עזרו ליוצר המסכן.

kobbar

New member
כן... עצוב לי לקרוא את זה, היא כל כך מפוספסת

היה לה גם את "שעות יפות" שעוד מוכר, וכן היה מיני-להיט.. אוף. עצוב, היא זמרת כל כך מצוינת, ובאלבום הראשון שלה דווקא יש כמה שירים באמת טובים שכן היו יכולים להצליח, אבל משום מה לא.
היא צריכה לחזור בעוד כמה חודשים, אני ממש מקווה שהיא תצליח.
 

kobbar

New member
../images/Emo47.gif עשרת הגדולים ../images/Emo47.gif

יאללה, יש למישהו ניחושים? נסו לקלוע את חמשת הגדולים (הגדולות) לפי הסדר. בין הזוכים יוגרל פרס העונה לשם גרימת שמחה לקובי על זה שהשרשור יצבור עוד כמה תגובות ויתקרב לעבר קיפול.
 

kobbar

New member
../images/Emo41.gif המקום ה-10

שם הווקאליסטית: ירדנה ארזי מספר הנקודות: 22 ירדנה ארזי הייתה הזמרת הבולטת ביותר, ביחד עם עפרה חזה, במצעדים בארץ בשנות ה-80. באמצע שנות ה-80 לא הייתה שנה שלא הייתה לה נציגות, או נציגויות, בעשרת הגדולים. בין השירים הבולטים שלה: "הביתה", "אתה לי ארץ", "יש ונדמה", "שהשמש תעבור עליי", "דרישת שלום" עם להקת הנחל, "היא רוקדת", "שירו שיר אמן", "בת הדייג" ו"מקום קרוב לים". שיחקה אותה בגדול. לינקים להתרשמות: ירדנה ארזי - שהשמש תעבור עליי ירדנה ארזי - אתה לי ארץ ירדנה ארזי - עוד נגיע, קדם אירווזיון 1985, מקום 3
 

idodo cohen

New member
היא נראית לי בן אדם נחמד.

אבל אני לא אוהב את השירים שלה בכלל. בנוסף, העובדה היא שלא זוכרים מהשירים שלה הרבה. והיא לכאורה הייתה הזמרת הכי מצליחה בארץ. אני חושב שאני יותר אוהב את הזמרות שלא ניצחו במצעדים, בכללי.
 

ForeverMC

New member
דיווה!../images/Emo98.gif

חבל ששכחתי לדרג..היא היתה מטפסת עוד קצת בדירוג, ירדנה היתה זמרת ילדותי ולעד תישאר לה פינה חמה בלב.
 

kobbar

New member
האמת?

גם אם היית נותן לה 10 נקודות, היא הייתה מטפסת גג-גג עד מקום 8. משרית חדד במקום ה-8 לאתי אנקרי במקום ה-7 מתחילים כבר פערים רציניים של עשרות נקודות.
עד מקום 8 הכל נורא צמוד וכל 10 נקודות למישהו משנים את הכל, זמרת יכולה לקפוץ 15 מקומות ככה סתם לפי הצבעה אחת.
 

venustudent

New member
../images/Emo99.gif

בילדותי מאוד אהבתי אותה (למזלי גם הייתי קטנה מדי בשביל הקרב בינה לבין עפרה, ואהבתי שירים של שתיהן...), היו לי מדבקות למחברות עם תמונות שלה... ממה ששמעתי בהופעות שלה בשנים האחרונות גם אצלה הקול קצת נשחק, אבל חבל שהיא עשתה "הסבה" למגישת תוכניות בוקר וחוץ מהגרסה החדשה ל"הביתה" לא שומעים ממנה חומר חדש כמעט...
 

kobbar

New member
../images/Emo41.gif המקום ה-9 - הפתעה? ../images/Emo12.gif

הנינט.
שם הזמרת: פונינטייב. מספר הנקודות: 23 ההפתעה הגדולה של המצעד, אם תשאלו אותי... אני חושב שהמיקום הנמוך הזה הוא תוצאה של פשוט העמסת-יתר של נינט, או שירים לא טובים שלא הוציאו ממנה את המיטב בדיסק הראשון. אם הייתי עושה את השרשור הזה לפני 3 שנים, אני חושב שישר אחרי "כוכב נולד" אנשים הרבה יותר אהבו והעריכו את הקול ואת ההגשה שלה. תופעה מעניינת, נינט ללא ספק היא האכזבה של המצעד, מקום תשיעי בסך הכל, שזה מאוד נמוך. המקום הראשון, לשם השוואה, עוקפת אותה ביותר מפי 5 נקודות. לינקים להתרשמות: נינט טייב - כשאתה כאן, כוכב נולד 4 נינט טייב - אין לי ארץ אחרת, עצרת רבין 2006 נינט טייב - Foolish Games ב"שיר שלנו 4"
 
למעלה