כל המצטרפות לכאן

'תאמת?

אם אתן רוצות בית משלכן, יכול להיות שפתרון שיכול להתאים הוא לפתוח קומונה לעצמכן. זה כמו פורום, עם קצת פחות אפשרויות, ובלי התערבות של הנהלת תפוז (או הנהלת פורם הנקה
).
 

מי100

New member
איך עושים את זה?

זה כמו לפתוח פורום אישי או משהו אחר?
 

פלגיה

New member
זה כמו פורום אישי

אחת מכן (נניח את) הולכת בסרגל העליון ל"קומונות" ושם יש הוראות שלב אחר שלב לפתיחת קומונה. יש אפשרות לקומונה פתוה או סגורה, ואני ממליצה לך על סגורה, כי ככה יש לכם שליטה על מי בדיוק נכנס. הקומונה נראית כמו פורום, חוץ מזה שאת המנהלת הבלעדית שלה ומי שאת לא רוצה לא נכנס. זהו.
 

מי100

New member
תודה רבה!

פתחנו קומונה, בשלב זה פתוחה. אנחנו עדיין גם בסטרמד וגם פה, ומחכות חהתקפת טרולים כדי לבדוק את הקומונה שלנו... תודה רבה על העזרה:O)
 

Rplus1

New member
למה? כל היונקים מניקים

כש+1 מנסה לינוק בשכיבה על הבטן אבשלה צוחק עליה שהיא גור של כלב ים. אגב, הידעתן שפרות חולבות מופרדות מהעגלים שלהן שעות בודדות אחרי הלידה כדי שאנחנו נוכל לקבל את החלב?
 

tookmy

New member
כן

זו אחת הסבות שאני משתדלת מאד להימנע ממוצרי חלב (זה עוד מלפני שפיצקולית נולדה והתחוור לי מהר מאד שמוצרי חלב עושים לה לא טוב).
 

פלגיה

New member
זה לא הדבר הכי עצוב במשקים

המודרניים. גם העובדה שלתרנגולות אין יום ואין לילה כדי שיטילו הרבה ביצים היא עצובה, ועוד לא דיברנו על תנאי המגורים. (הידעתם שאסור להרגיז תרנגולי הודו כדי שחס וחלילה לא יקרקרו ויורידו גרמים יקרים במשקלם?)
 

Oונינה

New member
יש חלב אורגני של הרדוף

רק חבל שצריך מכנתא כדי לקנות מוצרים שלשם הפקתם לא התעללו באף אחד...
 

פלגיה

New member
אבל זה ברור שהם יותר יקרים

כי התפוקה של ביצים "רגילות" היא הרבה יותר גבוהה - פחות שטח "אכסון", הרבה יותר ביצים ביום. וכך גם לגבי שאר המוצרים.
 

tookmy

New member
איכשהו מאז שתנובה

קנו את הרדוף, אני לא ממש בונה על מה שהולך שם. אז קונה מוצרים של הרדוף, אבל לא הייתי סומכת על החלב. מעבר לזה שאני יודעת בדיוק איך הרפת של הרדוף נראית, לפחות מרחוק (לא נכנסתי פנימה)- תאמינו לי שהפרות האלה ברפת ולא רועות באחו. באופן אישי אני לא מבינה איך בני אדם אמורים לעכל מזון שנועד לעגלים שיש להם ארבע!!! קיבות , כשלנו כידוע יש רק אחת. מסתבר שבתי מסכימה איתי ובאמת לא מעכלת טוב את הנ"ל.
 

פלגיה

New member
איך בני אדם?

זה כנראה התחיל במוטציה גנטית בחלק מהחברות הקדומות, כאשר ללא צריכת חלב, לא היתה כל כך אפשרות לשתות. יש גם הבדל בין מוצרי חלב - יוגורט, גבינות וכדומה שבהם כבר התחיל תהליך ההחמצה ולכן קל יותר לאנשים לעכלם, לבין חלב ניגר - שאליו באמת יש אחוז גבוה למדי של אנשים שמפתחים אי סבילות.
 
4 הקיבות של הפרה ../images/Emo80.gif

לא נועדו כדי לעכל חלב אלא כדי לעכל תאית, שהיא פחמימה מאד מורכבת וקשה לעיכול. עיכול חלב הוא הרבה יותר קל, ולמיטב זכרוני מלימודי בפקולטה לחקלאות העגל לא משתמש ב-4 הקיבות כדי לעכל אותו.
 
למעלה