מגיחה לביקור כדי לבקש המלצה למוהל

מגיחה לביקור כדי לבקש המלצה למוהל

חברה שילדה ביקשה שאמצא לה מוהל. היא קיבלה המלצה על מישהו אבל הוא דורש 2000 שקל וזה נראה לה מוגזם. גם לי. למוהל שלנו נתנו אלף והוא לא דרש כלום-אמר לנו לתת כראות עיננו. הבעיה היא שהברית של מתן הייתה בירושלים ולמרות שהיינו מאד מרוצים ואנחנו ממליצים עליו-אין מצב שהוא יבוא לברית במרכז. יש לו בד"כ איזה 3-4 בריתות ביום... בקיצור-מקוה שזה בסדר-גימלית- אני זקוקה להמלצה על מוהל טוב ולא תאב בצע. שמות+המלצות של מוהלים באזור ר"ג-פ"ת והכי רחוק-כ"ס יתקבלו בתודה ובברכה. לילה טוב. אני.
 

hillawr

New member
מוהל

אצלנו מל את הגוזל מוהל מבני ברק בשם רוטרמן, היה מעולה, הילד לא בכה ולא היו סיבוכים.
 

ממולדה

New member
יש דברים שלא חוסכים עליהם ../images/Emo5.gif

אני הייתי הולכת על אחד השמות המוכרים - גונן, דולברג וכולי, בלי לחפש מציאות (אגב, שניהם רופאים מוהלים. לא מכירה מוהלים "סתם").
 

ממולדה

New member
כסף הוא שיקול משני במקרה זה

המלצות וניסיון אמורים להיות השיקולים העיקריים.
 

טובהמ

New member
רוני בקשי - מעולה!

מל את בננו הטרי, בזריזות ובמקצועיות מדהימה (לא שהסתכלתי אבל זו היתה התגובה של המתבוננים המנוסים). נחמד, מסור ומנוסה מאוד. גם האופן שבו הוא עורך את הטקס מצא חן בעיני (וזו כבר ברית שלישית אצלינו). הוא בירושלים, אבל מוכן להגיע לכל מקום. לא נוקב בסכום מסויים. לדעתי האישית, מן הראוי לתת בעין יפה (למה על סקירת מערכות מוכנים להוציא הון ועל ברית לא?!) הטלפון שלו: 054-5236835, 050-5447151. אם את רוצה לומר לו מי שלח אותך, שלחי לי מסר ואתן לך את שמי האמיתי.
 

She Dolphin

New member
השאלה מי היא רוצה שימול?

רופא או מוהל. יש הבדל בין שני סוגי מבצעי העבודה, ואחד ההבדלים הוא גם במחיר. לא שיש לי נסיון אישי בעניין
ולא שתתפסי אותי ממליצה לך על מישהו מסויים
אבל המחיר שנאמר לה 2000 הוא פחות או יותר המחיר שגובים רופאים שמלים תינוקות במילה רפואית (חלקם מבצע גם את הטקס הדתי הנדרש). אם כך, אני מתרשמת שהיא מעוניינת ברופא ולא במוהל מסורתי, ואצל רובם המכריע - טווח המחיר הוא אכן סביב 2000 ש"ח. ועכשיו שתחליט מה סדר העדיפויות שלה.
 

נטלי22

New member
2000 ש"ח (+) זה המחיר לרופא-מוהל

שנותן גם זריקת אלחוש מקומית לפני טקס המילה. אצלנו היה ד"ר צ'צ'קס (בבית שלנו) והיינו מאוד מרוצים. המבוקש ביותר הוא ד"ר גונן, שמבצע את הטקס רק בקליניקה שלו בבני ברק ולא מגיע הביתה או לאולם. אם היא תסתפק במוהל שאינו רופא ושלא יתן זריקה - ברוב המקרים מדובר במוהלים שאינם דורשים תשלום ושיסתפקו שהרבה פחות, אבל אני אישית לא הייתי מוכנה להעביר את הבן שלי ניתוח בפין ללא הרדמה (שזה בעצם מה שזה כשעושים מילה ללא הרדמה).
 
למעלה