מצעד מייקל ג'קסון
תוצאות!

kobbar

New member
חחחח אל תיעלבו, גם אצלי זה ככה

ג'קסון לא אהוב עליי במיוחד אני קוטל איפה שאני באמת לא אוהב ואני דווקא פרגנתי פעמיים, ב-2 השירים שלו שהופיעו פה שאהבתי, אין דה קלוזט (אני מזדהה...) ו"גואוסטס" יש עוד כמה סבבה שאם נראה בהמשך אני דווקא אפרגן (לא הרבה, אבל יש)
 

TalovesMj

New member
חחחח לא נעלבתי פשוט

היא כותבת "אחד השירים שלו שאני הכי לא סובלת" ו"לא אוהבת את השיר הזה" או שזה הניסוח שלא נכון והיא לא אוהבת את כולם או שהיא באמת אוהבת משהו וזה מה ששאלתי... אממממ תכלס זכותכם לא לאהוב... את אף אחד לא נהרוג על זה שהוא לא אוהב שיר... נראה לי שאתה כבר יודע מה יכול לגרום לנו לוותר על השמירה על כבוד הצד השני.. כנראה מניסיון אתה יכול לא לאהוב ואתה יכול להגיד שאתה לא אוהב ואפילו שונא... מבחינתי זאת "בעייה שלך" לא יותר חח. אמממ שאלה, ממה שכתבת "לא מכיר" וכו' אז שמתי קליפים... היתה לך הזדמנות להכיר לא? מה דעתך אחרי שהכרת? אתה לא חייב לאהוב רק שירים "מוכרים" תכלס PYT וJAM הם סינגלים שיצאו וככבו במצעדים של זמנם של מייקל.. נכון לא נצחיים (מבחינת פופולריות) כמו שירים אחרים אבל... בכל זאת:)
 

kobbar

New member
טוב, אז ככה

לגבי החלק הראשון של ההודעה שלך - יש משהו במה שאתה אומר, צודק... אני יכול להבין את זה, יש לנו בפורום את חולוני שגם הוא חוטא בחטא הזה :) תופעה מוכרת. הלאה... לגבי הקליפים - אני אחר כך מור*ד את כל השירים במקובץ, ביחד. שירים שאני לא מכיר אני אומר שאני לא מכיר, אם תשים לב... אבל אני לא אכנס שיר שיר ביוטיוב באמצע, עכשיו, אין לי סבלנות, אחר כך אני שולח הכל להור*ה ואני שומע הכל הכל הכל... אולי נמצא פה איזה רקיק סלמון משובח שאני אוהב..
 

aMJel

New member
אני לא צריכים שהיא תאהב

את ה 4 מליון עותקים הסינגל הזה מכר כבר.
 

TalovesMj

New member
../images/Emo47.gif2../images/Emo47.gif

Give In To Me מהאלבום Dangerous נכתב והולחן על ידי מייקל ג'קסון וביל בוטרל היא שיחקה בו, היא פגעה בו ולא לקחה את זה ברצינות, הוא חיפש את האחת והיחידה שאותה יאהב.. הוא אהב אותה בכל ליבו והיא לקחה ממנו את הרגש, הוא רוצה שהיא תחזיר לו את הרגש שהיא לקחה ממנו -אהבה. שתפסיק לצחוק עליו ושלא תמרח אותו בהתנצלויות.. הנזק כבר נעשה... הוא מסביר לה שאהבה היא רגש היא לא משחק. המילים- http://www.azlyrics.com/lyrics/michaeljackson/giveintome.html הקליפ- http://www.youtube.com/watch?v=KqDOsKKhb88
 
למעלה