הופ הורים

מיטל 261

New member
סקר כמה אתן נעזרות באמא שלכן |סביון

מעניין אותי לדעת כמה אני נורמלית בזה שאני כל כך צריכה את אמא שלי לעזרה לא רק בבית אלה גם רגשית וחברתית. אני משתעממת בבית ורק היא מצילה אותי אלא שעכשיו היא נסעה לטיול לשלושה שבועות!!!!! הצילו
 

petit choux

New member
מאד מבינה אותך

בילד הראשון לא קיבלתי עזרה מאף אחד וגם לא כל כך ביקשתי וממש היה לי קשה גם נפשית וגם פיזית הפעם אמא שלי הייתה באה אליי כמעט שבוע שלם במשך 3 חודשים וגם לפני שחזרתי לעבודה היא באה להיות איתי ועכשיו שאני בעבודה אנחנו ממש מתגעגעות לימים האלו. פחדתי כל כך לשקוע בדיכאון מלהיות לבד בבית וכו' שהייתי צריכה אותה המון. אבל תנסי למצוא לעצמך תעסוקות כמו לסדר ארונות ללכת לקניון לעשות כל מנה דברים שלא הגעת אליהם קודם ובטוח שיש לך חברה טובה שאת יכולה לדבר איתה כשמשעמם לך אפילו בטלפון או שכינה שלא עובדת , אולי אמא בגן שעשועים. בהצלחה
 

נעיתה

New member
צריכה קצת עזרה../images/Emo92.gif

דורוני כמעט בן שלושה חודשיים. יונק הנקה מלאה. אנחנו מתגוריים בארצות הברית ולפני שלושה ימים חזרנו מביקור בארץ מאז סיוט!!! הוא רגיל לעשות 7 פעמיים ביום קקי ללא בעייה... ועכשיו... זה פשוט נהייה סיוט. הוא הולך לישון ב11 אחרי מקלחת וארוחה וקם כל שעה בצעקות והתפתלויות.. אין לי ספק שזה גזים אבל אני לא מצליחה להקל עליו. ב5 בבוקר הוא עושה קקי ירוק(זה נורמלי?) ואז נרגע אוכל משחק קצת ונכנס שוב לשינה עמוקה ורגועה. אחרי החיסון של גיל חודשיים היו 24 שעות כאלה עכשיו זה כבר יותר מ4 ימים.... איו לו חום, והוא לא מצונן אבל צבע הקקי מטריד אותי.יכול להיות שזה סוג של עצירות?(בכל הספרים כתוב שתינוק יונק אינו סובל מעצירות אבל זה כך נראה) כמה שכבות אתן שמות בבית לילד בגיל הזה?(הבית מחומם טוב חימום ריצפתי 24שעות ביממה)
 

Shellylove

New member
ברוכה הבאה

נהוג לשאול שאלות כאלו אצלנו בשרשור של שאלות הוריות כללית (כמו זה). את מוזמנת לקרוא את מאמר ההנחיות שלנו (קישור למעלה בדף).
 

nuritta

New member
הברזל עושה ליפתי עצירות..../images/Emo178.gif

שמעתי שברזל טבעי מונע את תופעות הלואי..או שזה סממן של ההתחלה... האם כדאי לנסות עוד כמה פעמים.. אולי פחות טיפות?..אולי יום כן יום לא? או שפשוט לעבור לטבעי? ואם כן איזה סוג??? תודה מראש - פרטים טכניים היא בת חצי שנה יונקת עם תוספות תמ"ל והתחילה גם ירקות עכשיו
 

מאמינקה

New member
ברזל עושה כלמיני

כתבת את מה שמקובל לעשות, למרות שיש לציין שההצלחה אינה מובטחת. גם במינון הנמוך וגם בברזל הטבעי יש ברזל... כללית אפשר להפסיק לימים ספורים, לראות שנרגע ולהתחיל בהדרגה. ברזל טבעי יש של פרו-נס או הדס.
 

מיטל 261

New member
שאלות שהורים שואלים

שאלה ברזל בבקשה: כמה מכן לא נותנות ברזל לילדים? אני חוששת מעצירות שגם ככה קיימת, ויודעת שהתינוק אמור לקבל הכל בהנקה גם ככה ופעם לא נתנו ברזל והכל היה בסדר. מה דעתכן?
 

אמאבולי

New member
סרבנית טיפות ברזל../images/Emo184.gif

לבולי ג'וניור התגלתה אנמיה. הבעיה שהיא מסרבת לקבל את הטיפות של הברזל, וגם סירופ בכפית יורקת לי בפרצוף. אפשר לשים את זה בתוך כוס מים? יש משהו שאני יכולה לאכול שיעבור בחלב שלי ויחסוך את לקיחת הטיפות?
 
בת כמה בולי?

אי אפשר ליטול ברזל ולהעלות את ריכוזו בחלב. היא צריכה ליטול את הברזל בעצמה. אני שואלת בת כמה היא כדי לראות מה אפשר להציע לך לתת לה לאכול, שעשיר בברזל, ואולי לערבב בתוכו את הטיפות... מה כתוב על האריזה? צריכות להיות שם הוראות לגבי ערבוב.
 

תּמר

New member
לא כדאי בכוס מים

אפשר לערבב בכפית עם אוכל (לא חלב או סותר חומצה אחר). בכוס זה עלול ללכת לאיבוד. בת כמה היא?
 

tonti

New member
../images/Emo12.gifממתי היא אנמית?

ולמה לא מספרים לי שומדבר בבית הזה?
אולי תתחילי לתת לה אבוקדו למרות שאת שונאת? לוידת מה לומר. אולי יש טיפות יותר טעימות? אולי במזרק מהול במשהו?
 

אמאבולי

New member
מאז שעשיתי ספירת דם בטיפתחלב

ורק לידיעתך: גם היא שונאת אבוקדו
כמובן שניסיתי יש לה 10.4, זה נורא? לא משנה באיזו צורה זה נכנס- זה יוצא תמיד ביריקה בפרצוף
!
 
זה לא נורא, זה גבולי.

10.4 אצל מבוגרים נחשב נמוך. אצל ילדים בגיל הזה טווח המינימום הוא 10.5. את נותנת לה בשר בקר? מה עם הודו נקבה? הבנתי שאבוקדו לא... מה עם קטניות - בעיקר עדשים? אצלי הילדות מעוטות הברזל טרפו את זה (עדשים מבושלים עם בצל מטוגן ותיבול טעים של אבא). אם היא מוכנה סלט, תני לה ירקות ירוקים עליים כהים. כמה יותר כהים - יותר ברזל. תרד כבר אמרנו? אם יש בארץ, אוכמניות טריות מלאות ברזל (פה יש המון אבל זה לא חוכמה
) וגם טעים לאללה ובטח יקר
אגב, יש ויטמינים לילדים בצורת דובוני גומי או סוכריות מציצה, וחלקם מכילים ברזל. יכול להיות שהיא תסכים לאכול את זה?
 

מאמינקה

New member
את בטוחה?

אצלנו עם 10.6 רופאת הילדים פסקה שנמוך וצריך תוסף. וגמצלנו לא נכנס אבוקדו... אפילו כשבעלי שאוהב אבוקדו מצמץ בשפתיו והדגים הנאה מלאה, זה לא שכנע בשום כלום.
 

מאמינקה

New member
../images/Emo18.gif דובוני גומי וסוכריות מציצה

בגיל שנה וחודשיים - מאד מסוכן. רק עכשיו שמנתי לב לקשר בין המוצר שהזכרת והגיל ששאלו.
 
למעלה