שאיבות ומשאבות

slkw

New member
אשמח לקבל המלצות בנושא שאיבה

התינוק שלי בן 3 שבועות, הרופא המליץ לי לשאוב פעם ביום על מנת שזה יאפשר לי שמישהוא אחר יאכיל אותו ולץץ לי קצת זמן איכות. רציתי לשאול האם מישהיא כאן עושה אץ זה ובאיזה גיל התחלתם, כמו כן האם הקפדתם שמישהוא אחר יאכיל את התינוק מהבקבוק השאוב ? ההתלבטות הנוספת היא לגבי המשאבה , בין ידנית לחשמלית אשמח לשמוע המלצות (המחיר לא מהווה שיקול)
 
../images/Emo41.gifצריכה עזרה

סליחה מראש על חוסר השרשור הפעם, אבל אני נבלעת בשרשורים וצריכה את התייחסותכן הדחופה. ביתי בת 7 חודשים יונקת מלא+מוצקים. אני נמצאת איתה עד הצהריים-עד אז היא יונקת ואוכלת פירות לא.בוקר. בצהריים הבעלול מחליף אותי ואני אמורה להשאיר לו מנת חלב שאוב וא. צהריים מוצקים. הבעיה היא שאני ממש לא מצליחה לאחרונה לשאוב כמות שעולה על 50 מ"ג, וגם זה די בסבל..(משאבת מיני אלק' של מדלה, אני שואבת איתה כ 3 חודשים) אני מרגישה כי כמות החלב הולכת ומתמעטת לי, לא רוצה להוסיף תמ"ל..אבל יש לי רגשות אשם כשאני חוזרת הביתה בערב והקטנה בוכה...הבעלול מקבל את פניי באמירות כגון "את ממש חסרת אחריות שהשארת כל כך מעט חלב שאוב.." והאמת-צודק. )-: מנסה למצא פתרונות למנה נוספת (היא מסרבת לארוחת פירות נוספת) כשאני לא נמצאת.. האם יש לכן הצעה? חשבתי על מיץ פירות , כמו תפוחים טריים? או שילוב כלשהוא על בסיס מים. האם זה רצוי, לא ראיתי כאן שמישהי נותנת.. דייסה, הבנתי שלא מומלץ....אולי שקדיה מהולה במים?... אני על סף ייאוש, כבר קניתי סימילאק ליתר ביטחון, אחרי שהצלחתי לשאוב 40 מ"ג היום בבוקר.. בבקשה עזרתכן.... 22
 
הרופא שלך חסר אחריות ../images/Emo10.gif

אם אין צורך לשאוב פעם ביום, רצוי שלא לעשות את זה עד שהתינוק בן 6 שבועות, כדי שמשק החלב שלך יתייצב עד אז
. זה רופא משפחה? רופא ילדים? לא תמיד חייבים לשאוב לתינוקות, אפשר גם להרדימם ולקחת אותם לטיול אחרי שסיימת להניק וכך מתפנה לך זמן לעצמך.
 

bluehorizon

New member
אולי משהו לא בסדר במשאבה?

הדבר הראשון שהייתי עושה זה להוסיף שאיבות, לוודא שהמשאבה בסדר ולשקול מעבר למשאבה יותר רצינית. אנחנו התחלנו עכשיו דיסת קוואקר. לא אינסטנט לתינוקות אלא כזו שאני מבשלת בעצמי על בסיס מים ואז מוהלת בחלבם וממתיקה עם פירות. נרשמה התלהבות.
 

debby12

New member
מנהל
המיני אלקטריק ידועה כבעלת אורך

חיים מוגבל - ואחרי 3 חודשים הגיוני שהתעלף לה כבר המנוע. אני הייתי מחליפה משאבה וגם כמובן מוסיפה עוד שאיבה במהלך היום.
 
באמת? 3 חדשים.....

