לפני שתשמעו את זה משמועות ולא ממני...

לפני שתשמעו את זה משמועות ולא ממני...

במשך 10 שנים בעשר אצבעות הקמתי עסק.
העסק הזה נולד מתוך אהבה אדירה לקפה, בשנים הללו למדתי, ניסיתי, התנסתי, עשיתי תשעה קורסים מקצועיים בתחום הקפה, כולם תחת המטריה של ארגוני הקפה המכובדים ביותר בעולם., ביקרתי באירועים והשתתפתי בכנסים באיטליה,שוויץ, ארה"ב וקנדה. חברתי אל הSCAA, הכרתי מאות אנשי קפה מהעולם, טכנאים, מגדלים, בריסטות, מהנדסים ובאמת המון אנשים מעניינים אשר הרחיבו את אופקי וידיעתי בתחום. כל אלו נכנסו לארגז הכלים של העסק.
כולכם יודעים ומכירים, כולכם זוכרים את עלייתה ונפילתה של קופילאב בשוק הכרמל, את חמשת שנות טכנאות הקפה בשוק לוינסקי והשנתיים ועוד טיפה של בית הקליה בקריית המלאכה בתל אביב.
השנים הללו היו מלוות בעליות ומורדות , התפתחות ונסיגה ואז שוב התפתחות. רווחה רבה מהעסק הזה לא ידעתי , בעיקר כי איני מנהל גדול. איני איש עסקים ממולח ולא איש עסקים בכללי. סה"כ בנאדם שמאוד אוהב את המקצוע שגדל לתוכו.

לאחרונה נתגלעו חילוקי דעות קשים מאוד בתפיסה הכלכלית ובתפיסה הניהולית ביני לבין השותף דולב גולדברג. מכיוון שאיני מסוגל יותר להכיל את השוני הזה ומכיוון שאני מרגיש שהעסק עלה על שרטון בשל כך ומאחר שדולב הציע לקחת על עצמו את העסק, ומכיוון שאזלו כוחותי , אין ביכולותי הנפשיות והכלכליות, להמשיך לטפח את העסק הזה, החלטתי שאיני מסוגל או רוצה להמשיך את השותפות .
נושא הפירוק טרם הסתיים והדבר מסב לי צער עמוק מאין כמוהו, לכן המוערבות שלי נמוכה כל כך בתקופה האחרונה, אם בפורום ואם בשטח.
כמו כן החלטתי לקחת הפסקה חלקית לזמן מסויים, מתחום טכנאות המכונות, ולברור את המכונות בהן אני מטפל. נכון לכרגע מאחר ואת המעבדה בחלוצים אני נאלץ לקפל ולסגור, אין ביכולתי כרגע לקבל תיקוני מכונות.
כמו כן, מספר לקוחות השאירו מכונות לתיקון, אלו תוקנו אך מעולם לא באתם לדרוש את מכונתכם חזרה.
מי שרוצה, רק היום ומחר, לקנות את המכונות הללו: ויוי מי ווי(שתי מכונות) בריקולטה חיבור ישיר לפני שיפוץ ובריקולטה מיכל עצמאי וE61 חשמלי תקינה במצב כמו חדש, בזרה BZ1 ישנה תנור קלייה 1 ק"ג קופיפלאנט ארטקס במצב תקין ועובד, תנור קלייה 1 ק"ג טורפטורה רם אבגי (במחיר12000 ש"ח לא שקל פחות, אל תנסו אפילו להוריד במחיר, מעדיף אותו בתור רהיט ליופי בסלון בבית ולא למכור אותו כלל ) תקין ועובד נהדר, והמון המון חלקי חילוף חדשים ומשומשים לכל מיני מכונות... מוזמן לשלוח מסר דרך פייסבוק או פשוט להרים טלפון.
 

dimab

Member
תחזיק מעמד

היי אמיר.
צר לי לשמוע את הסיפור שסיפרת. להחזיק עסק זה לא דבר פשוט, ואתה הצלחת לבנות ולנהל מקום - כמה מקומות למעשה - שהסבו הנאה להאנשים רבים (אני בתוכם), ואני מקווה שגם לך רוב הזמן. זה בהחלט קשה להיפרד ממה שאהבת ובנית במו ידיך, אבל אני בטוח שסוף זה טומן בחובו גם התחלה חדשה, ומאחל לך למצוא אותה במהרה. ובשביל לקוחותיך לשעבר אני מקווה שגם התחלה זאת תהיה בתחום הקפה

אל יאוש והמון בהצחלה!
 

dudi4321

Member
ראיתי רק עכשיו. אמיר, אוהב אותך

זכיתי לראות אותך ב3 המקומות שהזכרת.
בהצלחה בהמשך.
 

arlto

New member
בהצלחה

מאוד חבל אך בהחלט מובן
מקווה שתדע לנצל את כישוריך בכל נתיב שתבחר
בהצלחה ושמור על קשר עם אוהבי הקפה !
 

shoki222

New member
מקווה שתתאושש מהדליחות שאתה בה עכשיו

ותחלוט לך בעתיד אספרסו חדש וטרי, זהב שחור עם קרמה סמיכה ועור נמר.

הייתי אצלך בקופילאב בסדנה, ענית לי כמה פעמים לטלפונים ויעצת לי היטב, הנחת אותי כיצד לתקן את האוסקר שלי ועל כך תודה!

יוסי
 

קוסטר

New member
אמיר קח עצמך בידים התעשת, אני יודע שיש שנים שמוכנים לעזור לך

 
למעלה