אורגזמה בו זמנית

אורגזמה בו זמנית

קורית רק בסרטים? רבות חושבות שכן, מעטות יודעות שלא.תמיד קיים סיכוי שזה יקרה גם לך. ולמה אני כותבת על זה כאן בפורום הנקה? אסוציאציה כזו- כי כל ימי חייו של יותם היונק היה לי חלום שיותם ירצה להגמל לפני שאני ארצה לגמול. לא העזתי לפנטז בחלומות הכי אופטימים ואידילים שזה פשוט יקרה יחד, בו זמנית. מזמן לא כתבתי כאן, וסביר להניח שרק הותיקות מאוד זוכרות אותי מימי פורום הנקה הישן ביואל. אבל חשבתי לשתף אתכם בסיום המתוק של תקופת ההנקה שלנו. מיונק פנטי שגר על הציצי של אמא חודשים רבים, וניזון מהנקה כמעט מלאה עד גיל 8-9 חודשים, יותם הפך לילדון עצמאי מלא ביטחון עצמי וגם ביטחון באמא. החודש, בגיל שנה ו- 8 חודשים הוא החליט להפרד סופית מהציצי של אמא. הוא יודע שאמא שם עבורו תמיד גם אם שדיה כבר לא ינטפו מהחלב המתוק שאוהב... וכנראה שצמד שדיים אלו כבר לא יכולים להתחרות בפלאי הטרקטור עם הכף שמתרוממת והמשאית שעושה ברררררר.... בקול חזק. ואמא נירית שעד זמן לא קצר לא יכלה לדמיין חיים ללא הנקה, לא יכלה לדמיין אמהות (Motherhood) ללא ערסול של תינוק בזרועותיה שמחייך חיוך רחב החושף פיטמה בפיו, לא יכלה לדמיין בוקר ללא "אמא, סיסי"... מרגישה שגם היא שבעה מהחלב, וגם היא מוכנה להתנתק מכורסת ההנקה. ולא כמו שדמיינתי, היום אני עומדת בנקודת הפרידה הזאת ללא דמעות וללא געגועים, מלאה בתחושת אהבה... מלאה בזכרונות של אהבה. אני זוכרת את ההתחלה הקשה עם הכאבים והפצעים והפיטמות המדממות- באהבה גדולה. אני זוכרת את השקילה הראשונה, השניה והשלישית... את התדהמה אל מול הפלא הזה שהתינוק השמנמן שלי מתפתח וגדל הודות לי, לגופי... אני זוכרת כל כאב, מחלה, בקיעת שיניים, חלום רע שנעלמו והפכו לשקט ורוגע עם החיבור של הגוף שלו לגוף שלי. אני זוכרת בעדנה את "אמא, ציצי, טעים" וה"תודה" שאמר לי בני בחיוך שובב כשקם וטיפת חלב קטנה זולגת בקצה שפתיו. והיום, יותם ממשיך לשבח את תוצרתי ("עוגת תפוחים טעימה"). והיום אני יודעת שהוא גדל לילדון מופלא שיודע להתגבר על כל כאב וקושי בדרכים בוגרות, בדרכים אחרות. גדל לו ילדון מתוק, חייכני, פיקח, עצמאי מלא בביטחון עצמי ובביטחון באמא, ילדון שכבר לא יונק, ילדון מאושר. וזה מספיק כדי להפוך גם את אמא שלו למאושרת. מאחלת לכולכן המשך הנקה מדהים, תהנו מהפלא, תהנו מהקסם. ומבטיחה לכן כשגם כשהתקופה הזאת תגמר יחכו לכן קסמים נוספים
 

Shellylove

New member
../images/Emo42.gifאיזו הודעה מקסימה

ממש עשית לי צמרמורת של התרגשות. אני חושבת שרבות פה היו מאחלות לעצמם גמילה כמו שלכם (גם אני, גם אני). נירית, אם יש לך זמן וחשק, מאחר ויש כאן הרבה שאלות בנושאי גמילה, תוכלי אולי לפרט קצת על התהליך שעבר עליכם, איך הגמילה נעשתה, כדי שנוכל ללמוד (או רק לקנא). איזה יופי לכם וכל הכבוד ליותם (כבר בגיל כזה אורגזמה בו-זמנית זה בהחלט מרשים).
 
