תוספת למיזרון

lironsto

New member
תוספת למיזרון

שלום לכולם לאחרונה יש לי בעיות שינה כנראה בגלל מזרון לא נעים שמעתי על תוספת למזרון שהיא בעצם ספוג בצורת תבנית ביצים , אותו שמים על המזרון אומרים שזה אחלה דבר , ומאוד נוח ונעים . השאלה היא איפה קונים את אותו הספוג... האם מישהו יודע ? תודה Joe
 

ורד302

New member
אני מכירה דבר כזה

אבל אני לא בטוחה שלזה אתה מתכוון. המזרון שאני מכירה אכן נראה כמו תבנית ביצים, אבל הייעוד שלו שונה לחלוטין - הוא מיועד למניעת פצעי לחץ אצל אנשים המרותקים למיטתם... ואם אתה עדיין מעוניין - ניתן לרכוש אותו ביד שרה.
 

דנטל

New member
הוא לא מתכוון לזה

היה לי מזרן תבניות ביצים (לא בשביל פצעי לחץ). זה נחמד, אבל לא זכור לי שזה שיפר את איכות השינה וזה גם מתרכך מאוד מהר. מה שכן, דווקא המזרן של פצעי לחץ כבר פעם יצר אצלי רצון לנסות אותו.
 
שעל אצל....

התענין אצל יצרני המזרנים, קיים ציפוי עליון למזרן בשם שכבת פילוטוף, דומה לכיסוי מיטה משפר קצת את ההרגשה של מזרון לקוי. קנה מזרן חדש יותר זול ויותר בריא מכל תוסף... כן אני יודע שאין לך כסף, כל דבר שתרכוש עולה כסף אז תחסוך כמה שקלים ו..... תפסיד בריאות, עשה שיקול נבון ופנק את עצמך! תתחדש!
 

Puzzluna

New member
מזרון ביצים.... ../images/Emo91.gif

ניתן להשיג ברשת ד"ר גב. יש בשני גדלים: גובה 4.5 ס"מ וגובה 7 ס"מ (בערך, אני לא ממש זוכרת) המזרון מאוד נעים ונוח ואצלי הוא כן שיפר את השינה מפני שהמזרון שלי הוא קשה מדי. הכי טוב לקפוץ לחנות ולראות במה מדובר...
 

jdagan

New member
ניתן לקנות אצלי

תוסף למיזרון שהוא הרבה יותר מאשר תבנית ביצים ויכול לעזור לך מאד. אנא התקשרו 052-8567780 יוסי דגן
 

jdagan

New member
לא מדובר על תוסף

מדובר על מוצרים מדהימים. מי שמעונין, אשמח לענות בטלפון 052-8567780 ואפילו להגיע לפגישת הדגמה וחוויה. יוסי
 
למעלה