מצעד השירים שהכי מרגשים אותי

Britney Style

New member
"הפחות מוכשרות" ?

אף זמרת כרגע לא תצליח לשיר את "אין לי ארץ אחרת" יותר מרגש ממנה אולי ריטה.
 

BaZbAzOn

New member
אני מבין שגם אתה נשבית בקסמיה

ואני מבין מדוע- היא מקסימה והכל. אבל היא זמרת רגילה, נורמלית. כך גם הביצוע ל"מקיץ אל חלום" ושאר השירים שלה- רגילים לחלוטין, לא ממריאים לשום מקום, לא נכנסים ללב. הקול שלה שגרתי, אז נכון, היא מדייקת. זה לא מספיק. את הביצוע ל"אין לי ארץ אחרת" לא חושב ששמעתי, אבל אם יש שיר שהיא היתה בו קצתיותר מבסדר זה "האור בחיי".
 

Britney Style

New member
לא נשביתי בשום קסם

אני פשוט חושב שהיא זמרת בחסד וזמרת מצויינת. "רגילים לחלוטין, לא ממריאים לשום מקום, לא נכנסים ללב." אתה רציני? (בכל מקרה עזוב זה סתם יגרר וזה לא קשור למצעד .. על טעם ועל ריח...)
 

X Slider

New member
אם אתה באמת אוהב אותה אז בכיף

אני רק מקווה שזה לא הערצה על בליינד בגלל שזו נינט...
 

chernia

New member
נינט הזמרת הכי טובה בארץ

יהודית רביץ וריטה יכולות ללמוד ממנה
 

Britney Style

New member
אולי מספיק../images/Emo88.gif

אתה רק גורם לאנשים לשנוא אותה יותר . שחף כן אני באמת אוהב אותה ולא בגלל שהיא "נינט טייב" (כאילו מי זאת כבר "נינט טייב")
 

chernia

New member
../images/Emo6.gif

נינט הייתה רוצה להגיע להצלחה שלהם ברור אבל היא עדיין הזמרת הכי טובה בארץ...והיא גם אישיות טובה... אבל אי אפשר להשוות ביניהם כי ריטה זה סגנון מיוחד בשבילה וגם יהודית....... שלושתם טובות מאוד! ונינט לא הגיעה ל1 חלקי מיליון מההצלחה של ריטה ויהודית אבל אם אומרים לבחור מי יותר טובה היום אז אני יבחר בנינטטטטט
 

won the game

New member
אתה מדבר שטויות חביבי...

וגם לפי עובדות יש לפחות 5 זמרות יותר טובות ממנה מבחינה מקצועית לדוגמא (מירי מסיקה, שירי מימון, אחינועם ניני, ריטה, יהודית רביץ) ולפי הצלחה והישגים יהודית רביץ וריטה עושות לה בית ספר בזחילה.
 

mc lyte

New member
אבל שירי זמרת טובה יותר מנינט

אין מה להתווכח בכלל אני אישית אוהבת מאוד את נינט, אבל שירי הרבה יותר טובה ויש לה מנעד עצום עם יכולות מדהימות שירי יכולה להיות זמרת מאוד מצליחה והסיגנון שלה מעולה.
 

chernia

New member
אני לא רואה את שירי מימון משתלבת

בשירי רוק....ובטח שלא שרה טוב באנגלית כמו שנינט שרה....ואת זה נראה באלבום החדש של שירי... ויכולת השירה של שירי מימון יותר טובה משל נינט??? היא שרה ביצוע גרוע לעד שתבין אותי ובינוניות שהרסה לחן דאנס טוב(שאמור להיות ככה) של רמי קליינשטיין בשיר לאן שלא תלכי...ונינט הוציאה את המיטב בשירים שהיא שרה....ואני לא יתחיל לדבר גם על הביצוע של שירי מימון בגמר כוכב נולד אם את זוכרת... הדבר היחיד הטוב שיצא משירי מימון זה השיר אהבה קטנה וקצת מהשקט שנשאר....
 

won the game

New member
מה הקשר לרוק לעזאזל?!

שירי מימון היא זמרת פופ מצויינת, עם ווקאל טוב מאוד! נינט שרה יציב ו"בסדר" ולא הולכת רחוק עם הקול שלה! וגם תדמית ה"רוקרית" שלה לא עברה כי זה לא ממש היא.
 

idodo cohen

New member
אם היא הייתה עושה תפנית לרוק-

לשיר הייתה הבעייה האחרונה שלה. אני סתם לא אוהב את השירים של שירי.
 

mc lyte

New member
כמה שטויות בהודעה אחת !

מה הקשר לרוק? אני באמת לא מבינה, אני דיברתי על ה-מנעד ולשירי יש יכולות מדהימות, יש לה קול עוצמתי והיא זמרת מאוד מוכשרת ומעולה, לא מבינה למה הכנסת לפה את הרוק שירי בכלל זמרת פופ וRNB בגלל זה אני אוהבת את שירי כי מכל הזמרות בישראל היא הכי מתקרבת למוזיקה שאני אוהבת ואני נורא מתחברת לסיגנון של שירי לשירי מאוד יתאים לשיר RNB אם היא רוצה. אם אתה כבר מדבר על להרוס שיר, אז להזכיר לך את הביצוע המביש של נינט במשחק של ישראל? כשהיא ביצע את ההמנון וזייפה מאוד.
 

idodo cohen

New member
../images/Emo45.gif

וגם
לכל אלה שהזכרת [להוציא את שירי מימון, שיש לה עוד דרך לעשות, והיא אומנם התחילה אותה יפה בשאלה של הישגים].
 
תאמין לי שיש זמרות הרבה יותר מוכשרות בארץ

ואגב,נינט היא לא הזמרת הטובה ביותר בארץ,ממש לא,זה שנותנים לה כזאת חשיפה תקשורתית זה לא אומר שהיא שרה יפה,היא גם ברוב המיקרים מזייפת.תאמינו לי שהיא ניצחה בכוכב נולד לא בגלל הקול שלה.....והאמת אולי הקול שלה בכוכב נולד היה באחוז אחד יותר יפה ממה שהוא היום(0%).........יש זמרות יותר טובות שבראש ובראשונה אני שם את שרית חדד כמובן.שרית היא מרגשת ויש לה קול מדהים.שרית עשתה דרך גדולה,אף אחד לא הכיר אותה בהתחלה,היא הפכה בכוחות עצמה ביחד עם אבי גואטה לזמרת המצליחה של ישראל,והצליחה כם בחו"ל...יש עוד זמרות יותר מוכשרות מנינט (עאלק "המאמי הלאומית"-מי המציא לה את הכינוי הזה...אם כבר אז "הזייפנית הלאומית" יותר מתאים לה חחחחח) כמו:מירי מסיקה,שירי מיימון...ועוד.....בקיצור לא חסרות זמרות יותר טובות ממנה .נינט נמצאת אצלי ברשימה של האנשים המצליחים והמוכשרים ביותר במקוםםםם האאאאחחחחררררווווןןןן.
 

ForeverMC

New member
מפתיע שזה כ"כ גבוה..

אבל זהו טעמך כמובן
מביצועי נינט אני הכי אוהב את 'מקיץ אל חלום'..(כנראה לא כ"כ מקורי..)
 
למעלה