נחישות יפאנית

yosik11

New member
נחישות יפאנית

אנשים בתחום מכירים את הרץ היפאני Yuki Kawauchi שמכונה
Citizen Runner. הבחור המדהים הזה, שמוזכר כמה פעמים בפורום, עובד כאדם רגיל מצד אחד ומגיע להישגים כמו ספורטאי מקצועי. הוא היגיע ראשון במרתון בוסטון האחרון ב-18.
נעבור כעת לצד השני. לא מזמן נערכה תחרות איש הברזל ה-40 בקונה שבהוואי. אתמקד כאן בפרט פיקנטי אחד: התבשרנו שיפאני בשם Hiromu Inada קטגוריה 85 סיים את התחרות שם. הוא לא סתם סיים אלא במסגרת הזמן המוקצב פחות מ-17 שעות וליתר דיוק 16:53:50. באחת הפעמים הקודמות הוא החמיץ את הזמן המקסימלי בשניות בודדות.
כידוע תחרות איש הברזל כוללת שלושה מקצים: שחייה, אופניים וריצת מרתון כאשר יש זמן מקסימלי לכ"א מהם הזמן המקסימלי לכולם יחד הינו 17 שעות.
ייתכן שהיו מעלימים עיין מהחריגה של 6 שניות, אבל ליפאני הדקדקן היה חשוב הפעם לבצע את התחרות כדת וכדין במסגרת הזמן המוקצב דרך אגב, זמנו במקצה המרתון היה 6:28:18. גם אם ניקח בחשבון שהמצב הגופני בשלב זה של הריצה אינו כמו שהוא בהתחלה, נראה עדיין שהישגו של אד ויטלוק ב-16 לקטגוריה 85 בטורונטו(סאב 4) עדיין מחזיק מעמד כמו שהחזיק בזמנו הישגו של בוב בימון בקפיצה לרוחק.
מה שרואים כאן את האופי היפאני שמאופיין בנחישות, חריצות, בהתמדה והצבת יעדים חדשים לכיבוש. תכונה זאת באה לידי ביטוי גם בתקופות אפ לות יותר. בזכות זה לדעתי מאמצע המאה ה-19 עד עכשיו יפאן התקדמה והפכה לאחת המעצמות הכלכלית עם תעשייה מתקדמת לא רק במזרח אסיה אלא בכל העולם.

קישור מצורף:
https://purpose2play.com/2018/10/16/85-hiromu-inada-becomes-oldest-person-finish-ironman/
 
למעלה