לא מזמן נכתב שהיא שורדת בממוצע 100 שאיבות.........שבחישוב גס לא הגעתי לכך, אך 3 חודשים... ממש לא משתלמת המיני הזו. האם הספקטרה מומלצת יותר?.....
 

orlywe

New member
לי יש ספקטרה

ספקטרה 2 שכבר עברה 2 שואבות לפני. שאבתי מזדמן, ועכשיו מאפריל לפחות פעם ביום. המשאבה עובדת מצויין.
 
לא חושבת שכדאי להתחיל עם מיצים

גם לא טבעיים. בכל מקרה, זה לא מחליף הנקה וגם לא ארוחת מוצקים. היא לא אוכלת את המוצקים עם בעלך? למשך כמה שעות את נעדרת כל יום? דיסה או שקדיה מהולה מהווים ארוחת מוצקים - אפשר לנסות את זה. האם את שותה מספיק? לפעמים מחסור בשתיה יוצר קושי בשאיבות. מצטרפת גם להמלצה לבדוק את יעילות המשאבה, יכול להיות ששם הבעיה (האם בעבר שאבת יותר?) ולגבי השרשור וההיבלעות - הדרך לא להיבלע היא לכתוב את הודעתך כתגובה להודעה הראשית (ולא להודעה האחרונה של השרשור) ולהשתמש בהרבה אייקונים בולטים בכותרת. לפתוח הודעה חדשה פשוט יוצר לנו, המנהלות, עוד עבודה. אם כל אחת תפתח הודעה חדשה בגלל שהיא נבלעת בשרשורים אחרים, אף אחת לא תשרשר...
 
תשובה..(לא רק יעל)

היא אוכלת ארוחת מוצקים אחת עם בעלי (א.צהריים -ירקות עם עוף/הודו מרוסקים יחדיו, היא אוכלת בין 5-10 כפיות קטנות שלה). אני נעדרת כל יום למקסימום 6 שעות אחה"צ, אני מניקה אותה לפני שאני יוצאת שעתיים אח"כ היא מקבלת מוצקים ולרוב שעה אחרי היא כבר רוצה חלב, ואז היא אמורה לקבל חלב שאוב שיספיק לה למספר שעות.. בעבר הצלחתי לשאוב 100-120 מ"ג בכל שאיבה ללא שום בעיה.. איך אוכל לבדוק את יעילות המשאבה? כוונתך לקנות משאבה חדשה?.. ואכן אני לא שותה מספיק, אבל לא חשבתי שזה מה שעושה את ההבדל הדרמטי, אשים לב, תודה. בנוגע למדיניות השרשורים, אני מצטערת שזה גרם וגורם לעבודה נוספת וזה אכן לא הוגן, אני נוהגת לשרשר ומבינה את החשיבות... גם כשאני משרשרת להודעה הראשית, השרשורים ארוכים ותוך זמן קצר ההודעה נעלמת, עם תגובה אחת בממוצע, ואני נאלצת להקפיצה. וגם זה בסדר, לטובת הסדר הטוב.... רק שלפעמים, כמו היום...אני מרגישה שזה דחוף ובוער לי ולכן חרגתי.. תודה על תגובתך..
 
השתיה מאוד עוזרת ../images/Emo45.gif

בתקופה הקצרה ששאבתי מנה אחת ביום (אני אישית מעולם לא הייתי "גאוות הרפת"
), הקפדתי לשתות הרבה עד שעות הצהריים, ושמתי לב להבדל כאשר לא הקפדתי על כך. לבדוק את המנוע של המשאבה את יכולה במשרדי היבואן (הם יושבים בהרצליה, יש את הטלפון שלהם בשאלות הנפוצות של הפורום ובמאמרים).
 

