כרגע לקראת סוף שנה נוחים יותר ואני מקווה שלא הייתה עלייה מכוונת במחיר לאחרונה.
תודה
 
למעלה