המלצות על רופאים תומכי הנקה

א אוהל

New member
ד"ר חנה גסטר-ויצמן

וד"ר אלחנן ברוקהיימר (הוא גם קרדיולוג ילדים בשניידר והבנתי שהוא מהמובילים בארץ התחום). מקבלים מהכללית + מכבי במרפאה עצמאית בקניון פסגת זכרון בזכרון יעקב.
 
ד"ר זהר שלו

מקבלת במכבי, עובדת במחלקת ילדים בבי"ח הלל יפה ופתחה מרפאה פרטית בגן שמואל בשם "טיפה אחרת", אלטרנטיבה אחרת לטיפת חלב (הארכאית).
 

debby12

New member
מנהל
הוא מקבל גם מבוטחי מאוחדת

ורוצה לציין לטובה שהוא גם פרו-שאיבה ורגיש. כשבאנו אליו עם בילבי זמן קצר אחרי הפגיה הוא התעניין מה היא אוכלת (חלב שאוב בלבד) -היה מאוד חיובי: "איזה יופי. הכי טוב שיש וכו'". הוא לא ניג'ס "למה לא מהציצי?" [כנראה הניח שיש סיבה טובה שלא] וגם לא אמר "טוב די היא כבר לא פגית בשביל מה לך השטויות האלה". חוץ מזה הוא נחמד ומקבל את המטופלים במשפט הברכה "שלום חמודים"
 

She Dolphin

New member
גם אני מחבבת את ה"שלום חמודים" ../images/Emo13.gif

שלו. הוא אכן מפרגן ומחמיא גם על הנקות ארוכות טווח. ואוסיף גם שהוא מומחה במחלות זיהומיות. בעבר הוא אמר לי שמהסטטיסטיקות שלו במרפאה יונקים בריאים יותר ממתומ"לים ולכן הוא מאוד תומך בהנקה. אבל מודה שלא בדקתי את מידת הידע שלו לעומק, כי למזלנו לא נזקקנו לכך
 

יונתנה

New member
../images/Emo45.gif "שלום חמודים" ../images/Emo6.gif

גם אני תמיד שמעתי ממנו "הכי טוב" כשנשאלתי מה אוכל התינוק. אין לי מושג מה דעתו על הנקה למרחקים ארוכים כי בינתיים החלפנו רופא.
 

jif

New member
ד"ר לוי הוא דרום אמריקאי הוא משהו?

בחור צעיר? מעניין אם זה הוא, כי הוא מקבל אצלנו,אבל מאוד ממעט לשוחח מעבר למה שצריך.
 

debby12

New member
מנהל
לא - הוא נשמע צבר לגמרי בלי שום

מבטא, ולא מאוד צעיר (נראה לי בסוף שנות הארבעים). אגב הוא רגוע ולא ממהר לשלוח לבדיקות וכאלה אם הוא לא חושב שיש בעיה. לי זה מאוד התאים בגישה - אבל בעלי שהיסטרי הרבה יותר ממני טען שגישתו מזלזלת בשל כך
 
מכירה אותה - איך היא תומכת?

ברצינות היינו אצלה והיא ידעה שירדן עוד יונק וממש לא טרחה לומר כלום לא לטוב ולא לרע
 

rnati

New member
היו לה כמה הערות בכמה הזדמנויות

למשל, כשנסענו להודו התלבטנו איתה על חיסונים (שהם מעבר למה שנותנים בשוטף) והיא אמרה שאם אני מחוסנת והילדה עוד יונקת היא ממש לא רואה סיבה לדחוף לה לגוף דברים כל כך קשים כמו חיסון לדלקת קרום המוח ועוד כמה. ובאופן כללי היא בעד דברים טבעיים כמו החלמה ע"י מנוחה בבית ולא דוחפת תרופות אלא אם כן ממש צריך (האמת, אני לא זוכרת פעם אחת שהיא חשבה שצריך תרופה), היא שולחת אותי לבתי טבע לקנות פרחי קמומיל ודברים כאלו בתור פתרון (שעובד)...
 
ד"ר רוברטה קולטון במודיעין

רופאה מקסימה ויסודית שעבדה בעבר עם ד"ר צימרמן. מקבלת במרפאה שלה את מבוטחי מכבי ומאוחדת.
 
באר שבע - דר' נורה שטרן

מקבלת בסניף נווה זאב של מכבי. מעודדת הנקה ובנוסף פתוחה לקבל ליווי של רפואה משלימה.
 

מאמינקה

New member
ד"ר אלה אושרובסקי - מאוחדת מודיעין

למיטב ידיעתי הרופאה עם התור הכי ארוך אצלנו... אשת מקצוע מדהימה, נשמה טובה ומאד בעד הנקה. גם במעקב משקל אצלה בתק"ת מעולם לא שמעתי "תמ"ל".
 
למעלה