וואלה לא יודעת מה לכתוב בתגובה ../images/Emo3.gif

יותם גמל אותי באופן כל כך טבעי והדרגתי. יותם ינק בשיטת המזנון הפתוח ללא הגבלה. בחודשים הראשונים הוא ינק כל הזמן. הוא היה מבלה שעות על הציצי, ותקופה מסוימת רק כך הוא יכול היה לישון במשך היום. עם התפתחותו המוטורית, העולם שמסביב החל לעניין אותו ולפתות אותו. אז הוא החל לפתוח רווחים גדולים יותר בין ההנקות ומשך ההנקות התקצר. יותם סרב למוצצים ולכל סוגי הבקבוקים ופשוט היה מכור לציצי. אני מניחה שלהנקה המוצלחת שלנו תרמה העובדה שנשארתי עימו בבית עד גיל 10 חודשים (כך שנחסכו ממני קשיי השאיבות וההאכלה מבקבוק). בגיל 10 חודשים חל מפנה חשוב. הוא "הוכנס" לבית תינוקות כשהמחשבה היתה על כניסה הדרגתית. אני נשארתי בבית עד גיל שנה במטרה להיות זמינה להנקות באמצע היום. אבל עם הכניסה לבית התינוקות חל שינוי דרסטי ויותם החל לאכול מוצקים בתאבון רב. בגיל זה הוא החל לינוק רק 3 פעמים ביום. בבוקר כשהתעורר, אחה"צ כשאספתי אותו מבית התינוקות ובערב לפני השינה. כעבור מספר חודשים, כשאספתי אותו מהגן, הוא העדיף להמשיך לשחק ולא לינוק וגם כשחזרנו הביתה לא ביקש השלמות. בתקופה הזאת, נקטתי בשיטה אם הוא לא דורש, אני לא מציעה. בגיל שנה ו- 7 חודשים כבר לא ביקש לינוק בלילה. הפעם, גם כששאלתי אותו אם הוא רוצה לינוק מהציצי, הוא או שהתעלם ממני או שהסתכל עלי ואמר לי "לואאאא" והמשיך לשחק עם הצעצועים שלו. חודש שלם ינק רק בבוקר. בגיל שנה ו- 8 חודשים החל להתעורר בבוקר, לרוץ למטבח ולצעוק vavav כוס (חלב בכוס). כשהגשתי לו את הכוס תמיד ביקש להוסיף פנימה צ´יריוס. הייתי עומדת המומה וחוזרת ושואלת "יותם, אתה בטוח שאתה לא רוצה חלב מהציצי" והוא תמיד היה עונה אותה התשובה "לואאאא, vavav צ´יריוס". מסר חד וברור, לא? אני לא יודעת אם אפשר ללמוד מסיפור הגמילה שלנו. אני כן יודעת שהגישה שלי ושל אישי מאוד "עובדת" עם יותם. יותם לא היה תינוק קל ופרט להנקה האובססיבית היו ליותם אובססיות נוספות. כולן נעלמו!! אני ובעלי, למרות הקושי שבכך, האמנו שאם נספק ליותם את צרכיו/רצונותיו/בקשותיו כשאלו ימומשו הוא יפסיק לבקש. מתוך ההתנסות שלו עימנו הוא הבין שאנו תמיד בנמצא מוכנים למלא כל בקשה, והוא פשוט הפסיק לבחון ולנסות אותנו. לא כולם יסכימו עם הגישה הזו אבל זו הגישה שהכי מתאימה לי, לבעלי וליותם. אני מאמינה שפרט להתבגרות ולהבשלה, יותם הפך לילד המקסים שהוא היום הודות לגישה הזו: הנקה ללא גבולות, טיולים על הידיים ללא גבולות, בילויים משפחתיים בהרכב מלא בלבד (אבא+אמא+יותם)- כל אלה תרמו להפיכתו של יותם מתינוק עם טמפרמנט קשה, צווחן וחסר שקט שחייב להיות תלוי על אבא או אמא כל היום ורק תוך כדי כך שהם הולכים בין חדרי הבית (אסור לשבת או לעמוד במקום אחד) לילדון רגוע, נינוח, עצמאי, מלא ביטחון שקל לו להפרד ל- 8 שעות גן ביום. הצלחת ההנקה שלנו והגמילה הכל כך מתוקה נובעת לדעתי מכך שכולנו (אבא+אמא+יותם) נהנינו מאותה גישה, מאותה תפיסת חיים. אורח החיים שהיא "הכתיבה" לנו התאים לכולנו ובנה אותנו כמשפחה.
אז, עם כל האורך הזה, הצלחתי לענות לך?
 

