Dance-Must EVER Chart

venustudent

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

טוב, אין צורך לחזור על האהבה שלי לשירי דאנס והיפ-הופ מאותה תקופה...
 

O Twenty

New member
../images/Emo99.gif18../images/Emo99.gif

18. C&C Music Factory - Gonna Make You Sweat/Everybody Dance Now ועוד קימבון כזה של היפ הופ ודאנס - שילוב שהיה חזק בתחילת ה- 90. אחד מהלהיטים הגדולים של הדאנס אי-פעם. נו ובוב סינקלר וכו'.
 

venustudent

New member
../images/Emo47.gif ובלי מילה על החידוש...

דרך אגב, צמד המפיקים מאחורי השם הזה גם הפיקו חלק מהלהיטים הראשונים של מאריה קארי, כמו emotions, make it happen. באמצע שנות ה-90 אחד מהם, דייויד קול (לשני קראו רוברט סיוויליאס, נדמה לי, ולכן הם קראו לעצמם C&C) נפטר, ובמקביל גם הסגנון המוזיקלי שלהם התאדה- לא יודעת אם זה היה ממש קשור אבל לפחות באופן סמלי זה עצוב.
 

O Twenty

New member
../images/Emo99.gif18../images/Emo99.gif

18. Delerium feat. Sarah Mcclachlen - Silence Remixes ההרכב דליריום הוקם ב- 1987 (כן, גם אני לא ידעתי). המוזיקה שלהם משלבת צלילים מהעולם יחד עם סאונד אלקטרוני (כמו אניגמה). בשנת 1998 הם הוציאו שיר שנקרא Silence שכמו שאר הקטעים שלהם לא ממש זכה להצלחה מצעדית. למרות זאת בשנת 2000 מישהו החליט לעשות להם רימיקס, ואליו הצטרפו עוד כמה דיג'ייז נחשבים יותר ופחות שהפכו אותו ללהיט ענק ברכבות של 2000.
 

venustudent

New member
../images/Emo45.gif מהרמיקסים המעטים האהובים עליי

למי זוכר, באותו זמן עשו פרסומת למשקה אנרגיה, שבה הגבעטרון (!) שרו את השיר הזה (בגרסת הרמיקס, כמובן) כדי להמחיש את השפעתו של המשקה...
 

O Twenty

New member
../images/Emo99.gif15../images/Emo99.gif

15. Sash! feat. Rodriguez - Equador טראק שני של סאש! ב-40 הגדולים. זה הסינגל השני מאלבומו הראשון של המפיק הגרמני (פששש ככל שעולים במצעד אני שם לב כמה כסף הם עשו עלינו הגרמנים האלה). הטראק יצא יותר טוב מהמדינה...
 
למעלה