אצל רוב חברי הפורום יש יותר אהבה לשיר כשהוא לא אהוב ומוכר ומקבל הכרה מהמצעדים.
לדוגמה, אם שיר נשאר "לא חשוף", או אמן לדוגמה כמו רג'ינה סאמסון,
אמנים כאלה שהם לא מוכרים ולא זוכים להצלחה במצעדים - אז חברי הפורום יאהבו אותם יותר, יתחברו אליהם יותר,
וברגע שהם כן יצליחו במצעדים - פתאום השיר יימאס עליהם, יגידו שהוא לא כזה טוב כמו שחשבו קודם,
כך לדוגמה היה עם "עכשיו אתה חוזר בחזרה".
לפני שזה יצא, כולם ממש אהבו,
ואז התחילו לומר "עכשיו זה ייצא לרדיו, זה יימאס עליי" - משום שכביכול עכשיו כולם נחשפו לשיר וכולם אהבו אותו, ובעצם זה כבר לא משהו "מיוחד" ו"ייחודי" לאותו חבר פורום.
תיאוריה מופרכת ומגוחכת, אבל זה יותר נכון מכפי שזה נראה.
=========
אותי מעניינים מצעדים, אני אוהב לעקוב אחרי מצעדים, זה נורא מעניין,
זה תחביב, כן, ואין בזה שום דבר רע, זה כמו אנשים שאוהבים משחקי מחשב, כמו אנשים שהולכים לאיצטדיון כדורגל.
שום הצלחה או אי הצלחה של שיר במצעד ישפיע על כמה שאני אוהב או לא אוהב אותו.
אם שיר הצליח יותר מדי, אני פשוט אגיד עליו "אוברייטד",
אבל עדיין - השיר יישפט אך ורק לפי עולם המושגים שלי והאהבה שלי.
אם הוא שיר טוב שהצליח פי 100 ממה שהגיע לו - או לא הצליח בכלל - זה לא משנה לי,
אני אוהב אותו באותה מידה בלי קשר למצעדים.
אני לא מייחס שום חשיבות למצעדים בקשר לטעם האישי שלי והדעה שלי כלפי שיר.
זה כן נחמד מאוד כשהאמן שאתה אוהב כן מצליח מאוד במצעדים (שירי מימון).
עדיין - למצעדים אין השפעה בכלל ב-0 אחוז על הטעם האישי שלי, לא חשוב לי אם אמן כן מצליח או לא.
אני אוהב יותר שאמנים שאני אוהב ושירים שאני אוהב כן מצליחים, זה יותר נעים, אבל עדיין, זה לא ישפיע על אם אני כן אוהב שיר או לא אוהב שיר.
ברור שאם שיר לא הצליח במצעדים, זה לא אומר שהוא מחורבן... יש הרבה סיבות לכישלון.
זה בדיוק כמו אירוויזיון - לפעמים שיר תותח לא מצליח בגלל הופעה, בגלל הצבעות גושיות,
בגלל הרבה דברים. ככה גם במוזיקה. לפעמים פשוט הוא לא מוכר, לפעמים X, לפעמים Y...
זה לא מעיד כלום על השיר כמובן, שכל אחד יאהב מה שיאהב ויהיה לבריאות

מהמצעדים שהכי אהבתי לאחרונה,
אני מאוד אוהב את המצעדים של מוטי

בעיניי זה מאוד מעניין.