התלבטות קשה

liri251

New member
התלבטות קשה

גיא שלי כבר בן שנה וחודש. לפני כחודש קיבל חיסון של גיל שנה ולאחר מיכן חלה מאוד והיה סיפור של עצירות וכל מיני. בדיעבד מסתבר שזה היה CMV. כי עכשיו אני נדבקתי. מה שקרה שהוא היה איתי שבועיים כמעט רצוף בבית גם בגלל החגים ואז שחזר לגן היה רעב כל הזמן ובכה כל הזמן ברגע שראה את המדרגות של הגן. הוא פיתח תלות קשה בהנקה ולא הסכים לאכול ארוחת ערב ובוקר והיה מגיע לגן מורעב וצורח ומפחד שהאוכל שלו ילך. אחרי שהבנו את זה גמלתי אותו מהנקה אחרי הגן ובלילה. זה שיפר בהתחלה את המצב פלאים. דבר ראשון הוא אוכל ארוחת ערב ענקית ומזינה. הוא כבר לא מבקש לינוק אחרי הגן . והייתה תקופה שפיתח עצמאות והיה מוכן לשחק איתי או לבד אחרי הגן מאוד יפה. התחיל לישון יפה בלילה. משבע עד 12 1 ואז קם. הייתי מרדימה ואז בשלוש וחצי ארבע הנקה ושוב נרדם. לאחרונה התחיל שוב להתעורר מ12 כל שעה בלילה. הוא פשוט בוכה אמא אמא רוצה חיבוקים שאין לי בעיה לתת אבל הוא פשוט לא מוכן לחזור לישון. אחרי מאמץ רב הוא נרדם במיטה שלו תוך כדי ליטופים ומתעורר אחרי שעה וככה עד חמש. לא אני ולא הוא ישנים מ 12. ובבוקר הוא מאוד עצבני שוב. רוצה רק הנקה למרות שהנקתי בחמש ולמרות שרעב לא מוכן לאכול.
אני תוהה אם בשלב זה לא כדאי להפסיק להניק לחלוטין. הגמילת לילה הייתה קשה מנשוא בשבילי.
 

michal@gal

Active member
מנהל
זה נשמע כמו בעיית שינה

ולא כבעיית הנקה.
&nbsp
התעוררות כל שעה יכולה להצביע על התחלה של מחלה, אולי בקיעה של שיניים.
אולי קשה לו בגן וההתעוררויות הצפופות בלילה הן התגובה לכך?
&nbsp
לי זה נשמע כמו משהו זמני שעובר עליו וישתפר מאליו. תני לו עוד שבוע שבועיים. אולי עדיין מתאושש מהמחלה.
&nbsp
בהתעוררות של 12 בלילה את יכולה לקחת אותך אלייך למיטה. זה יכול לעזור מאד לשפר את הלילות והבקרים שלכם.
 

liri251

New member
עדכון

הוא ממש ממש רעב לאחרונה. כנראה קפיצת גדילה אז הגננת נותנת לו דייסה לפני השינה בצהריים בכפית. אתמול אחרי ארוחת הערב נתנו לו גם וישן משמונה בערב עד שלוש!!!
בשלוש קם והנקתי אותו ואז הוא מתחיל להתעורר כל שעה וקם סופית בחמש.
כולם אומרים לי לא להניק בשלוש ושהוא לא רעב ובלה בלה אבל אני מרגישה שהוא צריך את זה. הבעיה היא שאחרי זה הוא מתעורר שוב בארבע וחצי ואני לוקחת אותו למיטה שלי והוא לא חוזר לישון. הוא נאבק בי עד שקם בחמש.
עוד דבר שונה שעשיתי אתמול זה לשבת איתו חצי שעה אחרי המקלחת ולשחק איתו לבד אני והוא. אחר כך חיבקתי אותו הרבה ולקחנו בובה איתו לחדר. כלומר הארכתי את טקס השינה וזה מאוד עזר. הוא נרדם תוך דקה בלי בעיה.
אבל איך לגרום לו לחזור לישון בשלוש לפחות עד חמש? חמש וחצי?מה הדרך הנכונה?
 

liri251

New member
אני מרגישה כאילו ה CMV הזה גמר לי את החלב

ושזה כבר לא מספיק לו בשלוש בבוקר.אני מניקה הרבה זמן משני הצדדים ועדיין הוא קם אחרי שעה שוב ואני שמה אותו לידי במיטה והוא לא נרדם. לא רגוע. מסתובב מצד לצד עד שמוצא את הציצי ואחר כך כבר מתעורר. ובכלל אני מרגישה שלא נשאר לי כלום בציצי. שהוא מרוקן לחלוטין
 

michal@gal

Active member
מנהל
זה קושי זמני שלא קשור לרעב

אני מניחה שזה עדיין קשור להזזת השעון לפני שבועיים והוא קם מוקדם כי עדיין לא התרגל לשינוי.
&nbsp
עוד קצת סבלנות.
נשמע שאתם בדרך הנכונה.
הוא מחפש את השד שהוא מתעורר לא רגוע בגלל שהוא יודע שזה יעזור לו להרגע. לא בגלל שהוא מחפש אוכל.
 
למעלה