המלצות על רופאים תומכי הנקה

אם פי 3

New member
ד"ר דב הורניק, כללית, זבולון

האמת - אין לי כל כך מושג מה היחס שלו להנקה, אבל הוא פשוט רופא מצוין, נחמד, מסביר, מקצועי (ויש לי למה להשוות), לא דוחף תרופות ובדיקות מיותרות אבל גם לא מזניח, מכבד בחירות הוריות גם אם הן שונות מדעתו ובכלל מכבד את ההורים ואת האינטילגנציה שלהם (הסביר את האפשרויות והניח לנו לבחור בין שתי גישות) - ואפילו הסתגל במהירות לעובדה שלבני לא היה מספר זהות בבדיקה הראשונה, למרות שזה התינוק הראשון שהוא בדק שנולד בבית. רק מילים טובות יש לי עליו. עוד לפני שידעתי שאלד בבית, ידעתי שהוא יבדוק את התינוק שלי ביציאה מבי"ח (כי בעקבות פאשלה עם הבכור, אני לא סומכת עליהם).
 

nishnash

New member
../images/Emo45.gifדר' הורניק, ובואתה מרפאה בקריות

גם מנהל המרפאה - דר' חנן בבילסקי רופא מצוין (אם כי לא יצא לי לבחון את היחס שלו להנקה)
 
דר' ויסבלך איבנה ירושלים

חמתי והרופאה הכי טובה - "אין כמו חלב שלא אמא הכי טוב בעולם..."
 

אשכר ש

New member
ד"ר גרי רובינסון- כללית, ת"א.

אני לא ממש יודעת אם הוא תומך נלהב, אבל אני יודעת שהוא לא נגד (תודה רבה...). יצא לי לבקר אצלו פעמיים ותמיד שמח לשמוע שאני מניקה (גם בגיל "מתקדם" של 8 חודשים). וחוץ מזה הוא מאוד נחמד.
 

א אוהל

New member
הוא גם רופא התפתחותי

ומנסיוני האישי איתו, בגיל שנתיים הוא חושב שזה כבר מוגזם להניק וגם שחייבים כבר לשלוח לגן...
 

mich12345

New member
ד"ר קלינגר, קופ"ח כללית ברמת אביב

רופאת ילדים מבוגרת ומנוסה, לא דוחפת להנקה אבל אמרה לנו רק דברים טובים בכל פעם ששמעה שהפשוש יונק מלא. בכל מה שנתקלנו בדרך (מערכת חיסונית ומחלות, כניסה לגן, דלקות אוזניים, אלרגיות) ציינה שההנקה מועילה ומלבד עניין ההנקה - מאוד מאוד מנוסה ולטעמי משרה ביטחון, ומאוד נחמדה לפשוש בכל פעם שאנחנו באים
 
ד"ר פרנקו שמואל ממכבי מקבל בכ"ס

לא בטוחה שהוא מקבל חולים חדשים, הוא בעד הנקה ומבסוט מזה, נגד כל האנטיביוטיקות למינהן, ודוגל גם בשיטות סבתא, חלב עיזים, שמן עם שן שום לאוזנים ועוד ועוד.
 

a y a l u l a

New member
ד"ר איילת נבט "כללית" במודיעין

צעירה ומקסימה. ותמיד שהדר בוכה היא אומרת לו שיש לו מזל שיש ציצי אח"כ...
 

T noki

New member
ד"ר מוניקה קראוס במרפאת בונן, חיפה

רופאת ילדים של האחין שלי. מקסימה ומקצועית ומאד מעודדת הנקה, לא מתרגשת מחריגות משקל לכאן או לכאן (האחין שלי עבר כבר מזמן את האחוזון ה-95% עם הנקה בלבד
היא לא התרגשה).
 
איזה קטע - אותי היא הרגיעה בטלפון

אמא שלי שאלה אותה כמה שאלות בשבילי, לא זוכרת בדיוק מה אבל היא מאד הרגיעה אותנו. היא מכרה של אמא שלי ושמחה לשמוע ששירה ורוני יונקות.
 

jif

New member
ד"ר לודמילה נייבלט-מאוחדת

מקבלת באלעד, ראש העין, רמת השרון ואולי גם פ"ת. כתבתי עליה פה רבות ועל המלצותיה המצויינות ועל תמיכתה בהנקה.
 

מה שטוב

New member
ד"ר ישראל קיסר, מאוחדת פ"ת

לא היו לנו בעיות, אבל הרושם שלי היה שמלבד ההנקה, הוא מעריך ומכבד כל מיני דברים 'טבעיים' (כמו הומאופטיה). וסתם, איש מקסים, ורופא מצויין (אם כי קצת פולני בענייני משקל).
 

א אוהל

New member
ד"ר בנימין טסלר

מקבל במרכז לבריאות האשה של הכללית ליד הקריון (צפונית לחיפה). תומך בהנקה עד גיל שנה, אבל נעים הליכות גם לאשה שמניקה יותר מזה
ד"ר קרלוס רוזנברג - מקבל מהכללית במרכז בריאות האשה שילה בר"ג וממכבי ברמת אביב ליד הקניון. רופא באורינטציה מאוד טבעית (מיילד בבית או לפחות מתכנן ליילד בבית, לא יודעת איפה זה עומד). צריך להתרגל אליו.
 
למעלה