עוגיה 123

New member


היי, אני מאמינה מאוד בהנקה ומניקה את ילדי השלישי כעת שבן שנה ו3.
את כל אחד מילדי הנקתי למעשה שנתיים שלמות ואז נכנסתי להריון הבא. הבכורה שלי עוד חודש בת שבע.
הבעיה עם ההנקה הנוכחית שהילד מעדיף אותה בלעדית ולא אוכל טוב כשאיתי. הוא מתעורר יחסית עוד הרבה בלילה ויונק בכל אחת מהפעמים. ממש ממש קשה לי המצב המתמשך הזה של חוסר שינה( מגיל 3.5 חודשים הוא קם כל גג 3 שעות ועכשיו הפער הכי גדול לרוב הוא פעם אחת של כ4 שעות).
בעלי המליץ לי להפסיק להניק ולהתחיל לישון ואני לא שלמה עם הפסקת הנקה טוטלית. איך משלבים הנקה עם מוצקים( ושינה)???? אני גמורה אבל רציתי להניק לפחות עד גיל שנתיים.
 

michal@gal

Active member
מנהל
תתחילי עם שינוי המצב במהלך היום

ואחר כך תתקדמו לשיפור הלילות.
&nbsp
תחליטי מתי את מניקה ומתי הוא צריך לאכול ארוחת מוצקים, תציבי גבולות ברורים ותעמדי בהם.
כמו בכל מצב של הצבת גבולות, זה יהיה כרוך בבכי מצידו.
אל תשברי. זו הדרך שלו להגיד שהוא לא מרוצה מהשינוי. זה לא אומר שהשינוי לא טוב.
&nbsp
כשבמהלך היום הוא יאכל טוב יותר, יהיה קל יותר להתקדם לגמילת לילה.
&nbsp
במצב הנוכחי אי אפשר פשוט לגמול. רוב הסיכויים שהתוצאה תהיה מעבר לתזונה מבוססת בקבוקים וזו לא התוצאה הרצויה בגילו.
 
אתן לך עיצה גם כאמא

וגם בכובע מקצועי של מדריכת הנקה

כאמא...
עם ילדיי האישיים, לא אהבתי לעשות.גמילות לילה מהנקה כול עוד לא הבינו ממש, באמת , ברמת ההבנה השכלית הגבוהה, מונחים גדולים של ",יום, לילה, שינה, ניפרדות מאמא". ההבנה שיש זמנים שמרשה לינוק ויש,זמנים שלא.
מדובר ממש בבשלות שלמעשה מתפתחת כמעט עם התפתחות היכולת השפתית של הילד. כי כאשר הילד מסוגל לדבר להביע במילים , לא במחוות, את רגשותיו, אז...הוא מוכן ובשל לטעמי לגמילת לילה, שלא פוגעת בהמשך ההנקה גם ביום.
אצלי הגיל הממוצע. היה בערך...שנה ושישה, שבעה , שמונה חודשים

מעבר לכך, ועכשיו פן מקצועי, מעבר למילה, נשמע שהוא יונק בתדירות שאני ה מאוד גבוהה בלילה. הנקה בכל 4 שעות,משמעותה, התינוק שלך קם כאשר הוא כנראה רעב ומשלים את הצורך בהנקה. יש,לקחת בחשבון ,איך התינוק אוכל במהלך היממה בשעות העירות, מה הם הרגלי ההירדמות והשינה שלו, האם שותה מספיק ביום , לוודא שאין גורם נוסף שמפריע (חום,קור,טיטול רטוב)..ו...החשוב מכולם
כאשר את כן מנסה לגמול צריך לעשות.זאת לאחר הפעוט נחשף ללא מעטהסברים, סיפורים, מלל, ו..להתמיד. ההתחלה עלולה להתקבל במחאה...אבל אם הפעוט מוכן, הוא יבין ויהיה מסוגל להסתפק בחיבוק ושתייה של מים.

בהצלחה ויישר כוח על ההנקה ארוכות הימים
 
למעלה