אירוח - אילת שלו

אילת 1234

New member
עוד משהו חשוב....

מודבר פה בויכוח ארוך שנים בין אלו הטוענים שאין קשר לתזונת האם ואלו הטוענים שחד משמעית הקשר הזה קיים. רציתי להוסיף משהו חשוב. את הטיעון אני אני שומעת כבר הרבה פחות מהרופאים אבל עדיין המון מיועצות הנקה שבמקרים רבים מודעות לגמרי לקשר אל האוכל של האם ובכל זאת מעדיפות לייעץ לאם המיניקה לאכול הכל וללא הגבלה. "תאכלו הכל אך במידה" זה המשפט שלרוב נאמר. מנסיוני ברגע שאם שהורידה מהתפריט שלה מאכלים מסויימים והתינוק שלה אכן נרגע, במקרה ותאכל אפילו ביס קטן מאחד הדברים שהתינוק שלה רגיש אליהם התינוק יגיב!!! על זה יכולות להעיד הרבה אימהות שחוו את החוויה. ההרגשה שלי היא שיש מן סוג של פחד בחברה שלנו שאשה מיניקה שיהיו לה הגבלות תזונתיות כבר תעדיף לא להיניק. אני רואה את הדברים מאד שונה. תינוק הסובל מגזים בוכה כל היום והלילה הוריו עייפים וטרוטי עיניים, הבית עצבני ומתמוטט....לא בדיוק נראה לי מצב אופטימלי. באמונה שלי קל יותר לא לאכול במשך 3 חודשים מספר דברים מסויימים ולעבור את התקופה הזו בקלות וברכות מתוך התחשבות בתינוק ובסבל הנוראי שלו. אבל זאת אני!
 

אילת 1234

New member
ועוד אחת קטנה....

גם תחליפי חלב אם גורמים לגזים אצל המון תינוקות ועצם המעבר לתחליף לאו דוקא ימנע את בעיית הגזים. על כן ללא ספק הנקה עדיפה מכל הבחינות!!!!!!
 
אני לא מתאפקת ומגיבה...

מרבית יועצות ההנקה לא אומרות לאימהות שאין קשר בין מה שהאם אוכלת לבין ההתנהגות של התינוק. הן כן אומרות שאין רשימה של מוצרים שאותם באופן גורף אסור לאכול, וממליצות לכל אם להיות קשובה לילד שלה ולעצמה ולהוריד רק את מה שעושה לו רע, על ידי ניסוי וטעייה. הן אומרות גם, שאם אישה תבקש רשימה של דברים ש"עושים גזים לתינוק" מחברות שלה (והכי גרוע - בפורום שלה
) היא זקבל רשימה כזו שלא תאפשר לה לאכול כלום. וזה נכון. לראייה - קרן שאוכלת כרובית בלי שום בעיה
לעומתי, שעוף עשה זוועות לליאור
 

אדר שלי

New member
הי איילת../images/Emo140.gif

עד איזה גיל צריך לשמור מבחינת התזונה? לי נראה שהתינוק שלי (4 חודשים) כבר אינו סובל מגזים, אבל אני לא בטוחה.
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifתודה רבה לאילת שלו../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

על הקדשת הזמן לענות בסבלנות לכל שאלה ועל הידע הרב אותו חלקת עמנו
. נשמח להפגש שוב בעתיד
.
 

אילת 1234

New member
תודה לכולכן על השאלות המעניינות

ותודה לכן מנהלות הפורום על שהזמנתן אותי לבלות איתכן את הבקר! להתראות אילת
 
מאוד מאוד מעניין

ולראשונה מאז שאני מניקה, אני מרגישה ששפר עלי מזלי ושלא הכל הוא הכי קשה בעולם. לענבריק אין ולא היו גזים. הוא מפליץ בהנאה רבה, ואני אוכלת (גם כן בהנאה רבה) הכל מכל וכל, לרבות ברוקולי, כרובית, אורז, בננות ומוצרי חלב. איזה כיף לנו.
 

kby

New member
אפשר לבקש מההנהלה לנסות לארגן

אירוח "קונטרה" של מישהי עם גישה הפוכה (שמה של טובה קראוזה עלה כאן למעלה) למען איזון הדיעות???
 

daldan

New member
איך פיספסתי את השרשור הזה ../images/Emo7.gif

רק רציתי לומר לאיילת המון תודה
אותנו היא ממש הצילה מימים שלמים של בכי אינסופי והתכווצויות נוראיות שעברו על יואב. שלושה ימים לאחר התחלת הטיפול ויואב נפרד מכאבי הגזים שתכפו אותו - תודה! תודה! תודה! לכל הסקפטיים זה פשוט עובד!
 
למעלה