Dance-Must EVER Chart

O Twenty

New member
../images/Emo190.gif23../images/Emo190.gif

23. Onda Del Futuro - Terra ההרכב הגרמני הזה אחראי על הפצת הטראנס ברבים. הטראק הזה שיצא ב- 1993 נחשב לטראנס המוכר הראשון, למרות שמהיום הוא נשמע כמו דאנס רגיל לחלוטין, בתקופתו ה- BPM המהיר והסאונד העצבני היו חדשניים מאוד.
 

venustudent

New member
נראה...

למרות שבאופן כללי אני לא אוהבת טראנס, הייתי מוכנה לשמוע את השיר הזה כי זה בכל זאת מחזיר אותי לתקופה הנוסטלגית של 1993 (מה שנקרא- לתת צ'אנס לטראנס).
 

O Twenty

New member
../images/Emo190.gif22../images/Emo190.gif

22. Chicane feat. Bryan Adams - Don't Give Up המפיק המעולה שיקיין, מתחבר לזמר עם קול נהדר (שאני אישית לא מת עליו) ויחד הם נותנים בראש עם ה- להיט של המועדונים בשנת 2000! הם אפילו מגיעים אל המקום הראשון במצעד הבריטי באותה שנה!
 

venustudent

New member
../images/Emo45.gif

בכלל שכחתי מהשיר הזה... גם המילים האופטימיות יפות.
 

O Twenty

New member
../images/Emo190.gif21../images/Emo190.gif

21. Cher - Believe טוב, אם היה מדובר במצעד פופ-דאנס, השיר הזה כמובן היה לוקח את המקום הראשון. אבל מכיוון שיש לנו דברים קצת יותר עצבניים למעלה שר מקבלת רק 21. ןלא שהיא ממש צריכה אותנו. הסינגל הזה הוא הסינגל הנמכר ביותר של זמרת איי-פעם. והוא גם היה סינגל השנה בבריניה! כך שאין צורך ברחמים.
 

venustudent

New member
../images/Emo47.gif שיר קאמבק נפלא

וגם מילים טובות, מז'אנר ה-I will survive.
 

O Twenty

New member
../images/Emo99.gifTOP 20../images/Emo99.gif

20. Prodigy - Firestarter פרודיג'י הוא כנראה ההרכב הכי אנדרגראונד שהצליח להגיע אל המיינסטרים העולמי. Firestarter היה בתוך 40 הגדולים בשנתי של רשת ג' 1996. הפקה גרנדיוזית מעולה שלא חזרה על עצמה בשום מקום...
 

O Twenty

New member
../images/Emo99.gif19../images/Emo99.gif

19. Snap - The Power להיט שמשלב בין היפ הופ והאוס. היה גדול מאוד באביב 1990. הגיע עד למקום הראשון במצעד הבריטי ולשני במצעד האמריקאי ובמצעד הגרמני.
 
../images/Emo199.gifsnap ראויים להיות ב-20 הגדולים

אבל לא במקום הזה, ולא עם השיר הזה . rythym is a dancer , זה השיר שראוי להיות כמעט הכי גבוה שאפשר . טופ 5 , אולי גם יותר מזה.
 
למעלה