הפורום מעצב לנו את הטעם

won the game

New member
בהחלט תימצתת יפה!

החוכמה היא לשלב ולעשות "מיקס" כל אחד לפי ראות עיניו מהטעמים השונים של הגולשים פה
 

tomorrow girl

New member
מאוד מאוד.

מאז שנכנסתי לפורום, הטעם המוזיקלי שלי פתוח הרבה יותר, אני שומעת הרבה יותר סגנונות [ראפ עדיין לאP:], ועם הרבה פחות סטיגמות.
 

tomorrow girl

New member
עד ההצטרפות, בחיים לא הייתי מסכימה לשמוע

שירים של גוון סטאפני, למשל. הפורום פתח לי את הראש לזה. ברור שסגנונות שלא אהבתי, לא התחלתי לאהוב פתאום- זה פשוט המון סטיגמות שנעלמו לי. ראפ, למשל, אני לא שומעת.
 

tomorrow girl

New member
בדיוק, זה הקטע! אז בעצם אפשר לומר..

שהפורום לא שינה לי את הטעם המוזיקלי, לא ככה הייתי מגדירה את זה, אלא הוא פשוט מוסס לי הרבה סטיגמות שהיו לי על סגנונות\זמרים מסויימים. אגב, אני באמת חושבת שאם רוצים להתנער מגזענות לגמרי, במיוחד אצל בני נוער, צריך להתחיל במוזיקה. אולי זה נראה דבר קטן, בלי חשיבות, אבל אני באמת מאמינה שאם ילמדו בני נוער לכבד את הטעם המוזיקלי של השני, כשהם יגדלו הם יכבדו את הדתות, הנטיות, והצבע של האחרים.
 

yanmusic

New member
YES YES YES

ברור שכן, לפחות עליי. הפורום משפיע, אתה נותן יותר צ'אנס לשירים ולאומנים שלא שמעת קודם. אני בד"כ נכנס וכשאני רואה שיש רוב של פורום שמדבר על שיר מסויים, שממליץ. שמופיע הרבה בתור "השיר היומי" או מומלץ הרבה בשיר היומי, או מופיע גבוה במצעד הרשמי של הפורום ובמצעדים של כל אחד ואחד, גורם לך לתהות מי זה השיר הזה ומה יש בו,ואחרי כמה שמיעות הדברים משתנים. יש הרבה שירים שאני נתתי להם צ'אנס חדש אחרי שהפורום התלהב ממנו. כמו.... MY CHEMICAK ROMANCE - MY BLACK PRADE RAZORLIGHT - AMERICA אלה הם שירים שבהתחלה לא התייחסתי אליהם ורק כשראיתי שיש להם רוב של דיבור ונוכחות בפורום זה נתן לי הבנה שכדאי לשמוע. והנה שיר שהומלץ עליו כאן ע"י יניב BABZON DECLAN - AN ANGEL זהו שיר שהמליץ עליו אז,ואני מאז מאוהב בשיר ההוא. אחלה דיון.
 

Oleg0486

New member
אכן משפיע...

יש הרבה אמנים שנתתי להם צ'אנס בעקבות מצעדים והמלצות שונות של חברי הפורום שנאי מאוד מכבד... הפורום מגוון את הטעם המוזיקלי של כולנו ללא ספק.. בין אם אנחנו מעדיפים מיינסטרים או רוק כל דבר אחר... יש פה הרבה חברים עם הרבה סגנונות אהובים והדבר מעשיר את הטעם המוזיקלי של כל אחד מאיתנו... לדעתי דביר אמר את זה בצורה הטובה ביותר..
 
אמ...../images/Emo41.gif../images/Emo29.gif

אני אומנם זמן ממש מועט בפורום כדי לענות אבל בנתיים בזכות שמות של שירים ומבצעים בפורום הכרתי שירים נוספים חלק אהבתי, חלק לא.. אבל זה בהחלט לא משפיע לי על הטעם אלא רק מרחיב לי אותו, זאת אומרת אם אני רואה שאנשים לא אוהבים שיר מסויים שאני כן אוהבת, או מבצעים וכדומה אני לא אפסיק לשמוע את אותם שירים רק בגלל שפה לא אוהבים.. לכן זה תלוי
 
על כל השאלות כן../images/Emo98.gif

באמת, הפורום הזה הצליח להשפיע על הטעם המוזיקלי שלי. יש פה הרבה גולשים שיודעים להעריך מוזיקה טובה ולהמליץ עליה לשאר
בקיצור: הפורום הזה משפיע מבחינה מוזיקלית.
 

AeroFan

New member
לא ממש

אני קורא יותר משנה ואני ניסיתי לשמוע סיגנונות אחרים ממה שלא שמעתי עד היום... אני שומע המון סיגנונות, מרוק כבד עד למוזיקה אירית... היו כמה אמנים שבזכות הפורום התחלתי לשמוע אותם אבל לא בתדירות כזאת גבוהה, היו לא מעט אמנים שניסיתי מההמלצות פה ואהבתי... אבל אני לא יכול לאמר שהסגנון מוזיקה שלי השתנה... הוא נשאר אותו דבר מאז ומתמיד אבל תמיד פה ושם ניסיתי משהו חדש... ובזכות הפורום הכרתי כמה אמנים חביבים. יש רק סגנון אחד שניסיתי המון פעמים ואף פעם לא אהבתי... מוזיקה ישראלית- כל סגנון, כל אמן... פשוט לא עושה לי את זה.
 

ללוווש

New member
../images/Emo8.gif

סגנונות שבעבר לא שמענו והיום יותר- המממ פופ! הרבה פחות! האם יש אומנים שנתתם להם צ'אנס נוסף בעקבות מצעד/המלצה/ביקורת בפורום בטח..בעבר לא הייתי סובלת רוק, כמו כל המשפחה שלי
עכשיו, הודות לקארין וללירן ולקומונה שלו, רוב הפלייליסט שלי מורכב משירי רוק (אמנם רוק רך, אבל עדיין
) אומנים שפעם לא אהבנו והיום מסוגלים להאזין להם אממ.. כמו שאמרתי רוק.. הפורום בהחלט שינה אותי מבחינה מוזיקלית!
(ולא רק
)
 
למעלה