Dance-Must EVER Chart

venustudent

New member
תראה מה כתבתי בתגובה למקום ה-40...

באמת חיכיתי שזה יבוא. מיקום מוצדק בנחלט! שיר שמשלב דאנס עם גוספל, גדול!
 

O Twenty

New member
../images/Emo106.gif3../images/Emo106.gif

3. Daft Punk - Around The World חוזרים לצמד הרובוטים הצרפתים. כאן הסינגל השני מאלבומם הראשון שלא רק הקליפ שלו מדהים אלא גם עבודת הסאונד המשובחת שהם עשו כאן. כל כך משובחת שמאז כל כך הרבה הושפעו מהם שכמעט חצי תעשיית הדאנס נשמעת כמו השטראק המבריק הזה!
 

O Twenty

New member
../images/Emo106.gif2../images/Emo106.gif

2. Nightcrawlers - Push The Feeling On
נייטקולרז הוא פרוייקט של המפיק הסקוטי ג'ון רייד. Push The Feeling On יצא ב- 1995 כשהוא מאז ועד היום הטראק המיוחד ביותר בתחום הדאנסי.
 

venustudent

New member
../images/Emo99.gif

עוד שיר שלא ידעתי שככה קוראים לו... אני ממש משלימה כמה "חורים בהשכלה" בכל המצעדים של חברי הפורום...
 

O Twenty

New member
../images/Emo106.gifBEST DANCE EVER../images/Emo106.gif

הימנון המועדונים הגדול ביותר:
1. Faithless - Insomnia
1995
 

Tru Man

New member
יפה, אך חסרים לך כמה להיטי ענק...

חסרים לך כמה להיטים ענקיים שאף מצעד דאנס כזה לא יכול להיות שלם בלעדיהם: 2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone (1993) 2 Unlimited - Get Ready For This (1991) 2 Unlimited - Maximum Overdrive (1993) 2 Unlimited - Twilight Zone (1992) AB Logic - The Hitman (1992) Alexia Feat. Double You - Me & You (1995) Black Box - Ride On Time Cabballero - Dancing With Tears In My Eyes Cappella - U Got 2 Let The Music (Move Your Feet) (1993) Cappella - You And I (1995) Captain Hollywood Project - More & More (1993) Captain Jack - Captain Jack Chimo Bayo - Asi Me Gusta A Mi (Extasi, Extano) Co.Ro. Feat. Taleesa - Because The Night (1993) Corona Feat. Sandra Chambers - I Don't Wanna Be A Star Datura - Eternity Daze - Together Forever (Tamagotchi) El Sonido - Movida El Sonido - Ola Pachanga General Base Feat. Claudia Barry - Poison JK - You & I (1996) Livin' Joy - Don't Stop Movin' Loft - Hold On Mr. President - Coco Jamboo Paradisio - Bailando וכמובן שיש עוד... אבל לפחות את אלה הייתי מצפה למצוא ב100 הגדולים.
כמו כן אני לא חושב שעם כל הכבוד לSing Hallelujah הוא להיט יותר גדול מIt's My Life. ובטח שלא יותר מ Rythm Is A Dancer הענק.
 

venustudent

New member
קודם כל, היה מצעד מצויין

ועכשיו... המנוני מועדונים זה כנראה לא "אני".... אני אפילו לא ממש זוכרת את השיר הזה (לא שהלכתי אז למועדונים, אבל הכרתי את שאר השירים מהתקופה הזאת מ-MTV וכו').
 

won the game

New member
מעולה. אבל לא בטופ 20 שלי...

כל הכבוד אור - פרויקט אדיר!! היה לי כיף להגיב
אני רק אגיד מילה על הדירוגים, שרובם היו בסדר, אבל התאכזבתי מהטופ-3... והיו עוד כמה מיקומים מוזרים....... הכי חשוב שכל השירים הגדולים נכנסו
 
משהו על המקום ה-1 ועל המצעד

דבר ראשון,זה היה מצעד טוב מאוד אם כי לי בתור חובב דאנס היו כמה שירים שחסרים,והעשיריה הייתה די צפויה. אני בהחלט חושב שאינסומניה הוא שיר ששינה את עולם הדאנס, כמו כל האלבום REVERANCE . עם זאת, היו חסרים לי כמה שירים , דווקא מהשנים האחרונות. איפה למשל EVERYTIME WE TOUCH שבהחלט ראוי למקום גבוה ? איפה Ian Van Dahl שהביא כמה להיטים גדולים ? אני לא זוכר אם שמת גם את King of my castle , אבל לא זכור לי שראיתי אותו. הייתי בטוח שהוא יהיה גבוה בעשירייה, מגיע לו. יש כמה שירים שהיו חסרים לי, מכל השנים . מצעד טוב מאוד , אבל הוא היה יכול להיות מצוין ,וחבל .
 

eurodancemaster

New member
אחד המצעדים הגרועים שראיתי........

אין שום קשר למיקומם של השירים לבין הצלחתם ופופולריותם בפועל. להיטים שלא הצליחו ולא קשורים לכלום מדורגים מעל אינספור להיטי ענק שישארו לעולם. גרוע גרוע גרוע!
 
למעלה