Shellylove

New member
ענית לי בהחלט

ומה אני אגיד לך? הסיפור שלכם נראה לי הדוגמא של הגמילה המושלמת, בהחלט אות ומופת. את בהחלט יכולה לתת קרדיט ליותם בעניין כי אני מכירה הרבה יונקים שכבר חודשים ארוכים יונקים הנקות ספורות ביום (שלי למשל), אבל בשלב זה לא מוותרים על הציצי. טוב, נראה אותך בהנקה הבאה, לא?
 

okiri

New member
ממש מרגש! הלוואי שגם אני אחזיק מעמד

כל כך הרבה זמן. יש לי המון נקודות שבירה ויונתן שלי יהיה בסך הכל בן חצי שנה בעוד 3 ימים...
 
העברת בי צמרמורת. והחזרת אותי

שנתיים אחורה לגמילה של עידו. גם אני עברתי את זה עם עידו, גמילה משותפת, בגיל שנתיים וחודשיים. איזה יופי!
 

tonti

New member
וואו, איזה יופי../images/Emo142.gif

פשוט מקסים, נירית. הלוואי שנגיע לזה גם אנחנו.
 
תודות רבות

איזו הודעה מרגשת. ממש הצטמררתי. הלואי על כולנו כזאת גמילה מתוקה כחלב אם. עשית לי את הבוקר.
 

לאה_מ

New member
איזה יופי לשניכם... ../images/Emo13.gif

תמשיכו להנות זה מזה ומהקסם ששורה על שניכם
 
הודעה כ"כ מרגשת,

אני זוכרת את החוויות האלה שאת מתארת, וזה כ"כ משמח לקרוא שזה נגמר לכם ככה. מאחלת לך וליותם שזה ימשיך - שתמשיך ההנאה והאושר שלך מיותם ומהאמהות!
 
../images/Emo39.gif../images/Emo39.gifמזל טוב../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif

מזל טוב לרגל התרחבות המשפחה וההשתבחות
מאחלת לכם הרבה אושר, אהבה, בריאות, נחת, הנאה, כוחות ושעות שינה.
 

Almost me

New member
וואו, איזה כיף

לשמוע על כל "מחלות הילדות" שעוברות עלינו ולדעת שהן נגמרות באחת בלי הרבה סבל וכאבי לב. לדעת שאת יותם שלך את הכנת הכי טוב שאפשר לעולם (צריך תמיד לדעת לקבל ולדעת להרפות) בהצלחה
 
איזה יופי של הודעה!

אני כל-כך שמחה בשבילכם! גם לי היה אותו חלום: שעידן יגמל בעצמו, והוא לא כל-כך התגשם. על החלום שזה יקרה כמו אורגזמה בו-זמנית אפילו לא העזתי לפנטז. גם אני אשמח לשמוע קצת יותר פרטים על איך בדיוק יותם נגמל. ועוד "גם" אחד: גם אני חווה קסמים נוספים של פוסט-הנקה. לא שזו סיבה לגמול, אבל זו בהחלט סיבה להיות אופטימים כשחושבים קדימה. נשיקה גדולה ליותם.
 
פרטים בהודעתי למעלה ל shellylove

ו
גדולה לעידן. אני עוקבת אחריו בכל הפורומים הנכונים
גם אם לא תמיד מגיבה.
 
איזה יופי לכם!

אני מקווה שגם לנו זה יהיה כל כך פשוט ושכולנו נרצה להגמל ביחד (יש למה לקוות...)
 
למעלה