הנקה בשילוב בקבוק- בקשה לעזרה

hshero

New member
הנקה בשילוב בקבוק- בקשה לעזרה

שלום לחברות הפורום,
אני בהריון שלישי (שבוע 39), את בני האמצעי הנקתי עד גיל שנתיים וחודשיים, ללא מנת תמ"ל אחת לאורך התקופה וללא קבלת חלב שאוב באמצעות בקבוק. הילד התעקש ולא צלחו כל המאמצים שלי וכל סובביי, יועצות הנקה וכו'. הנסיון הראשון להציע בקבוק עם חלב שאוב, נעשה בסביבות גיל חודשיים על מנת שלא ליצור "בלבול פטמות".
סיטואציה זו (בבקשה אל תשפטו אותי, תנסו לתת עיצה שתעזור)יצרה אצלי "אנטי". כך שלאורך ההריון הנוכחי אמרתי שאני לא מניקה הפעם. ממש הרגשתי כבר מועקה ושאני סובלת מההנקה.
עכשיו כשאני מתקרבת ללידה, מתחילות אצלי רגשות אשם. ורק במחשבותיי הפרטיות ללא שיתוף הסביבה, אני אומרת שאוכל לעמוד בהנקה רק אם מהיום הראשון אוכל לתת בקבוק אחד ביום. שתהיה לי האפשרות לחופש לכמה שעות. אני מכירה את כל החסרונות של שילוב בקבוק מהיום הראשון, אבל מרגישה שאם לא אעשה זאת לא אניק בכלל. מבקשת מכם עצות איך להצליח לשלב בקבוק אחד ביום מההתחלה. איזה בקבוק לקנות ואיזה טיפים יש לכן מנסיונכן.
תודה מראש לכל הבוחרות לעזור.
 

hatalya

New member
שילוב

לא רואה עם זה בעיה, פשוט תשלבי. תינוק יתרגל למצב הקיים. אצלי למשל בבית חולים לא הצלחתי להניק - קיבלה בקבוקים. כשחזרנו הביתה הזמנתי יועצת הנקה והצלחתי להניק - לא נגעה בבקבוק כשבועיים. אחר כך שאבתי בבוקר והבן זוג נתן בלילה בזמן שאני נחתי - לא הייתה בעיה. בערך בגיל חודש הבן זוג נתן תחליף חלב בערב כשאני ישנתי - שוב, לא הייתה בעיה. היום היא בת שלושה חודשים, יונקת ומקבלת תחליף כפעמיים בשבוע בשעות הערב שהבן זוג נותן. אני אף פעם לא נתתי תחליף או בקבוק. תקראי על ״האכלה תומכת הנקה״. בהצלחה ולידה קלה!
 

liri251

New member
הבן שלי היה עם צהבת בהתחלה

ולשון קשורה. קיבל רק בקבוקים שאובים שבועיים וגם נולד פג.(שבוע 36)
בעזרת יועצת הנקה עברנו להנקה מלאה בלי בעיה...
הוא ינק עד אתמול. הוא בן שנה וארבע.
אכל בקבוקים שאובים אצל אחרים בלי בעיה כשלא הייתי בסביבה.
כשאני הייתי כשהיה קטן הסכים לקחת בקבוק שאוב, מגיל מסוים לא הסכים.
לגבי הבקבוקים אז צריך של מאמ או אוונט.
ותקראי על האכלה תומכת הנקה כמו שהמליצו לך.
 

michal@gal

Active member
מנהל
כל תינוק הוא אחר

הבן השני היה עקשן וסרבן בקבוקים, זה לא בהכרח אומר שגם השלישי יהיה כזה.
גם את השתנית בתור הורה.
&nbsp
תני לעצמך ולתינוק החדש את ההזדמנות להתחיל את ההנקה גם הפעם. אם תרגישי שאת צריכה לשלב בקבוק, תעשי את זה. אם תרגישי שהבקבוק מיותר, וותרי עליו.
&nbsp
כמו שכבר כתבו לך, תקפידי לבחור בקבוק שמתאים לשילוב עם הנקה ותקפידו מאד שאת הבקבוק יתן מישהו אחר, כשאת לא נמצאת בסביבה ובצורה שתומכת שילוב עם הנקה.
 

MotheRonit

New member
ההנחיה לפטמה הכי קטנה כל עוד מניקים

תקפה רק לשאוב/פורמולה או גם למתן מים (מעל גיל חצי שנה)
 

michal@gal

Active member
מנהל
מתייחסת לשאוב/פורמולה

מים אפשר לתת בפיטמה גדולה יותר.
אם אפשר, עדיף לתת מים בכוס פטנט ולהתחיל לוותר על הבקבוק כמה שיותר מוקדם.
 
למעלה