אם פי 3

New member
תינוקת בת 7 ח', שעדיין המוצקים

הם רק חלק קטן מתזונתה, זו באמת בעייה להשאיר במשך 6 שעות ללא חלב (50 מ"ל זו לא מנת אוכל). אם היא עצמה היתה בוחרת לחכות לך, אז זה היה בסדר גמור, אבל מכיוון שהיא מראה סימני רעב, אז זה לא מספיק. אם כל טריקי השאיבה לא עוזרים (שתייה מרובה, שאיבה במקביל להנקה, בדיקת המשאבה (החלק הלבן הוא המועד לבעיות, ואם את שואבת על סוללות - נסי להחליפן או לשאוב על חשמל), לשאוב עם תמונה או בגד של התינוקת, דמיון מודרך (לדמיין המון חלב יוצא, בעיניים עצומות), הרבה החלפות צדדים כולל שאיבה "על ריק") - הייתי נותנת תמ"ל. הכי חשוב שהתינוקת תקבל אוכל, וארוחה אחת ביום של תמ"ל, בגיל הזה, זה לא נורא - היא ממילא כבר מקבלת מוצקים ואוכל שאינו חלב אם.
 

אפרת_ח

New member
מה יקרה אם לא תתני פירות בבוקר

אולי אז היא תסכים לאכול אצל אבא פירות. מבחינת מוצקים בגיל 7 חודשים אפשר לתת בשר או קטניות יחד עם הירקות, שזה יותר מזין. ואם לא, אז נותנים מטרנה בתור מוצקים
 
היא אוכלת בבוקר פירות איתי

ובצהריים ירקות עם עוף/הודו עם בעלי, רק שנשארות כמה שעות עד שאני חוזרת מהעבודה..שם הבעיה. אני מנסה להשאיר חלב שאוב......הולך לי חלש לאחרונה. ולגבי ארוחת פירות נוספת אחרי ארוחת הצהריים(לאחר שעתיים שלוש) היא מסרבת לו..
 

אפרת_ח

New member
התכוונתי שאת *לא* תתני פירות

אני יודעת שנהוג לתת את הפירות בבוקר, אבל אין לזה סיבה מיוחדת.
 

ציפיק2

New member
תחליף חלב אם

באמת זה לא כל כך הוגן להשאיר את העל והילדה בלי מספיק אוכל היום שהיא אוכלת מוצקים, תסתכלי על התחליף כעוד ארוחת מוצקים, או אפילו כתרופה שחייבים לקחת נראה לי קצת מוגזם שעדיף לך שהיא תהיה רעבה מאשר תקבל תחליף אמנם זה לא מלהיב לתת תחליף אבל בגיל הזה לא נורא מתי את שואבת, בשעה שאת לא בבית? תנסי לשאוב מיד אחרי ההנקה הראשונה של הבוקר, וגם את את במקרה ערה בסביבות 1-2 בלילה אז יש הרבה חלב אולי זה יעזור בנוסף תקחי קפסולות חילבה כמה ימים אולי זה גם יעזור עד שיסתדרו לך הענינם תתני לה תחליף .
 

r e d f i s h

New member
זה כ"כ מכעיס אותי לקרוא את מה שכתבת

אני לא מבינה אותך בכלל! את מעדיפה לא לתת תחליף אבל לתת לה להיות רעבה?! באמת! אני מניקה 10 חודשים ומעולם לא השארתי את המטפלת/בעל ללא אוכל מתאים. אם את לא מצליחה לשאוב אז תתני תחליף. זה ממש ברור לכל מי שקורא כאן את מה שכתבת. אני במקום בעלך לא הייתי מסכימה בשום צורה שתעזבי ללא אוכל הולם לבת שלך. תפתרי את הבעיה לא על חשבון הבת שלך!!!!!!!
 

אפרת_ח

New member
למרבה הצער

שמענו רק השבוע גם על יועצת הנקה אחת לפחות שאומרת את אותה שטות. מדובר על סולם ערכים: הם יותר פוחדים מסרבנות-בקבוק מאשר מהרס ההנקה (ובמקרה של היועצת אולי מדובר על קונספירציה, כמו הפנצ'ר-מאכער שמפזר מסמרים על הכביש
)
 
למעלה