תרמוס יעודי לקפה

תרמוס יעודי לקפה

שלום לכולם

במסגרת קורס סטודיו(שנושאו הכנת קפה) בלימודי עיצוב תעשייתי, אני מעצב בין השאר תרמוס.

רציתי לשאול האם אתם מכירים תרמוסים מעניינים, ואולי אפילו תרמוס שמיועד במיוחד לקפה.

תודה

עמית

 

dudi4321

Member
יש כאן טעות טקטית

בפורום עוסקים בקפה שמוכן במכונת קפה. כלומר קפה שנטחן סמוך להכנה מפולים קלויים טריים. בהכנה ומייד לאחריה נוצרת בקפה קרמה והארומה משתחררת כניחוח. זאת מהות שתיית קפה אמיתי.
בתרמוס אתה הורג את הקפה למוות.
עדיף כבר לקנות אבקה או גרגרי "קפה" נמס בטעמים עם תוספת טעמים וריחות מלאכותיים ותוספת חומר מקציף ולמזוג מים רותחים לתערובת הזאת. בעעע
 
אינני רואה את זה כמוך

ראשית, אינך מחוייב בשום פנים ואופן לעזור לי אם אינך רוצה. תהא בטוח בזה.

שנית, מה שכתבת לא רשום ולא מצויין בשום מקום רשמי בפורום(ההודעה המנהלתית למשל). לאחר שזה נאמר, אוסיף שאני כן קורא בפורום מעת לעת ואכן קיבלתי הרושם שיש פה דעות מאוד נחרצות הרבה פעמים. עם חלקן אני אפילו מזדהה במידה די גבוהה(איכות הקפה של נספרסו למשל).

יחד עם זאת, התרשמתי שיש פה באוויר רמה גבוהה של עניין מעולם הקפה, כולל עיצוב בעולם הקפה, ואני עם תחושה(עדיין) שיש פה מי שיהיה לו עניין לתת יד בפרוייקט ששייך לעולם האקדמי של העיצוב.
מציין "אקדמי", משום שבאקדמיות לעיצוב לרוב חשים פחות מחוייבים לכוחות מקובלים(כבידה למשל) ומנסים לבדוק ולבחון מגוון רחב של אפשרויות.

באשר לדעתך על איכות הקפה מתרמוס, ככל הנראה הייתי מנסה גם אני לשתות אספרסו קצר איכותי ככל שהיד משגת, אך יש בעולמנו תרבות קפה ענפה שאינה אספרסו קצר.
במקרה שלי, אני עוסק בקפה שחור מבושל, שבמקרים די שכיחים יש גם תרבות שלמה של שימור החום שלו. בין תרמוס-כד של קפה שחור בחדר ההמתנה במוסך/בחומוסיה, ועד ארגז של חול חם ששומר על חומו של הקפה בתרבויות ערביות/טורקיות.


ובנימה אישית-תפוזית, אני כגולש בתפוז ובכמה פורומים שניהלתי בעבר, ניסיתי להגדיר עיסוקו של פורום במידה המינימלית ההיכרחית לשימור נושאו של הפורום. זאת על מנת לעודד מגוון דעות, הרגשה של דלת פתוחה ובעיקר רמת עניין גבוהה.


אשמח לקבל התייחסויות ענייניות להודעתי ממי שימצא שברצונו לעזור לי

תודה

עמית
 

Raffael

New member
לא, אתה חפראווי.

יש לו שאלה רלוונטית והתגובה שלך שבלונית, אגרסיבית ולא רלוונטית כמו שהיא לא נכונה. אתה לא קובע מהו קפה איכותי ואיך מכינים או שותים אותו. יש מספיק שיטות חליטה שלא מחייבות "מכונת קפה" או קרמה. גם איכותיות. אתה לא חייב להגיב או לעזור לו, אבל אל תעליב אותו ואל תשלח אותו החוצה עם "בעעע" מתנשא. גם ככה הפורום מת, אז לא צריך לבעוט בראש של הגוויה.
 

מיתר44

New member
תהייה לגבי מצבו של הפורום

מה קורה לו? בעבר הוא היה חי ולפעמים גם תוסס ומעניין.
מזמן לא ראיתי כאן את המנהל ושאר המומחים וחבל.
מקווה שזו לא שירת הברבור אלא תרדמת ״חורף״ של הדוב.
 

dudi4321

Member
הבנתי שהגלישה לפורומי תפוז

מעצבנת עד בלתי אפשרית בסמרטפונים. גם במחשב מעצבן אבל הרגילו אותנו לאט לאט להצטצמם. הפרסומות הצורחות מחרפנות, שטח הכתיבה בדף מצומצם. ועוד בעיות טכניות. גם שפניתי לתפוז בפורום משוב שלהם וענו לי שיטופל זה לא קרה.
המצב עגום. יש שותי קפה מקפסולות ומשום מה הם מתרבים. זה על חשבון קפה ארומטי טרי.
&nbsp
 

icecold7

New member
זה נכון, זה למעשה הופך את הפורום/ים לקליקה סגורה

סגורה לוותיקים ולכאלו שמאמינים ומכירים את הכללים והחוקים לטוב ולרע
&nbsp
אישית, אני משתדל אחת לשבוע, בעיקר בוויקנד לפקוד את תפוז פורומים על נושאיו השונים, בעיקר מכיוון שאין שום גמישות ובטח שאין מה לדבר על גלישה מסמארטפון בגלל הדברים שהוזכרו
 

dudi4321

Member
שנה את הנושא: "כלי למזיגת לימונדה מעוצב רטרו"


שמתאים לשמור את הקור גם בשבת קודש ללא הדלקת אש חלילה.
 
למעלה